wysokie obroty na biegu jałowym

Silnik (ON, PB, LPG, CNG), układ przeniesienia napędu, układ wydechowy itp.
Awatar użytkownika
Tomas
Władca postów
Posty: 2325
Rejestracja: czw sty 06, 2011 13:24
Auto:: Octavia II FL 1.6 CAY 10
Imię:: Tomek
Lokalizacja: Gorzów
Podziękował: 438 razy
Otrzymał podziękowań: 127 razy

Post autor: Tomas »

Tomasz Ha, widzisz przed wymianą aku na nowy też się borykałem czasami z tą przypadłością, po wymianie było 2 miesiące OK. Ale jak mi się tak działo to jednym ze sposobów było odłączanie aku na jakiś czas. Pomagało ale tylko na jakiś czas.

Dziś też musiałem odłączyć, dodatkowo zrobiłem kilka innych zabiegów, więc nie mogę Ci powiedzieć teraz jednoznacznie, że czyszczenie pomogło.
Ostatnio zmieniony śr wrz 12, 2012 20:54 przez Tomas, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Tomasz_W-wa
Władca postów
Posty: 2561
Rejestracja: czw maja 17, 2012 18:04
Auto:: SEAT Ibiza SPORT 1.9 TDI
Imię:: Tomasz
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 285 razy
Otrzymał podziękowań: 484 razy

Post autor: Tomasz_W-wa »

Rozumiem, to życzę szybkiego rozwiązania problemu bo wiem jakie to irytujące jak coś nie chodzi w autku tak jak powinno.
Pozdrawiam
Tomasz_W-wa
Awatar użytkownika
Tomas
Władca postów
Posty: 2325
Rejestracja: czw sty 06, 2011 13:24
Auto:: Octavia II FL 1.6 CAY 10
Imię:: Tomek
Lokalizacja: Gorzów
Podziękował: 438 razy
Otrzymał podziękowań: 127 razy

Post autor: Tomas »

Minął miesiąc i wydaje się że problem skutecznie rozwiązany.

[ Dodano: Nie Sty 13, 2013 13:53 ]
Dziś powrócił problem z podwyższonymi obrotami, dodatkowo być może bez związku z tym, zaczął mi migać przycisk podgrzewania tylnej szyby. Grzanie działa, po chwili zaczyna migać przycisk, wyłączam i po ponownym włączeniu znów grzeje a po chwili zaczyna migać.
ODPOWIEDZ