To kiedy mam wpaść na browarka....bozzio pisze:no i po wymianie - tarcze + klocki.
Gościu w serwisie stwierdził jednoznacznie: nowe tarcze = nowe klocki, a te które mi zostały przy następnej okazji założyć, bo gdy założę stare, to mogą mi wyżłobić rowki na tarczach i wtedy dupa zbita... argumentacja jakbym słyszał piurko2, no tyle, że bez dupy zbitej
Wymiana tarcz i klocków - przód i tył.
-
piurko2
- Przeglądacz
- Posty: 69
- Rejestracja: ndz maja 15, 2011 08:18
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: Mazury
- rock4
- Specjalista
- Posty: 819
- Rejestracja: ndz lut 27, 2011 22:19
- Auto:: Touran 1,9 AVQ 2003
- Imię:: Marek
- Lokalizacja: Bolesławiec
- Podziękował: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 20 razy
- Kontakt:
@spacewalker: a w tym okresie, nie grzała Ci się tarcza? bo rozumiem, że piszczenie było wywołane zbyt bliskim kontaktem klocka z tarczą. Pomógł w tym przypadku zestaw naprawczy zacisku?spacewalker pisze:Na ten przypadek to moze byc nie odbijający zacisk. Przerabiałem temat u siebie. Po pół roku jazdy z piszczacym zaciskiem, klecek diabli wzieli.
- spacewalker
- Władca postów
- Posty: 3421
- Rejestracja: śr wrz 08, 2010 21:48
- Auto:: 1T1 CFGC 184KM 420Nm
- Imię:: Marcin
- Lokalizacja: PL
- Podziękował: 116 razy
- Otrzymał podziękowań: 697 razy
- Cesarz
- Władca postów
- Posty: 4415
- Rejestracja: pt maja 27, 2011 18:43
- Auto:: 5T1 2.0TDI, DFHA 2017
- Imię:: Michał
- Lokalizacja: Gdynia
- Podziękował: 629 razy
- Otrzymał podziękowań: 223 razy
kto robi "fabryczne" to nie wiem .... z tyłu mam boscha i... i nic poprostu jeżdze bez uwag... na przód przymierzam sie do nacinanych ATECiapek pisze:jakie tarcze i klocki mają w ASO? Kto dla nich robi dedykowane do Tourana?
a Bosch?
1T1 HL 2005 2.0 TDI BKD+ 176KM/350Nm
5T1 HL 2017 2.0 TDI DFHA 190KM/400Nm
5T1 HL 2017 2.0 TDI DFHA 190KM/400Nm
- Ciapek
- Expert
- Posty: 1887
- Rejestracja: wt kwie 05, 2011 23:19
- Auto:: 2.0 DSG BKD '05
- Imię:: B
- Lokalizacja: Toruń
- Podziękował: 45 razy
- Otrzymał podziękowań: 64 razy
Dodi, ale to przód czy tył? Space coś pisał że fabrycznie TDI 140 KM ma z tyłu mniejsze. hmm
/pomógł Leksykon Jarry'ego
288 przód, 272 tył
Jak kupujecie tarcze i klocki to zawsze w zestawie tej samej firmy?
Zastanawiam się między Gerlingiem, a ATE.
Z ATE ktoś pisał o serii tarcz Power Disc i klocków ATE Ceramic. Dorbze zrozumiałem i poczytałem, że Ceramic to są klocki, a nie tarcze?
Warto to? Duża różnica w cenie między standardowymi ATE?
/pomógł Leksykon Jarry'ego
Jak kupujecie tarcze i klocki to zawsze w zestawie tej samej firmy?
Zastanawiam się między Gerlingiem, a ATE.
Z ATE ktoś pisał o serii tarcz Power Disc i klocków ATE Ceramic. Dorbze zrozumiałem i poczytałem, że Ceramic to są klocki, a nie tarcze?
Warto to? Duża różnica w cenie między standardowymi ATE?
Ostatnio zmieniony czw lis 24, 2011 01:25 przez Ciapek, łącznie zmieniany 3 razy.
Pozdrawiam!

