Tomasz Ha, widzisz przed wymianą aku na nowy też się borykałem czasami z tą przypadłością, po wymianie było 2 miesiące OK. Ale jak mi się tak działo to jednym ze sposobów było odłączanie aku na jakiś czas. Pomagało ale tylko na jakiś czas.
Dziś też musiałem odłączyć, dodatkowo zrobiłem kilka innych zabiegów, więc nie mogę Ci powiedzieć teraz jednoznacznie, że czyszczenie pomogło.
wysokie obroty na biegu jałowym
- Tomasz_W-wa
- Władca postów
- Posty: 2561
- Rejestracja: czw maja 17, 2012 18:04
- Auto:: SEAT Ibiza SPORT 1.9 TDI
- Imię:: Tomasz
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 285 razy
- Otrzymał podziękowań: 484 razy
- Tomas
- Władca postów
- Posty: 2325
- Rejestracja: czw sty 06, 2011 13:24
- Auto:: Octavia II FL 1.6 CAY 10
- Imię:: Tomek
- Lokalizacja: Gorzów
- Podziękował: 438 razy
- Otrzymał podziękowań: 127 razy
Minął miesiąc i wydaje się że problem skutecznie rozwiązany.
[ Dodano: Nie Sty 13, 2013 13:53 ]
Dziś powrócił problem z podwyższonymi obrotami, dodatkowo być może bez związku z tym, zaczął mi migać przycisk podgrzewania tylnej szyby. Grzanie działa, po chwili zaczyna migać przycisk, wyłączam i po ponownym włączeniu znów grzeje a po chwili zaczyna migać.
[ Dodano: Nie Sty 13, 2013 13:53 ]
Dziś powrócił problem z podwyższonymi obrotami, dodatkowo być może bez związku z tym, zaczął mi migać przycisk podgrzewania tylnej szyby. Grzanie działa, po chwili zaczyna migać przycisk, wyłączam i po ponownym włączeniu znów grzeje a po chwili zaczyna migać.