
wymiana średnio trudna, trzeba zdjąć zderzak i to najtrudniejsza część wymiany, reszta to betka
dzięki z góry za podpowiedź,jak tylko sprawdzę pompkę to się odezwę w sprawie zamówienia u Ciebie.Ps.jakie to będą koszty?pi razy oko.jarry pisze:jeśli nie chcesz na razie zdejmować zderzaka to wyjmij kratkę halogenu i przez nią zobaczysz pompkę, odetnij kabel od niej tak powiedzmy 6-7cm od pompki, zmierz omomierzem opór pompki, jeśli będzie zwarcie to pompka uszkodzona i możesz u mnie zamówić taką pompkę albo w innym dogodnym ci miejscu i ją wymień, jeśli nie ma zwarcia to podłącz 12V z akumulatora do przewodów od pompki, brązowy to minus ale nie musisz na to zwracać uwagi, przy odwrotnym podłączeniu pompka nie działa ale nic złego się nie stanie, prawdopodobnie pompka nie będzie działać i dalsze postępowanie jak przy zwarciu, jeśli pompka zadziała po podłączeniu do aku podejrzenia kieruj w stronę płytki elektroniki webasta
Dokładnie.Ale wracając do dogrzewacza, to trzeba odpalić silnik i mieć włączoną klimę (czytaj wyłączony przycisk ECON, żeby dogrzewacz się włączył. W innym przypadku dogrzewacz nie powinnien się włączyć. Dobrze rozumiem. Każde włączenie klawisza ECON (czytaj zapali się dioda na nim) wyłączy nam dogrzewacz.