
Dziś Zamówiłem (Kupiłem), Dzisiaj Przyszło.
- Muti
- Władca postów
- Posty: 5031
- Rejestracja: pt cze 10, 2011 10:21
- Auto:: MK7.5 R 2.O TSI DJHA
- Imię:: Mateusz
- Lokalizacja: Lubuskie
- Podziękował: 75 razy
- Otrzymał podziękowań: 365 razy
Dzisiaj wymieniłem tuleje wahacza przednie na oryginały,a tylne od ibizy cupry i jest spora różnica w prowadzeniu auta na plus! Stabilniejszy w szybszych zakretach i nie "pływa" tak przód
Także polecam i wszystko pasuje ładnie i jest o wiele taniej niż całe metalowe tuleje.

Także polecam i wszystko pasuje ładnie i jest o wiele taniej niż całe metalowe tuleje.
Był Touran... Jest kolejne czerwone auto z grupy 

- Muti
- Władca postów
- Posty: 5031
- Rejestracja: pt cze 10, 2011 10:21
- Auto:: MK7.5 R 2.O TSI DJHA
- Imię:: Mateusz
- Lokalizacja: Lubuskie
- Podziękował: 75 razy
- Otrzymał podziękowań: 365 razy
No więc tak
kupujemy w ASO 2x przednie tuleje 1K0 407 182 koszt ok 96zł za 2szt. i
2x tylne tuleje ibiza cupra 6LL 407 183 koszt ok. 80zł za 2szt.
koszt wciśnięcia na prasie ok 40zł
Stare gumy w odlewie aluminiowym sa w plastiku i je rozwalamy młotkiem i srubokrętem uprzednio zaznaczając sobie "poziom" narożników otworu na wahacz i zostaje sam korpus,a następnie na prasie wciskamy zgodnie z uprzednimi zaznaczeniami w korpus i wszystko ładnie pasuje
Jeszcze raz wstawiam jak to wygląda.

A tutaj wprasowane,zamontowane.


Widać tutaj zaznaczone przekątne wahacza,zeby wprasować równo.To samo zrobiłem na bokach tuleji.
kupujemy w ASO 2x przednie tuleje 1K0 407 182 koszt ok 96zł za 2szt. i
2x tylne tuleje ibiza cupra 6LL 407 183 koszt ok. 80zł za 2szt.
koszt wciśnięcia na prasie ok 40zł
Stare gumy w odlewie aluminiowym sa w plastiku i je rozwalamy młotkiem i srubokrętem uprzednio zaznaczając sobie "poziom" narożników otworu na wahacz i zostaje sam korpus,a następnie na prasie wciskamy zgodnie z uprzednimi zaznaczeniami w korpus i wszystko ładnie pasuje

Jeszcze raz wstawiam jak to wygląda.

A tutaj wprasowane,zamontowane.


Widać tutaj zaznaczone przekątne wahacza,zeby wprasować równo.To samo zrobiłem na bokach tuleji.
Był Touran... Jest kolejne czerwone auto z grupy 

- Przemek_85
- Użytkownik
- Posty: 203
- Rejestracja: pt lut 10, 2012 19:57
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: Gdańsk
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
A mój Touranek dostał dziś całkiem nowe tuleje wachaczy te w aluminiowej obudowie i nowy łącznik stabilizatora lewy, od razu lepiej sie slucha
A tak przy okazji to uważajcie jak coś wymieniacie w warsztacie jakimś ... bo ja jak kupiłem auto to zleciłem w warsztacie wymiane wszystkich elemnentów gumowych w przednim zawieszeniu i oczywiście zapłaciłem też za wymiane tych tulei, które dzisiaj wymieniałem a dzisiaj okazało się że te tuleje są jeszcze fabryczne
rok produkcji mojego auta i fabryczne VW- tak oszukują w tych warsztatach, jak sam czegoś nie zrobisz to nikt lepiej tego nie zrobi.
Nie ma aż takiej filozofii przy wymianie tego...
Stare obudowy tulei sobie zostawiłem i na następny raz wymienie same gumowe wkłady, podobno pasują nie tylko od seata, ale też od octawii i podobno sa mocniejsze...hmm

A tak przy okazji to uważajcie jak coś wymieniacie w warsztacie jakimś ... bo ja jak kupiłem auto to zleciłem w warsztacie wymiane wszystkich elemnentów gumowych w przednim zawieszeniu i oczywiście zapłaciłem też za wymiane tych tulei, które dzisiaj wymieniałem a dzisiaj okazało się że te tuleje są jeszcze fabryczne

Nie ma aż takiej filozofii przy wymianie tego...
Stare obudowy tulei sobie zostawiłem i na następny raz wymienie same gumowe wkłady, podobno pasują nie tylko od seata, ale też od octawii i podobno sa mocniejsze...hmm
Sprzedam Nakładki na pedał gazu GTI
Info na PW
Nie mam już Tourana
Info na PW
Nie mam już Tourana

- Tomasz_W-wa
- Władca postów
- Posty: 2561
- Rejestracja: czw maja 17, 2012 18:04
- Auto:: SEAT Ibiza SPORT 1.9 TDI
- Imię:: Tomasz
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 285 razy
- Otrzymał podziękowań: 484 razy
Przemek_85 chyba z tymi od octawii to się mylisz.
Znam temat tych tulei z Ibizy Cupry, montowane tylko w wersji Cupra ponieważ zawias w tej wersji jest twardszy (oznaczenie G21).
Normalnie montowane są takie mniej wypełnione (nawet nie ma w nich tulei metalowej tylko z takiego twardego plastiku czy coś w tym stylu) i na dodatek mają dwie przerwy.
Tutaj mamy pokazaną jak wygląda:
http://allegro.pl/org-tuleja-wahacza-pr ... 85210.html
Mogę dodać, że rozmawiałem w ASO Seat-a i sami się przyznali, że jak ktoś przyjeżdża do niech na wymianę tych tulei to zakładają te mocniejsze, ponieważ jak zakładali standardowe to po dwóch miesiącach klienci wracali z reklamacjami (gumy były już poprzerywane). Po prostu te standardowe nie nadają się na nasze piękne drogi.
Sam mam założone te tuleje w swojej Ibizie a mam wersje Sport, która ma zawieszenie o twardości G19 czyli twardsza niż seria, ale nie tak twarda jak w Cuprze.
Chyba oryginalnych mocniejszych tulei już nie ma, pozostają tylko nieoryginalne np. założenie tych poliuretanowych, ale ma to też swoje minusy, jeżeli zawieszenie jest standardowe, a założymy tak twarde części gumowe to szybciej psują się nam inne części zawieszenia.
Tyle ode mnie.
Pozdrawiam
Tomasz_W-wa
Znam temat tych tulei z Ibizy Cupry, montowane tylko w wersji Cupra ponieważ zawias w tej wersji jest twardszy (oznaczenie G21).
Normalnie montowane są takie mniej wypełnione (nawet nie ma w nich tulei metalowej tylko z takiego twardego plastiku czy coś w tym stylu) i na dodatek mają dwie przerwy.
Tutaj mamy pokazaną jak wygląda:
http://allegro.pl/org-tuleja-wahacza-pr ... 85210.html
Mogę dodać, że rozmawiałem w ASO Seat-a i sami się przyznali, że jak ktoś przyjeżdża do niech na wymianę tych tulei to zakładają te mocniejsze, ponieważ jak zakładali standardowe to po dwóch miesiącach klienci wracali z reklamacjami (gumy były już poprzerywane). Po prostu te standardowe nie nadają się na nasze piękne drogi.
Sam mam założone te tuleje w swojej Ibizie a mam wersje Sport, która ma zawieszenie o twardości G19 czyli twardsza niż seria, ale nie tak twarda jak w Cuprze.
Chyba oryginalnych mocniejszych tulei już nie ma, pozostają tylko nieoryginalne np. założenie tych poliuretanowych, ale ma to też swoje minusy, jeżeli zawieszenie jest standardowe, a założymy tak twarde części gumowe to szybciej psują się nam inne części zawieszenia.
Tyle ode mnie.
Pozdrawiam
Tomasz_W-wa