Witam mam taki problem.
Wyswietla mi sie komunikat blad silnika jedz do serwisu (eengine fault visit workshop). Bylem u znajomego podlaczyl sprzet Delphi i wyskoczyl czujnik g235 i czwarta swieca. Wymienilem wszystkie swiece i blad juz nie wyskakuje. Co do czujnika zalozylismy nowy i nic to nie pomoglo ten sam blad czujnika sie wyswietla, spirala od swiec miga i pali sie engine menagment. Kiedy jade autostrada to spiralka gasnie ale jak obroty troszke spadna to znow ten piekielny dzwiek i spiralka dumnie miga. Bylem w ASO to powiedzieli ze ten sam czujnik i ze wymienia go za 328 funtow od razu podziekowalm. Czy jest szansa ze nowy czujnik byl wadliwy czy jest jeszcze inna mozliwosc. Z gory dzieki za jakies info.
Auto to VW Touran 1.9 tdi bluemotion 2009 przebieg 60000km.
Blad czujnika g235 Touran 1.9 tdi
-
- Posty: 1
- Rejestracja: pn lis 19, 2012 23:14
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: Uk
- JacaTouran
- Władca postów
- Posty: 2932
- Rejestracja: ndz mar 04, 2012 00:44
- Auto:: Touran 1.9tdi Bxe
- Imię:: Jacek
- Lokalizacja: Łowicz
- Podziękował: 213 razy
- Otrzymał podziękowań: 233 razy
- Kontakt:
Re: Blad czujnika g235 Touran 1.9 tdi
speede7424 pisze:Witam mam taki problem.
Wyswietla mi sie komunikat blad silnika jedz do serwisu (eengine fault visit workshop). Bylem u znajomego podlaczyl sprzet Delphi i wyskoczyl czujnik g235 i czwarta swieca. Wymienilem wszystkie swiece i blad juz nie wyskakuje. Co do czujnika zalozylismy nowy i nic to nie pomoglo ten sam blad czujnika sie wyswietla, spirala od swiec miga i pali sie engine menagment. Kiedy jade autostrada to spiralka gasnie ale jak obroty troszke spadna to znow ten piekielny dzwiek i spiralka dumnie miga. Bylem w ASO to powiedzieli ze ten sam czujnik i ze wymienia go za 328 funtow od razu podziekowalm. Czy jest szansa ze nowy czujnik byl wadliwy czy jest jeszcze inna mozliwosc. Z gory dzieki za jakies info.
Auto to VW Touran 1.9 tdi bluemotion 2009 przebieg 60000km.
Jest szansa , że czujnik był wadliwy, ale to sie bardzo żadko zdaża.
Jak chcesz taki czujnik to mam ich w brud po usuniętych DPFach.
Celem sprawdzenia pracy czujnika podłącz VCDS i sprawdź jakie pokazuje temperatury i będziesz wiedział czy pracuje czy nie. Jak już czujnik będziesz sprawdzał to zobacz co sie z filtrem DPF dzieje, bo jak ma błąd czujnika to do regeneracji nie doprowadzi i masz murowany brak mocy i wydatki.
Pozdrawiam
Jacek V-TEC Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/
tel.509963064
Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/
tel.509963064
Zduńska 41 , 99-400 Łowicz