Marco_Polo pisze:Wiem, że chemią nie uzdowię, ale teoretycznie ma się mniej jego osadzać w DPF. Mam obecnie przebieg ponad 173500km. Muszę to zweryfikować bo być może ktoś w Niemczech zrobił z tym porządek. Niestety ale nie mam swojego VCDS
Pozdrawiam
To zadzwoń do serwisu i zapytaj na ile kilometrów eksploatacji przewidziane jest życie filtra DPF i wszystko się wyjaśni.
Wg mojej wiedzy producent daje 150000km na filtr i wymiana.
Robimy przypadki , które maja już nalatane i grubo ponad 200000km, ale tu już właściciel trochę więcej musi doinwestować bo już nie tylko fltr padł
Pozdr
Jacek V-TEC Łowicz Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
Jacku ja o tym wiem. Ciężko mi powiedzieć czy skoro auto było do końca serwisowane w Niemczech czy DPF nie został wymieniony lub "deaktywowany". Ja kupiłem auto które miało przebieg około 167tys km.
Jest też kwestia zapchania DPF do max 60g(68g), a u mnie jest 46,29g więc teoretycznie można jeździć. Będę to monitorował. Napisz proszę na PW ile kosztuje u Ciebie wycięcie chwasta lub jest może opcja bez wycinania programowa bo też o takiej gdzies czytałem.
Czy kwota o której pisałeś mi wcześniej się w tym zawiera czy wzrasta?
Pozdrawiam
Był VW Passat Variant B6 2005r. Comfortline 2.0 TDI 140KM - manual
Był VW Golf Plus 2005r. Sportline 2.0 TDI 140KM - DSG
Był VW Touran 2008r. Highline BMN 2.0 TDI 170KM -> 186,1KM - DSG
Był VW Sharan 2012r. Comfortline 2.0 TDI 140KM Blumotion - DSG
VW Sharan 2017r. Highline 2.0 TSI 220KM - DSG
Marco_Polo pisze:Jacku ja o tym wiem. Ciężko mi powiedzieć czy skoro auto było do końca serwisowane w Niemczech czy DPF nie został wymieniony lub "deaktywowany". Ja kupiłem auto które miało przebieg około 167tys km.
Jest też kwestia zapchania DPF do max 60g(68g), a u mnie jest 46,29g więc teoretycznie można jeździć. Będę to monitorował. Napisz proszę na PW ile kosztuje u Ciebie wycięcie chwasta lub jest może opcja bez wycinania programowa bo też o takiej gdzies czytałem.
Czy kwota o której pisałeś mi wcześniej się w tym zawiera czy wzrasta?
Pozdrawiam
Jeżeli dojdzie do usunięcia to nie można wyłączyć tylko w programie i zostawic kołka w wydechu - z wydechu nalezy usunąć.
Przypomnij mi na pw jaka kwotę Ci mówiłem, ale pewnie podałem promocyjną dla forumowiczów zawierającą i wydech i program.
Obserwuj co się z autkiem dzieje i sprawdzaj parametry filtra, spróbuj zrobic regeneracje i zobacz do jakiego stopnia zbije sie zapełnienie i jak szybko będzie rosło. w razie czego dzwoń , pisz i pytaj to pomogę.
Pozdrawiam
Jacek V-TEC Łowicz Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
Marco_Polo pisze:Jacku napisałem PW.
lock00 no już mam namiar i wiem ile
Tak więc temat w trakcie
Marek przyjedź do mnie zwalczymy temat i autko bedzie jezdziło normalnie
Jacek V-TEC Łowicz Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
Jak można sprawdzić czy mam filterek (oryginalnie był) czy może już ktoś go przede mną wyciął?
Odkąd mam to auto, co kilka tygodni sprawdzam zapełnienie w blokach 68 i zmienia się tylko pierwsza wartość. Druga cały czas jest na 59.0.
Najprościej Zerknij na wydech zaraz za sprezarka wisi filtr. W Bls masz filtr.
Jacek V-TEC Łowicz Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
Zerkanie to raczej nic mi nie da bo jak wycinają to puszkę przecież zostawiają. Pytałem o możliwość sprawdzenia komputerem. Że bls ma ten luxus na Dzień Dobry to niestety też już wiem i dlatego sprawdzam co jakiś czas jego kondycję
To odepnij z wtyczki czujnik różnicy ciśnień i czujniki temperatury filtra i odczytaj błędy. Jak błędy będą to filtr jest.
Jacek V-TEC Łowicz Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
jeden masz u góry, dostęp nie jest taki zły...drugi masz na dole na rurze, dostęp raczej z kanału... to od temperatury, a od roznicy cisnień powienienes miec na wierzchu pod plastikową pokrywą silnika...