
Pewnego dnia wszyscy musimy "dorosnąć." Pewnego dnia będziemy musieli zamknąć gry z samochodami, sprzedajemy nasze zabawki i dostać coś bardziej praktyczne. Po tym wszystkim, rodzina nie może pasować do tego 2-drzwiowego sportowego coupe z klatka.Status quo utrzymuje, że nadejdzie dzień, kiedy będziemy musieli zwrócić naszą muzykę w dół, traci wspaniałą fryzurę i kupić minivana. Z drugiej strony, nie może van takich zły pomysł.

Pomimo skojarzeń i stereotypów związanych z samochodów, to z pewnością bardzo dobrze dla Neulanen Teemu Finlandii. Mówi nam, że 2 lata temu jego rodzina rośnie potrzebowałem czegoś przestronniejsze, więc sprzedał swoje Skoda Octavia i wiedział, że jego następny pojazd będzie z VAG. Dla tych, którzy nie znają VW Tourana, to minivan oparty na platformie Golfa.Touran został po raz pierwszy wydany w 2003 roku i jest dostępny z różnych opcji i konfiguracji silników, zarówno benzynowych i wysokoprężnych. Teemu podniósł ten czarny model 2004 TDI a jednocześnie służy do transportu jego rodzina pięciu, to oczywiste, że nie przyznała żadnej z jego stylu, w zamian za dodatkowe narzędzia.

Neulanen rozpoczął poszukiwanie idealnego stanowiska z zestawem "skrajne" V-MAXXX coilovers. Oczywiście, że setup ewoluował do aktualnego niestandardowego bag-over-cewki systemu, wykorzystując UA torby Aerosport i VIAIR kompresor 480C z LowToys. Klasyczne Schmidt TH-Line koła są położone wygodnie pod błotniki. I nigdy nie zmęczysz widząc Schmidta w VW, zwłaszcza gdy są tak piękne jak ten przykład. Wielkości 18 Ă 9 "z przodu iz tyłu za pomocą usta Radinox i śruby chromowane, wymiary są dobrze dostosowane do Tourana.

Van otrzymała poważne zmienić nastawienie z dodatkiem zaktualizowanego "Highline" 2012 front-end, który oferuje bardziej agresywny i usprawnione twarz. Votex dostarczane boczne i tylne elementy do końca czyste, niską estetykę VW. Od wewnątrz czarnej skóry nadal subtelny motyw i uzupełniane również przez system jakości rozrywki, dla dzieci oczywiście.

Touran Teemu jest TDI, co oznacza, że przyszedł z Volkswagena napędowego 2.0L turbo-diesel. Ten szczególny oleju palnik jest nie garbić, z uaktualnionym turbosprężarki GT1852V Garrett i niestandardową mapę z Findiesel po scoots van do wysokości 220KM i 500Nm momentu obrotowego (ok. 370lb/ft). Jestem pewien, że to więcej niż wystarczająco oomph dźwigać wokół jego 3 dzieci; wieku od 1, 2 i 3

Życie jest pełne kompromisów, to zrozumiałe. Jednak, kto mówi, że nie jesteśmy w stanie zrobić to, co musimy zrobić, wraz z tym, co chcesz zrobić? Ta rodzina jest krzyżacka wozak stały dowód, że z odpowiednim nastawieniem i motywacją "dorastania" nie musi być synonimem "nudne". Ten Touran jest używany codziennie dla wszystkich normalnych opłat transportowych, jak również wyrazu artystycznego z jego Właściciel i frekwencja show. Teemu mówi nam fińską scenę sam jest wciąż i najbliższych, ze tylko 3-4 imprez rocznie. Z mojego punktu widzenia w całym stawie przyszłość wspólnoty postawa Finlandii wygląda szczególnie obiecująco z pojazdami tej klasy na czele. Tylko czas pokaże, czy Neulanen dzieci pójdą w jego ślady. To może okazać się trudne, aby nie, szczególnie gdy dorastasz dzienny niski życie taty uderzył VW.




zawieszenie: V-maxx Ekstremalne Zawieszenie gwintowane z niestandardowych rozpórki przednich UA torby Aerosport przednie SS-5 tył torby Viair 480C Compressor Zawór zwrotny GAS Syfon SMC SMC 3/8 Zawory x8 AVS 7 Sterownik 5gal aluminiowy zbiornik Zmodyfikowana rama pomocnicza Audi TT RS aluminiowe wahacze przódkoła: Schmidt TH-Line 9 Ă 18 z Radinox zewnętrznych warg płaskie centercaps Toyo T1-R 215 i 225/35R18 Chrome wheelbolts
Źródło: http://www.stancenation.com/2012/10/28/ ... tting-low/
Tekst tłumaczony translatorem
