witamRauko pisze:Siema.
I jak wrażenia po zmianie silnika?
czy mamy na forum kogoś z takim motorkiem ?
widzę że same "traktorki" też wcześniej takim jeździłem ale po przesiadce powiem że jest całkiem nieźle i cicho


witamRauko pisze:Siema.
I jak wrażenia po zmianie silnika?
dardok pisze:Nie wiem skąd te ceny !
Na pewno.....? Na 100%dardok pisze:
problem jest rzeczywiście rozwiązany przy zakupie nowego łańcucha
To jest raczej odpowiedź na moje pytanie..............andrz3j pisze: Pod koniec 2010 wrowadzil vw pewna modyfikacje jednak w 100% nie rozwiazuje ona problemu.
.
Czy kolega zapoznał się ze specyfikacją tego silnika? Otóż podczas rozruchu oraz rozgrzewania silnika w związku z ochroną środowiska i normą spalin konstruktorzy chcąc przyspieszyć rozgrzanie katalizatora leją paliwo na prawo i lewo. Co skutkuje wypadaniem zapłonów grzmotami w układzie wydechowym nierówną pracą - polecam podłączyć VCDS i sprawdzić. Dla laika może wydawać się że coś jest nie tak, ale taka jest uroda tych silników. Po rozgrzaniu kultura pracy tych silników jest bez zarzutu. Skutkiem takiego stanu rzeczy podczas rozgrzewania silnika jest to że część paliwa przedostaje się do oleju. Ponieważ jakość rozrządu jest taka jaka jest nawet po zmianach konstrukcyjnych napinacza i wariatora nie jest od długowieczny. Jazda na krótkich odcinkach oraz LongLife do tego silnika nie są wskazane. Dodatkowo trzeba pilnować poziomu oleju na max.Kultura pracy tego silnika nie jest w najlepszym wypadku dostateczna