ogrzewanie klimatronika działa tylko z jednej strony
-
- Przeglądacz
- Posty: 129
- Rejestracja: wt sie 23, 2011 11:05
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: Wrocław
ogrzewanie klimatronika działa tylko z jednej strony
Witam. Ogrzewanie na klima-troniku dwustrefowym działa mi tylko od strony kierowcy. Od strony pasażera wieje cały czas zimne powietrze. Po próbie resetu "Eco + obieg zamknięty" od kierowcy wyświetla się 71² a od pasażera 00.
- spacewalker
- Władca postów
- Posty: 3417
- Rejestracja: śr wrz 08, 2010 21:48
- Auto:: 1T1 CFGC 184KM 420Nm
- Imię:: Marcin
- Lokalizacja: PL
- Podziękował: 116 razy
- Otrzymał podziękowań: 697 razy
-
- Przeglądacz
- Posty: 129
- Rejestracja: wt sie 23, 2011 11:05
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: Wrocław
- jeżu
- Władca postów
- Posty: 5609
- Rejestracja: pn kwie 25, 2011 16:07
- Auto:: PB8
- Imię:: Tomek
- Lokalizacja: KOL
- Podziękował: 214 razy
- Otrzymał podziękowań: 676 razy
W kodach błędu klapy powinno być oznaczenie V154/V71 sprawdź czy błaąd dotyczy tej klapy.
Tu masz manuala...
Silnik nastawczy klapy świeżego powietrza i klapy zamkniętego obiegu powietrza -V154- można bez problemów wymontować tylko w „położeniu krańcowym trybu świeżego powietrza“ i tylko w tym ustawieniu zamontować. Jeśli silnik nastawczy zatrzyma się w innym położeniu i nie można go już elektrycznie ustawić w „położeniu krańcowym trybu świeżego powietrza“, trudno go będzie rozłączyć i tym samym wymontować.
Nie wolno zmieniać położenia klapy świeżego powietrza i zamkniętego obiegu powietrza.
– Włączyć zapłon i odczekać aż silnik nastawczy klapy świeżego powietrza i klapy zamkniętego obiegu powietrza -V154- osiągnie swoje położenie krańcowe „tryb świeżego powietrza“.
– Wyłączyć zapłon.
– Wymontować podręczny schowek
– Poluzować blokady -B- i -C- uchwytu -A- przy prowadnicy zasysanego powietrza i wymontować uchwyt -A- .
– Odłączyć złącze wtykowe od silnika nastawczego -B-.
– Wymontować silnik nastawczy klapy świeżego powietrza i klapy zamkniętego obiegu powietrza -V154--B- (zgodnie z kierunkiem strzałki) z prowadnicy zasysanego powietrza.

Połączenie pomiędzy kołami zębatymi silnika nastawczego i klapą dławienia jest tak wykonane, że silnik nastawczy można bez problemu zdemontować tylko w położeniu „trybu świeżego powietrza“ (otwór ssący dla trybu zamkniętego obiegu powietrza nad klapą świeżego powietrza i zamkniętego obiegu powietrza -A- jest zamknięty).
Jeśli silnik nastawczy znajduje się w innej pozycji i już się nie porusza, nie można go wyjąć w łatwy sposób, najpierw należy go przy użyciu siły poluzować w punktach mocowania -C-, należy przy tym uważać, aby nie uszkodzić koła zębatego -D-.
Tu masz manuala...
Silnik nastawczy klapy świeżego powietrza i klapy zamkniętego obiegu powietrza -V154- można bez problemów wymontować tylko w „położeniu krańcowym trybu świeżego powietrza“ i tylko w tym ustawieniu zamontować. Jeśli silnik nastawczy zatrzyma się w innym położeniu i nie można go już elektrycznie ustawić w „położeniu krańcowym trybu świeżego powietrza“, trudno go będzie rozłączyć i tym samym wymontować.
Nie wolno zmieniać położenia klapy świeżego powietrza i zamkniętego obiegu powietrza.
– Włączyć zapłon i odczekać aż silnik nastawczy klapy świeżego powietrza i klapy zamkniętego obiegu powietrza -V154- osiągnie swoje położenie krańcowe „tryb świeżego powietrza“.
– Wyłączyć zapłon.
– Wymontować podręczny schowek
– Poluzować blokady -B- i -C- uchwytu -A- przy prowadnicy zasysanego powietrza i wymontować uchwyt -A- .
– Odłączyć złącze wtykowe od silnika nastawczego -B-.
– Wymontować silnik nastawczy klapy świeżego powietrza i klapy zamkniętego obiegu powietrza -V154--B- (zgodnie z kierunkiem strzałki) z prowadnicy zasysanego powietrza.


Połączenie pomiędzy kołami zębatymi silnika nastawczego i klapą dławienia jest tak wykonane, że silnik nastawczy można bez problemu zdemontować tylko w położeniu „trybu świeżego powietrza“ (otwór ssący dla trybu zamkniętego obiegu powietrza nad klapą świeżego powietrza i zamkniętego obiegu powietrza -A- jest zamknięty).
Jeśli silnik nastawczy znajduje się w innej pozycji i już się nie porusza, nie można go wyjąć w łatwy sposób, najpierw należy go przy użyciu siły poluzować w punktach mocowania -C-, należy przy tym uważać, aby nie uszkodzić koła zębatego -D-.
-
- Przeglądacz
- Posty: 129
- Rejestracja: wt sie 23, 2011 11:05
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Przeglądacz
- Posty: 129
- Rejestracja: wt sie 23, 2011 11:05
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: Wrocław