światła do jazdy dziennej problem z xenonem
-
san.chos
- Przeglądacz
- Posty: 53
- Rejestracja: wt sie 09, 2011 09:59
- Auto:: Touran 1.9 TDI 2008 BLS
- Imię:: Krzysiek
- Lokalizacja: Warszawa
światła do jazdy dziennej problem z xenonem
Mam uaktywnione światła do jazdy dziennej wersja amerykańska
Założyłem xenony i zaczęły się schody
Xenony migają sprawdzilem w centralnej elektrycew długim kodowaniu bajt 8 mam 00 tak więc powinny świeć na 100%
jak wchodzę w bloki danych to mam podane że świecą na 79% przy światłach dziennych i 89 przy normalnie włączonych z przełącznik( i wtedy xenony świecą caly czas bez problemu).
Jeśli nawet wpiszę 50 w bajcie ósmym w dlugim kodowaniu to w blokach się nic nie zmienia
Moje pytanie jak osiągnąć te 89 procent przy światłach dziennych
Założyłem xenony i zaczęły się schody
Xenony migają sprawdzilem w centralnej elektrycew długim kodowaniu bajt 8 mam 00 tak więc powinny świeć na 100%
jak wchodzę w bloki danych to mam podane że świecą na 79% przy światłach dziennych i 89 przy normalnie włączonych z przełącznik( i wtedy xenony świecą caly czas bez problemu).
Jeśli nawet wpiszę 50 w bajcie ósmym w dlugim kodowaniu to w blokach się nic nie zmienia
Moje pytanie jak osiągnąć te 89 procent przy światłach dziennych
- spacewalker
- Władca postów
- Posty: 3421
- Rejestracja: śr wrz 08, 2010 21:48
- Auto:: 1T1 CFGC 184KM 420Nm
- Imię:: Marcin
- Lokalizacja: PL
- Podziękował: 117 razy
- Otrzymał podziękowań: 697 razy
- spacewalker
- Władca postów
- Posty: 3421
- Rejestracja: śr wrz 08, 2010 21:48
- Auto:: 1T1 CFGC 184KM 420Nm
- Imię:: Marcin
- Lokalizacja: PL
- Podziękował: 117 razy
- Otrzymał podziękowań: 697 razy
- spacewalker
- Władca postów
- Posty: 3421
- Rejestracja: śr wrz 08, 2010 21:48
- Auto:: 1T1 CFGC 184KM 420Nm
- Imię:: Marcin
- Lokalizacja: PL
- Podziękował: 117 razy
- Otrzymał podziękowań: 697 razy
Po pierwsze.
Sterownik AD jaki masz nie obsługuje xenonów. Moze inaczej wykrywac obciązenie na stykach zarówki, lub nawet zgłaszac jej awarie jak podłaczysz zamiast 55W zarówki przetwornice która ciagnie ok 30W. Nie wiadomo jak to działa z HIDami itp.
Byte 0 - jak uwazasz.
Byte 8 - 0000000 bo tam nie ma nic od światel i natęzenia.
Sprawdz Byte 20
I sprawdz Byte 3 / BIT 5
jak nie ugryziesz to albo wymiana sterownika na Highline ale i tego nie gwarantuje. ogolnie to sterownik moze nie pociągnac tych HID-ów i dlatego nie wysteruje ich na 100% i odcina napięcie. Taki to juz urok chińskich balastów w nowszych autach.
Sterownik AD jaki masz nie obsługuje xenonów. Moze inaczej wykrywac obciązenie na stykach zarówki, lub nawet zgłaszac jej awarie jak podłaczysz zamiast 55W zarówki przetwornice która ciagnie ok 30W. Nie wiadomo jak to działa z HIDami itp.
Byte 0 - jak uwazasz.
Byte 8 - 0000000 bo tam nie ma nic od światel i natęzenia.
Sprawdz Byte 20
I sprawdz Byte 3 / BIT 5
jak nie ugryziesz to albo wymiana sterownika na Highline ale i tego nie gwarantuje. ogolnie to sterownik moze nie pociągnac tych HID-ów i dlatego nie wysteruje ich na 100% i odcina napięcie. Taki to juz urok chińskich balastów w nowszych autach.