Miejsce do prezentowania własnych modyfikacji - co ulepszyliśmy, usprawniliśmy i chcemy podzielić się tym z innymi.
peterb
Władca postów
Posty: 2029 Rejestracja: pt lut 25, 2011 16:10
Auto:: 1.4 TSI DSG HL 2016
Imię:: Piotr
Lokalizacja: Toruń
Podziękował: 16 razy
Otrzymał podziękowań: 30 razy
Post
autor: peterb » pt lut 22, 2013 17:51
A jak oceniacie moje pompki
PPD
niko02
Władca postów
Posty: 4501 Rejestracja: sob lip 16, 2011 15:00
Auto:: BKD 2004r. 207KM 470Nm
Imię:: Michał
Lokalizacja: Szadek/Łódź/Warszawa
Podziękował: 384 razy
Otrzymał podziękowań: 325 razy
Post
autor: niko02 » pt lut 22, 2013 18:30
Wzór
. Jakie paliwko?
peterb
Władca postów
Posty: 2029 Rejestracja: pt lut 25, 2011 16:10
Auto:: 1.4 TSI DSG HL 2016
Imię:: Piotr
Lokalizacja: Toruń
Podziękował: 16 razy
Otrzymał podziękowań: 30 razy
Post
autor: peterb » pt lut 22, 2013 20:43
Tankuję zawsze na bp.
PPD
niko02
Władca postów
Posty: 4501 Rejestracja: sob lip 16, 2011 15:00
Auto:: BKD 2004r. 207KM 470Nm
Imię:: Michał
Lokalizacja: Szadek/Łódź/Warszawa
Podziękował: 384 razy
Otrzymał podziękowań: 325 razy
Post
autor: niko02 » pt lut 22, 2013 21:24
... i nie wiadomo co myśleć....Lyjo poleciały pompki po BP...
lock00
Władca postów
Posty: 2263 Rejestracja: wt kwie 10, 2012 21:33
Auto:: 1T1
Imię:: -
Podziękował: 32 razy
Otrzymał podziękowań: 50 razy
Post
autor: lock00 » sob lut 23, 2013 01:41
peterb , , pierwsze co przyszlo mi na myśl to że
niko02 , dobrze Ci powiedzial
, ,zmień paliwo i dopiero sprawdź, bo bipy są w dobrej formie i masz bardzo podobnie co u mnie,zalej najlepsze paliwo jakie uwazasz w swoim regionie i zapodaj, mysle ze w tym wypadku rozwiąże to Twój temat
seba244
Expert
Posty: 1872 Rejestracja: ndz paź 30, 2011 14:35
Auto:: Touran
Imię:: .......
Lokalizacja: J-no
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 7 razy
Post
autor: seba244 » sob lut 23, 2013 09:08
niko02 pisze: ... i nie wiadomo co myśleć....Lyjo poleciały pompki po BP...
Też mam takie zdanie o BP..W tamtym roku testowałem różne paliwa i BP wychodzi słabo.....dużo ale to dużo lepiej wychodzi STATOIL. Ale to też zależy od regionu..
Rafik
Użytkownik
Posty: 241 Rejestracja: śr lip 04, 2012 20:47
Auto:: Passat 2007 2.0 140KM DSG
Imię:: Rafał
Lokalizacja: Bolszewo
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 1 raz
Post
autor: Rafik » sob lut 23, 2013 18:55
Dzisiaj zrobiłem sobie skan pompek bloki 13 i 18 w normie ale 23 wyszło kolejno /-50,0 / -24,0/ -35,0 / -20,0/ czy mam się już bać
Ostatnio zmieniony sob lut 23, 2013 19:23 przez
Rafik , łącznie zmieniany 1 raz.
TDI To Doch Idze
Dodi
Władca postów
Posty: 3653 Rejestracja: pn maja 09, 2011 10:00
Auto:: Sharan 7N CFGB
Imię:: Paweł
Lokalizacja: Łuków
Podziękował: 29 razy
Otrzymał podziękowań: 58 razy
Post
autor: Dodi » sob lut 23, 2013 19:12
Oto moje logi po wymianie 3 pompowtrysków:
Grupy 13 - 18 - 23
Rafik
Użytkownik
Posty: 241 Rejestracja: śr lip 04, 2012 20:47
Auto:: Passat 2007 2.0 140KM DSG
Imię:: Rafał
Lokalizacja: Bolszewo
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 1 raz
Post
autor: Rafik » sob lut 23, 2013 19:24
Czyli co dwie pompki do wymiany ??:/
TDI To Doch Idze
Dodi
Władca postów
Posty: 3653 Rejestracja: pn maja 09, 2011 10:00
Auto:: Sharan 7N CFGB
Imię:: Paweł
Lokalizacja: Łuków
Podziękował: 29 razy
Otrzymał podziękowań: 58 razy
Post
autor: Dodi » sob lut 23, 2013 19:37
Czyli co dwie pompki do wymiany ??:/
a po czym tak sądzisz kolego?
Rafik
Użytkownik
Posty: 241 Rejestracja: śr lip 04, 2012 20:47
Auto:: Passat 2007 2.0 140KM DSG
Imię:: Rafał
Lokalizacja: Bolszewo
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 1 raz
Post
autor: Rafik » sob lut 23, 2013 19:49
Bo pierwszy i trzeci nie mieszczą się w normach opisanych na początku postu
TDI To Doch Idze
Dodi
Władca postów
Posty: 3653 Rejestracja: pn maja 09, 2011 10:00
Auto:: Sharan 7N CFGB
Imię:: Paweł
Lokalizacja: Łuków
Podziękował: 29 razy
Otrzymał podziękowań: 58 razy
Post
autor: Dodi » sob lut 23, 2013 20:16
Rafik pisze: Bo pierwszy i trzeci nie mieszczą się w normach opisanych na początku postu
chyba coś źle odczytaleś kolego
Rafik
Użytkownik
Posty: 241 Rejestracja: śr lip 04, 2012 20:47
Auto:: Passat 2007 2.0 140KM DSG
Imię:: Rafał
Lokalizacja: Bolszewo
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 1 raz
Post
autor: Rafik » sob lut 23, 2013 21:10
przedział krytyczny jest od -150 do +150
a powinny pracować od -30 do +30
czyli jeśli przekracza te drugie to dzieje się coś złego tak ?? nie wiem jak mam to odbierać bo jestem pod tym względem kompletnym laikiem
TDI To Doch Idze
lock00
Władca postów
Posty: 2263 Rejestracja: wt kwie 10, 2012 21:33
Auto:: 1T1
Imię:: -
Podziękował: 32 razy
Otrzymał podziękowań: 50 razy
Post
autor: lock00 » sob lut 23, 2013 21:30
Rafik , nic nie musisz wymieniać ,ani bać się
,najlepiej jak zapodasz wszystkie wartości,
Dodi , widze że wymienili Ci piezoelektryczne (siemensa) na jakie? wiesz może , widzę że, w specyfikacji piezoelektrycznych bipy jak zawsze są takie same
Rafik
Użytkownik
Posty: 241 Rejestracja: śr lip 04, 2012 20:47
Auto:: Passat 2007 2.0 140KM DSG
Imię:: Rafał
Lokalizacja: Bolszewo
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 1 raz
Post
autor: Rafik » sob lut 23, 2013 21:37
Ok jutro wrzucę wszystkie wartości
TDI To Doch Idze