Mini Manual jak sprawdzić pracę pompowtrysków pompowtryski

Miejsce do prezentowania własnych modyfikacji - co ulepszyliśmy, usprawniliśmy i chcemy podzielić się tym z innymi.
Awatar użytkownika
jeżu
Władca postów
Posty: 5610
Rejestracja: pn kwie 25, 2011 16:07
Auto:: PB8
Imię:: Tomek
Lokalizacja: KOL
Podziękował: 214 razy
Otrzymał podziękowań: 678 razy

Post autor: jeżu »

Rafik, w 2,0TDI masz +100á-100
Awatar użytkownika
Rafik
Użytkownik
Posty: 241
Rejestracja: śr lip 04, 2012 20:47
Auto:: Passat 2007 2.0 140KM DSG
Imię:: Rafał
Lokalizacja: Bolszewo
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: Rafik »

Tylko że ja mam 1.9 105 :D
TDI To Doch Idze
Awatar użytkownika
jeżu
Władca postów
Posty: 5610
Rejestracja: pn kwie 25, 2011 16:07
Auto:: PB8
Imię:: Tomek
Lokalizacja: KOL
Podziękował: 214 razy
Otrzymał podziękowań: 678 razy

Post autor: jeżu »

Rafik, Ja odnoszę się do wypowiedzi, która pisałeś do Dodi (passat 2.0TDI)
Awatar użytkownika
Rafik
Użytkownik
Posty: 241
Rejestracja: śr lip 04, 2012 20:47
Auto:: Passat 2007 2.0 140KM DSG
Imię:: Rafał
Lokalizacja: Bolszewo
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: Rafik »

jeżu, chyba coś pomyliłeś :) pisałem o zakresie od -30 do +30 który dotyczy 1,9 :) :piwo:

[ Dodano: Sob Lut 23, 2013 22:09 ]
a to od -150 do +150 ten zakres krytyczny pewnie dot. 2,0 ???? :mrgreen:
TDI To Doch Idze
lock00
Władca postów
Posty: 2263
Rejestracja: wt kwie 10, 2012 21:33
Auto:: 1T1
Imię:: -
Podziękował: 32 razy
Otrzymał podziękowań: 50 razy

Post autor: lock00 »

Rafik, czytaj uważnie co pisze :)i staraj sie pisać raz konkretnie, 150,-150 i ameno masz dla :19:
Awatar użytkownika
Rafik
Użytkownik
Posty: 241
Rejestracja: śr lip 04, 2012 20:47
Auto:: Passat 2007 2.0 140KM DSG
Imię:: Rafał
Lokalizacja: Bolszewo
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: Rafik »

No :) to dobrze zrozumiałem tylko troszkę jeżu mnie zakręcił :) :piwo:
TDI To Doch Idze
Awatar użytkownika
jeżu
Władca postów
Posty: 5610
Rejestracja: pn kwie 25, 2011 16:07
Auto:: PB8
Imię:: Tomek
Lokalizacja: KOL
Podziękował: 214 razy
Otrzymał podziękowań: 678 razy

Post autor: jeżu »

Rafik, Nie wiem z czym bo napisałeś Dodiemu że ma 2 PD do wymiany a sam nie wiem czemu... (Dodi z resztą też) :hahaha:
lock00
Władca postów
Posty: 2263
Rejestracja: wt kwie 10, 2012 21:33
Auto:: 1T1
Imię:: -
Podziękował: 32 razy
Otrzymał podziękowań: 50 razy

Post autor: lock00 »

Rafik pisze:przedział krytyczny jest od -150 do +150 :) a powinny pracować od -30 do +30 :) :)
Tak jak jest napisane, Dodi jak i Jeżu nic nie mieszali, po przekroczeniu wartości 30/-30 nie trzeba pompek wymieniać (jak sam napisałeś)lecz , spróbować wartości poprawić......opisane w powyższych wątkach...
Awatar użytkownika
Rafik
Użytkownik
Posty: 241
Rejestracja: śr lip 04, 2012 20:47
Auto:: Passat 2007 2.0 140KM DSG
Imię:: Rafał
Lokalizacja: Bolszewo
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: Rafik »

Koledzy głupio napisałem :) ja nie oceniałem logów Dodiego tylko swoje :mrgreen: :hahaha: :) z góry przepraszam za zamieszanie :) postaram się dzisiaj wrzucić całe logi :) Dodi :piwo: Jeżu :piwo:

[ Dodano: Nie Lut 24, 2013 12:03 ]
przepraszam za jakość :) co o nich sądzicie ??:) :)

Tutaj moje logi 1.9 TDi Bkc 105KM

http://s1258.beta.photobucket.com/user/ ... 5.jpg.html
TDI To Doch Idze
lock00
Władca postów
Posty: 2263
Rejestracja: wt kwie 10, 2012 21:33
Auto:: 1T1
Imię:: -
Podziękował: 32 razy
Otrzymał podziękowań: 50 razy

Post autor: lock00 »

Rafik, przy takim zestawieniu wszystko jest :oki:
Awatar użytkownika
Rafik
Użytkownik
Posty: 241
Rejestracja: śr lip 04, 2012 20:47
Auto:: Passat 2007 2.0 140KM DSG
Imię:: Rafał
Lokalizacja: Bolszewo
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: Rafik »

lock00 Wielkie dzięki :) kamień spadł mi z serca :) ps. świetny manual :D pifffko leci :piwo:
TDI To Doch Idze
Awatar użytkownika
Dodi
Władca postów
Posty: 3653
Rejestracja: pn maja 09, 2011 10:00
Auto:: Sharan 7N CFGB
Imię:: Paweł
Lokalizacja: Łuków
Podziękował: 29 razy
Otrzymał podziękowań: 58 razy

Post autor: Dodi »

Rafik pisze: :) z góry przepraszam za zamieszanie :)
:piwo:
Rafik pisze:Tutaj moje logi 1.9 TDi Bkc 105KM

http://s1258.beta.photobu...ie0525.jpg.html
no tak jak pisałeś 1 i 3 troszke odstaje od normy, no ale tragedii jeszcze nie ma i nie ma sie co przejmować na zapas...
popis11
Początkujący
Posty: 30
Rejestracja: ndz lis 06, 2011 23:55
Auto:: Touran
Imię::
Lokalizacja: Olesnica

Post autor: popis11 »

To może ja przedstawię swoje logi z pompek:

Paliwo z stacji ORLEN.
Serdecznie proszę o analizę.


Address 01: Engine (03G 906 016 BT)

16:15:57 Group 018: Injector Status
0.0 Injector Status Cylinder 1
0.0 Injector Status Cylinder 2
0.0 Injector Status Cylinder 3
0.0 Injector Status Cylinder 4

16:15:57 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
-0.56 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1
-0.78 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 2
-0.21 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3
1.58 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4

16:15:57 Group 023: Injector Switch Time Deviation
-38.0 Switch Time Deviat. Cylinder 1
-30.0 Switch Time Deviat. Cylinder 2
-34.0 Switch Time Deviat. Cylinder 3
-19.0 Switch Time Deviat. Cylinder 4
Awatar użytkownika
Łukaszz
Zaawansowany
Posty: 482
Rejestracja: sob sie 25, 2012 19:45
Auto:: BLS 1.9 tdi
Imię:: Łukasz
Lokalizacja: Dolnośląskie/Canada
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 7 razy

Post autor: Łukaszz »

popis11 pisze:To może ja przedstawię swoje logi z pompek:

Paliwo z stacji ORLEN.
Serdecznie proszę o analizę.


Address 01: Engine (03G 906 016 BT)

16:15:57 Group 018: Injector Status
0.0 Injector Status Cylinder 1
0.0 Injector Status Cylinder 2
0.0 Injector Status Cylinder 3
0.0 Injector Status Cylinder 4

16:15:57 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
-0.56 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1
-0.78 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 2
-0.21 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3
1.58 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4

16:15:57 Group 023: Injector Switch Time Deviation
-38.0 Switch Time Deviat. Cylinder 1
-30.0 Switch Time Deviat. Cylinder 2
-34.0 Switch Time Deviat. Cylinder 3
-19.0 Switch Time Deviat. Cylinder 4

Cały czas lejesz ON na orlenie, we Wrocławiu?
BLS 147ps 375nm
AAZ 1.9 TD 615tyś i rośnie:)
MT-09 było
MT-07 jest
lock00
Władca postów
Posty: 2263
Rejestracja: wt kwie 10, 2012 21:33
Auto:: 1T1
Imię:: -
Podziękował: 32 razy
Otrzymał podziękowań: 50 razy

Post autor: lock00 »

popis11, 4 odstaje wyraźnie, sprawdź inne paliwo, i jak u Ciebie z ustawieniem rozrządu?
ODPOWIEDZ