Mini Manual jak sprawdzić pracę pompowtrysków pompowtryski

Miejsce do prezentowania własnych modyfikacji - co ulepszyliśmy, usprawniliśmy i chcemy podzielić się tym z innymi.
lock00
Władca postów
Posty: 2263
Rejestracja: wt kwie 10, 2012 21:33
Auto:: 1T1
Imię:: -
Podziękował: 32 razy
Otrzymał podziękowań: 50 razy

Post autor: lock00 »

KondzioR., suma wszystkich wtrysków zawsze jest bliska 0 ,jeśli jeden ma troche rozbieżności np +0,70 , to reszta , np jeden mocniejszy czyli -0,90 nadgania , reszta oczywiście też w tym pomaga, czas tych przełączeń to tzw bipy , ja to nazywam "lagi" :P
luigisq16
Specjalista
Posty: 608
Rejestracja: pt sty 11, 2013 02:17
Auto:: 1.6 TDI 2016r
Imię:: Ludwik
Lokalizacja: Oława/Brzeg Dolny
Podziękował: 12 razy
Otrzymał podziękowań: 14 razy

Post autor: luigisq16 »

lock00, Świetna robota! :piwo: :piwo:
pawel07777
Użytkownik
Posty: 179
Rejestracja: pn mar 28, 2011 16:33
Auto:: Touran 2.0 2011
Imię:: Paweł
Lokalizacja: Leszno
Podziękował: 5 razy
Otrzymał podziękowań: 6 razy

Post autor: pawel07777 »

Koledzy co sądzicie o moich pompkach? Chyba muszę chwytać się za kieszeń.Proszę o info. czy moje pompki to:038130073AG
Jeszce pytanko czy wymieniać wszystkie?
Załączniki
wtryski.jpg
WITAM [you]
lock00
Władca postów
Posty: 2263
Rejestracja: wt kwie 10, 2012 21:33
Auto:: 1T1
Imię:: -
Podziękował: 32 razy
Otrzymał podziękowań: 50 razy

Post autor: lock00 »

pawel07777, czwarty tylko odbiega od normy...
Awatar użytkownika
bartek0-01
Specjalista
Posty: 969
Rejestracja: pn kwie 08, 2013 23:40
Auto:: 1T3 2.0TDI CFHC DSG 2014
Imię:: Bartłomiej
Lokalizacja: Elblag
Podziękował: 204 razy
Otrzymał podziękowań: 102 razy

Post autor: bartek0-01 »

I Ja postanowiłem dziś zerknąć jak wyglądają moje wtryski chyba nie jest źle ale proszę o opinie. Nie wiem czy to ma znaczenie ale pomiar wykonany na zimnym silniku, moze warto sprawdzić podczas normalnej pracy czyli 90 stopni ? myślicie ze może wystąpić jakaś różnica ?
lock00
Władca postów
Posty: 2263
Rejestracja: wt kwie 10, 2012 21:33
Auto:: 1T1
Imię:: -
Podziękował: 32 razy
Otrzymał podziękowań: 50 razy

Post autor: lock00 »

bartek0-01, W Twoim wypadku wszystko jest oki,a przy takiej temperaturze dużo to nie zmieni, bipy troszku wieksze ale jak najbardziej :ok:
pawel07777
Użytkownik
Posty: 179
Rejestracja: pn mar 28, 2011 16:33
Auto:: Touran 2.0 2011
Imię:: Paweł
Lokalizacja: Leszno
Podziękował: 5 razy
Otrzymał podziękowań: 6 razy

Post autor: pawel07777 »

lock00 rozumiem że zająć się tylko czwartym
WITAM [you]
wlesniew
Początkujący
Posty: 37
Rejestracja: śr paź 24, 2012 11:50
Auto:: AVQ 2004
Imię:: Wojtek
Lokalizacja: Gdańsk
Podziękował: 1 raz
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: wlesniew »

A jak to wygląda u mnie.

Pozdrawiam

Wielkie dzięki!!
Załączniki
01.png
Ostatnio zmieniony czw maja 23, 2013 12:44 przez wlesniew, łącznie zmieniany 1 raz.
seba244
Expert
Posty: 1872
Rejestracja: ndz paź 30, 2011 14:35
Auto:: Touran
Imię:: .......
Lokalizacja: J-no
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 7 razy

Post autor: seba244 »

w 1 cyl troszkę za duzo ale nie przejmuj sie :ok:
lock00
Władca postów
Posty: 2263
Rejestracja: wt kwie 10, 2012 21:33
Auto:: 1T1
Imię:: -
Podziękował: 32 razy
Otrzymał podziękowań: 50 razy

Post autor: lock00 »

pawel07777, ja tam nie jestem zwolennikiem odrazu wymiany... osobiście próbowałbym zastosować chemie, itd, bo dużo jest czynników które są odpowiedzialne,chociaż u Ciebie to akurat jeden ewidentnie odstaje, gdzie wymiana może być konieczna ,
wlesniew,tak jak kolega seba244, Ci napisał :ok:
pawel07777
Użytkownik
Posty: 179
Rejestracja: pn mar 28, 2011 16:33
Auto:: Touran 2.0 2011
Imię:: Paweł
Lokalizacja: Leszno
Podziękował: 5 razy
Otrzymał podziękowań: 6 razy

Post autor: pawel07777 »

[quote="lock00"]pawel07777, ja tam nie jestem zwolennikiem odrazu wymiany... osobiście próbowałbym zastosować chemie, itd, bo dużo jest czynników które są odpowiedzialne

Oczywiście mogę zastosować jakąś chemię ale nasuwa się pytanie jaką chemię zastosować?
Proszę o namiar.
WITAM [you]
Awatar użytkownika
Tomas
Władca postów
Posty: 2325
Rejestracja: czw sty 06, 2011 13:24
Auto:: Octavia II FL 1.6 CAY 10
Imię:: Tomek
Lokalizacja: Gorzów
Podziękował: 438 razy
Otrzymał podziękowań: 127 razy

Post autor: Tomas »

było o tym troche pisane np tu http://touranklub.pl/forum/viewtopic.php?t=4883&start=0
ja włałem do baku Liqui Moly Diesel Spulung a Muti zrobił to trochę inaczej :
http://touranklub.pl/forum/viewtopic.ph ... &start=270
Awatar użytkownika
bartek0-01
Specjalista
Posty: 969
Rejestracja: pn kwie 08, 2013 23:40
Auto:: 1T3 2.0TDI CFHC DSG 2014
Imię:: Bartłomiej
Lokalizacja: Elblag
Podziękował: 204 razy
Otrzymał podziękowań: 102 razy

Post autor: bartek0-01 »

lock00 pisze:bartek0-01, W Twoim wypadku wszystko jest oki,a przy takiej temperaturze dużo to nie zmieni, bipy troszku wieksze ale jak najbardziej :ok:
lock00 A można te bipy jakoś skorygować VCDS-em ??? Jesli tak mozesz podpowiedzieć w jaki sposób.
lock00
Władca postów
Posty: 2263
Rejestracja: wt kwie 10, 2012 21:33
Auto:: 1T1
Imię:: -
Podziękował: 32 razy
Otrzymał podziękowań: 50 razy

Post autor: lock00 »

bartek0-01, tego programem się nie koryguje, nie przejmuj sie ;)
Awatar użytkownika
Tomas
Władca postów
Posty: 2325
Rejestracja: czw sty 06, 2011 13:24
Auto:: Octavia II FL 1.6 CAY 10
Imię:: Tomek
Lokalizacja: Gorzów
Podziękował: 438 razy
Otrzymał podziękowań: 127 razy

Post autor: Tomas »

Ja też wreszcie zrobiłem skan pompek, przy okazji uwaliłem chyba kabel :(

Wasze opinie ?

Obrazek
ODPOWIEDZ