musiałby się wypowiedzieć ktoś po wymianie dwumasy - czy ma te drgania? jeśli tak to info z tekstu może być rozwiązaniem
Drgania na pedale sprzęgła
- QsY
- Początkujący
- Posty: 45
- Rejestracja: ndz lut 10, 2013 18:22
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
to i ja się wypowiem,
u mnie po wymianie dwumasy w 1.9 tdi avq cicho i przyjemnie było może przez 1000 km, poźniej pojawiło się delikatne pulsowanie na pedale sprzęgła( wystarczyło oprzeć nogę o pedał żeby to poczuć) a poźniej mało przyjemne dla ucha zgrzyty dochodzące z okolicy lewego koła,( wymieniany był komplet- koło, sprzęgło, docisk i łożysko oporowe)
ten element to totalna porażka, piszecie o 200 tyś km, ja wymieniałem to badziewie 2 razy, raz przy 168tyś a następne przy 235!!!!przy drugiej awarii zerwało frez tarczy sprzęgłowej
u mnie po wymianie dwumasy w 1.9 tdi avq cicho i przyjemnie było może przez 1000 km, poźniej pojawiło się delikatne pulsowanie na pedale sprzęgła( wystarczyło oprzeć nogę o pedał żeby to poczuć) a poźniej mało przyjemne dla ucha zgrzyty dochodzące z okolicy lewego koła,( wymieniany był komplet- koło, sprzęgło, docisk i łożysko oporowe)
ten element to totalna porażka, piszecie o 200 tyś km, ja wymieniałem to badziewie 2 razy, raz przy 168tyś a następne przy 235!!!!przy drugiej awarii zerwało frez tarczy sprzęgłowej
wychodzi rolnik na pole, patrzy a tam w gruncie rzeczy...
- QsY
- Początkujący
- Posty: 45
- Rejestracja: ndz lut 10, 2013 18:22
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Muti pisze:QsY, jeżeli koło padło ci tak szybko po wymianie, to warto się zastanowić nad swoją technika jazdy, bo to jest nienormalne zużycie.
kolego kazan13
dwumasa była Sachsa
wychodzi rolnik na pole, patrzy a tam w gruncie rzeczy...
- Muti
- Władca postów
- Posty: 5031
- Rejestracja: pt cze 10, 2011 10:21
- Auto:: MK7.5 R 2.O TSI DJHA
- Imię:: Mateusz
- Lokalizacja: Lubuskie
- Podziękował: 75 razy
- Otrzymał podziękowań: 365 razy
QsY, tu nie chodzi o agresywny sty jazdy,ale o pewne nawyki.Przyśpieszanie na za wysokim biegu przy zbyt niskich obrotach zabija dwumas. Dynamiczna jazda na wyższych obrotach wręcz sprzyja współczesnym dieslom.trzeba utrzymywać silnik zawsze powyżej 1800obr,albo niższe tylko w przypadku nie przyśpieszania,albo jechania z górki,dojeżdzania do świateł itp.
Był Touran... Jest kolejne czerwone auto z grupy 
- QsY
- Początkujący
- Posty: 45
- Rejestracja: ndz lut 10, 2013 18:22
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
Panowie, sernio nie trzeba mi tłumaczyć co jest złe a co dobre dla dwumasy, wcześniej jezdziłem golfem 1.9 tdi i przez cały okres użytkowania dwumasy nie zmieniałem, podobnie zresztą jak stylu jazdy. Teraz mam dsg zobaczymy ile czasu wytrzyma...
wychodzi rolnik na pole, patrzy a tam w gruncie rzeczy...
