Utrata mocy 2.0 DSG, turbo raczej ok, help

koncio
Początkujący
Posty: 13
Rejestracja: czw maja 09, 2013 20:34
Auto:: Touran
Imię::
Lokalizacja: krakow

Post autor: koncio »

no to jutro znów do garażu, tylko z kompem, regulacja rozrządu tak aby zmienić wartość, jak się nie zmieni polece po kablach, będę informował wieczorem, dzięki za podpowiedz, prznajmniej jest punkt zaczepienia kolejny, jak coś jeszcze komuś wpadnie do głowy prosze o info
Awatar użytkownika
JacaTouran
Władca postów
Posty: 2932
Rejestracja: ndz mar 04, 2012 00:44
Auto:: Touran 1.9tdi Bxe
Imię:: Jacek
Lokalizacja: Łowicz
Podziękował: 213 razy
Otrzymał podziękowań: 233 razy
Kontakt:

Post autor: JacaTouran »

koncio pisze:dzięki za zainteresowanie i rozjaśnienie tematu, relacja z dziś .. kolejna turbina, ta się może nie zacina jak poprzednia wczoraj, ale efekt podobny jak na tej przy której rozpisałem cały temat, dynamiczny test z dziś:

http://vaglog.rtnet.pl/rsdownpl_126798.html

nie udało mi się przekroczyć 3900rpm, rozrząd był minimalnie regulowany dziś przez mechanika, wcześniej max to 4100rpm(na turbinie z poniedziałku)

Panowie, rozumie temat turbiny, tego że niby nie ładuje poprawnie od dołu i dopiero przy 2300rpm dmucha tak jak powinna ale to 3 sprężarka w przeciągu kilku dni, nie uważacie, że problem leży w innym miejscu ? może wtryski, rozrząd był nie dawno robiony, kurde, ja się nie znam ale już pojęcia niemam co jeszcze można ... po przedstawieniu wyników po założeniu tej turbiny koleś ma oddać kase za robote jeśli nie pomoże, a jak widać nie pomogło, ale ja już na prawdę wątpie że to turbo.. moge wysłać do was sprężarkę ale jaką mam gwarancje że regeneracja u Was pomoże ? :(


Zmień mechanika....
Gwarancje Ci dam na pismie , ale daj mi auto , a nie samą suszarkę.

Auto musi przejść porządną diagnostykę to pierwsza i zasadnicza sprawa.
Fakt, że sprężarki Ci klękają jedna po drugiej swiadczy o tym co to za sprężarki.
Rozrząd i jecho synchro w tym aucie to przyczyna nie osiągania maksymalnych obrotów. Twoje auto powinno sie rozbujać do 4400 - 4500rpm.

Pozdrawiam
Jacek V-TEC Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).


O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/

https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/



tel.509963064

Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
TURBO
Posty: 2
Rejestracja: sob maja 11, 2013 18:48
Auto:: Touran
Imię::
Lokalizacja: LOWICZ

Post autor: TURBO »

Przesledzilem temat jezeli chodzi o problem z ladowaniem turbiny, turbo budzi sie za wczesnie lub za pozno jest to problem regulacji zaworu podcisnienia i sruby na zderzaku karpusu turbiny ,zmienna geometria, lub zawor n75 i w gore. Piszecie ze to juz kolejna turbina i problem nie ustapil wiec raczej mozna wykluczyc uszkodzenie turbiny.
koncio
Początkujący
Posty: 13
Rejestracja: czw maja 09, 2013 20:34
Auto:: Touran
Imię::
Lokalizacja: krakow

Post autor: koncio »

koledzy mam prośbę, dziś udało się ustawić rozrząd prawidłowo ale cudów nie osiągnęliśmy.. teraz szukamy nieszczelności w układzie doładowania ale nie takich oczywistych, prosiłbym o wrzucenie loga ze sprawnego 2.0tdi bloku 3 w większym zakresie obrotów w celu porównania zasysanego powietrza przy danych obr/min

----edit..

układ ciśnieniowy turbiny został sprawdzony próżniowo, a także podciśnieniowy, brak nieszczelności

już nie wiem grze wsadzić ręce, jak wspomniałem rozrząd ustawiony na nowo -0,5 i się nie zmienia

teraz wziąłbym pod młotek i porównanie dawek paliwa, wtryski, krzywki na rozrządzie(tylko nie wiem jak się do tego zaprać) bo nic innego nie przychodzi mi do głowy, tylko tyle, że na niskich obrotach jest za niskie ciśnienie spalin które nie rozkręca odpowiednio turbo (na sztywno przesuneliśmy sztange turbo na maxa i nadal poniżej 2k rpm nie ładuje tyle co powinno mimo zadanego 2300mbara) , dopiero koło 2300-2600rpm ładuje max i tam już mocy nie brakuje aż do 4500rpm, nie wiem czy wspominałem.. katalizator został wycięty 2mc temu, auto wcale nie dymi... no na pewno ani odrobine na czarno, jakieś propozycje (tylko nie piąte turbo ;) )?
Awatar użytkownika
JacaTouran
Władca postów
Posty: 2932
Rejestracja: ndz mar 04, 2012 00:44
Auto:: Touran 1.9tdi Bxe
Imię:: Jacek
Lokalizacja: Łowicz
Podziękował: 213 razy
Otrzymał podziękowań: 233 razy
Kontakt:

Post autor: JacaTouran »

daj to komus ogarniętemu zeby ustalił problem. Przez internet to nie naprawa , tym bardziej że autko wymaga dokładnego namacalnego przeglądu..
Jacek V-TEC Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).


O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/

https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/



tel.509963064

Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
Awatar użytkownika
Cesarz
Władca postów
Posty: 4415
Rejestracja: pt maja 27, 2011 18:43
Auto:: 5T1 2.0TDI, DFHA 2017
Imię:: Michał
Lokalizacja: Gdynia
Podziękował: 629 razy
Otrzymał podziękowań: 223 razy

Post autor: Cesarz »

JacaTouran pisze:Przez internet to nie naprawa ,
no i tu Jaca trafił w sedno :?
1T1 HL 2005 2.0 TDI BKD+ 176KM/350Nm
5T1 HL 2017 2.0 TDI DFHA 190KM/400Nm
Awatar użytkownika
rob555
Przeglądacz
Posty: 79
Rejestracja: ndz mar 04, 2012 12:28
Auto:: Touran
Imię::
Lokalizacja: gdansk
Podziękował: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 17 razy

Post autor: rob555 »

koncio pisze:
układ ciśnieniowy turbiny został sprawdzony próżniowo, a także podciśnieniowy, brak nieszczelności
Zobacz manometrem jaka masz wartosc podcisnienia na wejsciu do "gruszki" turbo
koncio
Początkujący
Posty: 13
Rejestracja: czw maja 09, 2013 20:34
Auto:: Touran
Imię::
Lokalizacja: krakow

Post autor: koncio »

rob555 pisze:
Zobacz manometrem jaka masz wartosc podcisnienia na wejsciu do "gruszki" turbo
manometru podciśnieniowego nie posiadam, ale w praktyce widze, że nawet na postoju po agresywnym bucie podciśnienie bez problemu przestawia sztange aż do końca-do ogranicznika (hamulca czy jak to się tam nazywa.. ) wnioskuje, że jest prawidłowe, tym bardziej, że jak już było wspomniane kołowo 2300-2600 rpm turbina pompuje tyle co powinna.

bipy są w normie, szcegolnie koło 3k rpm, w poniedziałek pewnie będe grzebał pod głowicą jeśli dojde o tego co wogólne i jak moge tam sprawdzić

może ktoś wie czemu vagiem nie moge wbić się na login/adaptacje 12233 ? w 1.9tdi działa, tutaj wywala błąd, dodatkowo nie mogę sie połączyć w pompą..
Awatar użytkownika
Dodi
Władca postów
Posty: 3653
Rejestracja: pn maja 09, 2011 10:00
Auto:: Sharan 7N CFGB
Imię:: Paweł
Lokalizacja: Łuków
Podziękował: 29 razy
Otrzymał podziękowań: 58 razy

Post autor: Dodi »

koncio pisze:może ktoś wie czemu vagiem nie moge wbić się na login/adaptacje 12233 ? w 1.9tdi działa,
bo to jest login do 1.9 ...
koncio pisze:dodatkowo nie mogę sie połączyć w pompą..
z jaką pompą?
Awatar użytkownika
admin
Władca postów
Posty: 2336
Rejestracja: sob sie 28, 2010 20:00
Auto:: Touran
Imię:: Maciek
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 24 razy
Otrzymał podziękowań: 122 razy
Kontakt:

Post autor: admin »

koncio pisze:
może ktoś wie czemu vagiem nie moge wbić się na login/adaptacje 12233 ? w 1.9tdi działa, tutaj wywala błąd, dodatkowo nie mogę sie połączyć w pompą..
U mnie w BMM działa 12233
Awatar użytkownika
rob555
Przeglądacz
Posty: 79
Rejestracja: ndz mar 04, 2012 12:28
Auto:: Touran
Imię::
Lokalizacja: gdansk
Podziękował: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 17 razy

Post autor: rob555 »

koncio pisze: manometru podciśnieniowego nie posiadam, ale w praktyce widze, że nawet na postoju po agresywnym bucie podciśnienie bez problemu przestawia sztange aż do końca-do ogranicznika (hamulca czy jak to się tam nazywa..
Czesto siada Vacuum pompa i slabo ssie :lol: na niskich obr.
Dasz mu w pedzel i podcisnienie prawidlowe sie pojawia.
Trzeba sprawdzic jakie jest na jalowym bo moze wtedy sztanga nie jest wciagnieta do konca.
Pozatym takie sprawdzenie tez wyklucza awarie n75 bo bywa ze w stanach posrednich glupieje mimo ze na tescie 0/1 wychodzi piknie.
ODPOWIEDZ