Utrata mocy 2.0 DSG, turbo raczej ok, help
- JacaTouran
- Władca postów
- Posty: 2932
- Rejestracja: ndz mar 04, 2012 00:44
- Auto:: Touran 1.9tdi Bxe
- Imię:: Jacek
- Lokalizacja: Łowicz
- Podziękował: 213 razy
- Otrzymał podziękowań: 233 razy
- Kontakt:
koncio pisze:dzięki za zainteresowanie i rozjaśnienie tematu, relacja z dziś .. kolejna turbina, ta się może nie zacina jak poprzednia wczoraj, ale efekt podobny jak na tej przy której rozpisałem cały temat, dynamiczny test z dziś:
http://vaglog.rtnet.pl/rsdownpl_126798.html
nie udało mi się przekroczyć 3900rpm, rozrząd był minimalnie regulowany dziś przez mechanika, wcześniej max to 4100rpm(na turbinie z poniedziałku)
Panowie, rozumie temat turbiny, tego że niby nie ładuje poprawnie od dołu i dopiero przy 2300rpm dmucha tak jak powinna ale to 3 sprężarka w przeciągu kilku dni, nie uważacie, że problem leży w innym miejscu ? może wtryski, rozrząd był nie dawno robiony, kurde, ja się nie znam ale już pojęcia niemam co jeszcze można ... po przedstawieniu wyników po założeniu tej turbiny koleś ma oddać kase za robote jeśli nie pomoże, a jak widać nie pomogło, ale ja już na prawdę wątpie że to turbo.. moge wysłać do was sprężarkę ale jaką mam gwarancje że regeneracja u Was pomoże ?
Zmień mechanika....
Gwarancje Ci dam na pismie , ale daj mi auto , a nie samą suszarkę.
Auto musi przejść porządną diagnostykę to pierwsza i zasadnicza sprawa.
Fakt, że sprężarki Ci klękają jedna po drugiej swiadczy o tym co to za sprężarki.
Rozrząd i jecho synchro w tym aucie to przyczyna nie osiągania maksymalnych obrotów. Twoje auto powinno sie rozbujać do 4400 - 4500rpm.
Pozdrawiam
Jacek V-TEC Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/
tel.509963064
Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/
tel.509963064
Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
Przesledzilem temat jezeli chodzi o problem z ladowaniem turbiny, turbo budzi sie za wczesnie lub za pozno jest to problem regulacji zaworu podcisnienia i sruby na zderzaku karpusu turbiny ,zmienna geometria, lub zawor n75 i w gore. Piszecie ze to juz kolejna turbina i problem nie ustapil wiec raczej mozna wykluczyc uszkodzenie turbiny.
-
- Początkujący
- Posty: 13
- Rejestracja: czw maja 09, 2013 20:34
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: krakow
koledzy mam prośbę, dziś udało się ustawić rozrząd prawidłowo ale cudów nie osiągnęliśmy.. teraz szukamy nieszczelności w układzie doładowania ale nie takich oczywistych, prosiłbym o wrzucenie loga ze sprawnego 2.0tdi bloku 3 w większym zakresie obrotów w celu porównania zasysanego powietrza przy danych obr/min
----edit..
układ ciśnieniowy turbiny został sprawdzony próżniowo, a także podciśnieniowy, brak nieszczelności
już nie wiem grze wsadzić ręce, jak wspomniałem rozrząd ustawiony na nowo -0,5 i się nie zmienia
teraz wziąłbym pod młotek i porównanie dawek paliwa, wtryski, krzywki na rozrządzie(tylko nie wiem jak się do tego zaprać) bo nic innego nie przychodzi mi do głowy, tylko tyle, że na niskich obrotach jest za niskie ciśnienie spalin które nie rozkręca odpowiednio turbo (na sztywno przesuneliśmy sztange turbo na maxa i nadal poniżej 2k rpm nie ładuje tyle co powinno mimo zadanego 2300mbara) , dopiero koło 2300-2600rpm ładuje max i tam już mocy nie brakuje aż do 4500rpm, nie wiem czy wspominałem.. katalizator został wycięty 2mc temu, auto wcale nie dymi... no na pewno ani odrobine na czarno, jakieś propozycje (tylko nie piąte turbo
)?
----edit..
układ ciśnieniowy turbiny został sprawdzony próżniowo, a także podciśnieniowy, brak nieszczelności
już nie wiem grze wsadzić ręce, jak wspomniałem rozrząd ustawiony na nowo -0,5 i się nie zmienia
teraz wziąłbym pod młotek i porównanie dawek paliwa, wtryski, krzywki na rozrządzie(tylko nie wiem jak się do tego zaprać) bo nic innego nie przychodzi mi do głowy, tylko tyle, że na niskich obrotach jest za niskie ciśnienie spalin które nie rozkręca odpowiednio turbo (na sztywno przesuneliśmy sztange turbo na maxa i nadal poniżej 2k rpm nie ładuje tyle co powinno mimo zadanego 2300mbara) , dopiero koło 2300-2600rpm ładuje max i tam już mocy nie brakuje aż do 4500rpm, nie wiem czy wspominałem.. katalizator został wycięty 2mc temu, auto wcale nie dymi... no na pewno ani odrobine na czarno, jakieś propozycje (tylko nie piąte turbo

- JacaTouran
- Władca postów
- Posty: 2932
- Rejestracja: ndz mar 04, 2012 00:44
- Auto:: Touran 1.9tdi Bxe
- Imię:: Jacek
- Lokalizacja: Łowicz
- Podziękował: 213 razy
- Otrzymał podziękowań: 233 razy
- Kontakt:
daj to komus ogarniętemu zeby ustalił problem. Przez internet to nie naprawa , tym bardziej że autko wymaga dokładnego namacalnego przeglądu..
Jacek V-TEC Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/
tel.509963064
Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).
O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/
https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/
tel.509963064
Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
-
- Początkujący
- Posty: 13
- Rejestracja: czw maja 09, 2013 20:34
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: krakow
manometru podciśnieniowego nie posiadam, ale w praktyce widze, że nawet na postoju po agresywnym bucie podciśnienie bez problemu przestawia sztange aż do końca-do ogranicznika (hamulca czy jak to się tam nazywa.. ) wnioskuje, że jest prawidłowe, tym bardziej, że jak już było wspomniane kołowo 2300-2600 rpm turbina pompuje tyle co powinna.rob555 pisze:
Zobacz manometrem jaka masz wartosc podcisnienia na wejsciu do "gruszki" turbo
bipy są w normie, szcegolnie koło 3k rpm, w poniedziałek pewnie będe grzebał pod głowicą jeśli dojde o tego co wogólne i jak moge tam sprawdzić
może ktoś wie czemu vagiem nie moge wbić się na login/adaptacje 12233 ? w 1.9tdi działa, tutaj wywala błąd, dodatkowo nie mogę sie połączyć w pompą..
- rob555
- Przeglądacz
- Posty: 79
- Rejestracja: ndz mar 04, 2012 12:28
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: gdansk
- Podziękował: 2 razy
- Otrzymał podziękowań: 17 razy
Czesto siada Vacuum pompa i slabo ssiekoncio pisze: manometru podciśnieniowego nie posiadam, ale w praktyce widze, że nawet na postoju po agresywnym bucie podciśnienie bez problemu przestawia sztange aż do końca-do ogranicznika (hamulca czy jak to się tam nazywa..

Dasz mu w pedzel i podcisnienie prawidlowe sie pojawia.
Trzeba sprawdzic jakie jest na jalowym bo moze wtedy sztanga nie jest wciagnieta do konca.
Pozatym takie sprawdzenie tez wyklucza awarie n75 bo bywa ze w stanach posrednich glupieje mimo ze na tescie 0/1 wychodzi piknie.