Storm gdzie w serwisie tą uszczelkę silniczka kupiłeś za tą cenę? Może masz numer katalogowy tej części?Storm pisze:Zakupiłem dzisiaj uszczelkę silniczka w serwisie za całe 5 zeta, więc nie warto nic kombinować
tylko kupić nówkę sztukę i mam nadzieję, że będzie sucho
Tylna klapa oględziny, poprawka
-
- Specjalista
- Posty: 584
- Rejestracja: sob gru 03, 2011 19:07
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: Lublin
- Podziękował: 8 razy
- Otrzymał podziękowań: 30 razy
Zasada VW w Wawie na Grochowskiej uszczelka za 6 PLN z haczykiem, wymieniam przy okazji własnoręcznie naprawionej mosiężnej rureczki (wkładem od długopisu) od sprysku tylnej szyby. Ruda wylazła na elementach usztywniających tylnej klapy, położyłem SONAX Rost Umwandler&Grundierung, na to barwa i klar, potem rzygnę jeszcze Boll środek do konserwacji profili zamkniętych w sprayu. Popatrzę jeszcze na okolice lampek oświetlenia tablicy rej. bo w Focusie i Viciaku też tam ruda rządziła.
Szukajcie a znajdziecie.
- PIOTREL
- Expert
- Posty: 1055
- Rejestracja: wt cze 19, 2012 15:45
- Auto:: 2.0 173Ps BMM mod 2008
- Imię:: Piotr
- Lokalizacja: Koło
- Podziękował: 64 razy
- Otrzymał podziękowań: 108 razy
Dziękuję za odpowiedź. Mam zamiar rozebrać i sprawdzić moją klapę. Jak rozbiorę to już także wymienię uszczelkę. Muszę także kupić coś do konserwacji w sprayu.
Muszę po sklepach pochodzić i coś kupić.
[ Dodano: Pią Lip 19, 2013 13:47 ]
Witam
Przyszła uszczelka. Teraz mogę rozebrać i sprawdzić wszystko.
Dzia za pomoc
[ Dodano: Pon Lip 22, 2013 21:58 ]
Witajcie
Czytając Wasze wiadomości o klapie i szalejącej rdzy na niej musiałem samemu to zobaczyć przy okazji wymieniając uszczelkę. Ku mojemu zdziwieniu po rozebraniu mej tylnej klapy nie zauważyłem ani grama rdzy. Powiem więcej. Klapa wygląda jak nowa, wszystkie elementy mają połysk jakby wyszły z fabryki. Tak samo jest pod lampkami oświetlenia. Jak się przyjrzałem to nawet widać delikatne nacieki jakby jakaś konserwacja była. Dobrze jednak, że kupiłem uszczelkę. Widać od, wewnątrz, że uszczelka delikatnie puszczała wilgoć. Były ślady nalotu od cieczy. Czułem, że uszczelka może być już do wymiany. Jak się jej przyglądałem i zacząłem ją ruszać to kręciła się w szybie. Czyli już była luźna. Nowa po założeniu wszystkiego nawet nie drgnie, jest bardzo ciasno i sztywno. Jeśli ktoś chce to sprawdzić u siebie może to sprawdzić tak jak i ja zrobiłem. Podnieść osłonę wycieraczki i ruszać gumową uszczelką. Jeśli się rusza, kręci w koło to pewnie jest już do wymiany.
Muszę po sklepach pochodzić i coś kupić.
[ Dodano: Pią Lip 19, 2013 13:47 ]
Witam
Przyszła uszczelka. Teraz mogę rozebrać i sprawdzić wszystko.
Dzia za pomoc
[ Dodano: Pon Lip 22, 2013 21:58 ]
Witajcie
Czytając Wasze wiadomości o klapie i szalejącej rdzy na niej musiałem samemu to zobaczyć przy okazji wymieniając uszczelkę. Ku mojemu zdziwieniu po rozebraniu mej tylnej klapy nie zauważyłem ani grama rdzy. Powiem więcej. Klapa wygląda jak nowa, wszystkie elementy mają połysk jakby wyszły z fabryki. Tak samo jest pod lampkami oświetlenia. Jak się przyjrzałem to nawet widać delikatne nacieki jakby jakaś konserwacja była. Dobrze jednak, że kupiłem uszczelkę. Widać od, wewnątrz, że uszczelka delikatnie puszczała wilgoć. Były ślady nalotu od cieczy. Czułem, że uszczelka może być już do wymiany. Jak się jej przyglądałem i zacząłem ją ruszać to kręciła się w szybie. Czyli już była luźna. Nowa po założeniu wszystkiego nawet nie drgnie, jest bardzo ciasno i sztywno. Jeśli ktoś chce to sprawdzić u siebie może to sprawdzić tak jak i ja zrobiłem. Podnieść osłonę wycieraczki i ruszać gumową uszczelką. Jeśli się rusza, kręci w koło to pewnie jest już do wymiany.