Re: VW Touran Webasto Rozbudowa dogrzewacza Ogrzewanie posto
: czw lut 16, 2017 12:07
I już masz taki
https://drive.google.com/file/d/0B4fOe2 ... p=drivesdk
I to pod samym nosem taki rodzynek
Forum dla Użytkowników VW Tourana
https://www.touranklub.pl/forum/
I już masz taki
I co ja bym bez ciebie zrobiłhagio pisze: I już masz taki
https://drive.google.com/file/d/0B4fOe2 ... p=drivesdk
I to pod samym nosem taki rodzynek
Ano zdaje się że temperatura na piecu przy której startują nawiewy.dr.mic pisze:Ok, to co się ustawia w adaptacjach pieca kanał 16?
Kwestia adaptacji/kodowania.rafal0818 pisze:Mam TTVEVO w passacie. I pytanie. Po włączeniu webasto pilotem temperatura na climatronicu zawsze przestawia się na 22 stopnie. Bez włączania webasto pozostaje taka jak przy wyłączeniu zapłonu. Miał ktoś coś takiego?
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Zdaje się że skrajne piny to zasilanie pompki. I na moje pin nr.1 to plus 12vUnlimitedPL pisze:Witam Panowie. Zaopatrzyłem się w pompkę V55 5n0 965 561 gdyż moja padła. Tylko że mam na niej 3 piny... Da radę to podłączyć jakoś?
Tutaj fotka. Piny numerowane od lewej (na podglądzie od dołu). Czyli czerwony masa, niebieski 12V. A co z brązowym? Co oznacza "S"? Zostawiamy luzem czy zwieramy z czymś?hagio pisze:Zdaje się że skrajne piny to zasilanie pompki. I na moje pin nr.1 to plus 12vUnlimitedPL pisze:Witam Panowie. Zaopatrzyłem się w pompkę V55 5n0 965 561 gdyż moja padła. Tylko że mam na niej 3 piny... Da radę to podłączyć jakoś?
nie zwieramy, zostawiamy NIE PODŁĄCZONYUnlimitedPL pisze:A co z brązowym? Co oznacza "S"? Zostawiamy luzem czy zwieramy z czymś?
"S" zaizoluj dobrze i zostaw. Nie jest wykorzystywany w naszym przypadku. A do czego on jest tego nie wiem. Możesz śmiało podpiąć na "krótko " pompkę pod 12V.nic się nie stanie jesli pomylisz bieguny.UnlimitedPL pisze:Tutaj fotka. Piny numerowane od lewej (na podglądzie od dołu). Czyli czerwony masa, niebieski 12V. A co z brązowym? Co oznacza "S"? Zostawiamy luzem czy zwieramy z czymś?hagio pisze:Zdaje się że skrajne piny to zasilanie pompki. I na moje pin nr.1 to plus 12vUnlimitedPL pisze:Witam Panowie. Zaopatrzyłem się w pompkę V55 5n0 965 561 gdyż moja padła. Tylko że mam na niej 3 piny... Da radę to podłączyć jakoś?
W naszych autach vcds pokazuje pięknie uszkodzenie tej pompki. NpUnlimitedPL pisze:Dobra dzięki Panowie za pomoc. Mi osobiście się "S" kojarzy z słowem SERVICE czyli być może do diagnostyki (może w nowszych samochodach VCDS już pokazuje uszkodzenie pompki V55) bo my tego nie mamy. Ale to tylko zgadywanka.
Właśnie ja mam autoskan czyściutki a objaw taki jak w pierwszym poście tego wątku czyli temperatura wody w piecu sięga 120 stopni, a w silniku bez zmian. Po włączeniu się nadmuchu do kabiny leci zimne powietrze więc musi to być pompka V55.hagio pisze:W naszych autach vcds pokazuje pięknie uszkodzenie tej pompki. NpUnlimitedPL pisze:Dobra dzięki Panowie za pomoc. Mi osobiście się "S" kojarzy z słowem SERVICE czyli być może do diagnostyki (może w nowszych samochodach VCDS już pokazuje uszkodzenie pompki V55) bo my tego nie mamy. Ale to tylko zgadywanka.
01415 - Pompa obiegowa (V55)
010 - Przerwa / zwarcie z plusem - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00101010
Priorytet błędu: 0
Dzięki kolego Hagio za odpowiedź. Czyli nie ma co tutaj zmieniać temperatury na inna, 40ºC jest optymalną temperaturą?hagio pisze:Ano zdaje się że temperatura na piecu przy której startują nawiewy.dr.mic pisze:Ok, to co się ustawia w adaptacjach pieca kanał 16?
Jest to możliwe gdy urwie się wirnik. Silniczek pracuje ,ale pompka nie pompuje-wtedy jest brak błędu .jesteś pewien że czujnik dobry? Sprawdzałeś w output test pompkę v55?UnlimitedPL pisze:Właśnie ja mam autoskan czyściutki a objaw taki jak w pierwszym poście tego wątku czyli temperatura wody w piecu sięga 120 stopni, a w silniku bez zmian. Po włączeniu się nadmuchu do kabiny leci zimne powietrze więc musi to być pompka V55.hagio pisze:W naszych autach vcds pokazuje pięknie uszkodzenie tej pompki. NpUnlimitedPL pisze:Dobra dzięki Panowie za pomoc. Mi osobiście się "S" kojarzy z słowem SERVICE czyli być może do diagnostyki (może w nowszych samochodach VCDS już pokazuje uszkodzenie pompki V55) bo my tego nie mamy. Ale to tylko zgadywanka.
01415 - Pompa obiegowa (V55)
010 - Przerwa / zwarcie z plusem - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00101010
Priorytet błędu: 0
Pokusił bym się o podniesienie temperatury żeby później startował nawiew-mniej aku "wydoimy"dr.mic pisze:Dzięki kolego Hagio za odpowiedź. Czyli nie ma co tutaj zmieniać temperatury na inna, 40ºC jest optymalną temperaturą?hagio pisze:Ano zdaje się że temperatura na piecu przy której startują nawiewy.dr.mic pisze:Ok, to co się ustawia w adaptacjach pieca kanał 16?