Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHold

Zawieszenie, koła, podwozie, układ kierowniczy, hamulce, opony itp.
Awatar użytkownika
yox
Władca postów
Posty: 2982
Rejestracja: wt maja 27, 2014 21:43
Auto:: 1.9 TDI BXE 07 R-Line C.M
Imię:: Marek
Lokalizacja: UK
Podziękował: 240 razy
Otrzymał podziękowań: 673 razy

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

Post autor: yox »

Mobilek pisze:
Arek_VI pisze:113B800009228103001401EB901D8169350800
Dla Seata w trzecim bajcie nie moze być zer, musi byc 12 tak samo jak w A3
113B801209228103001401EB901D8169350800
... dokladnie, masz racje, moje przeoczenie (slepy juz jestem :D), wiec niech wklei:

113B801209228103001401EB901D8169350800
Awatar użytkownika
szefu55
Początkujący
Posty: 24
Rejestracja: czw maja 28, 2015 15:29
Auto:: Leon Cupra 1P 2008
Imię:: Grzesiek
Lokalizacja: Wałbrzych
Podziękował: 2 razy

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

Post autor: szefu55 »

Panowie lipa !! pozbyłem się błędów a kodowania dalej nie przyjmuje, poza zakresem.
chwile był tylko jeden błąd, że sterownik niezakodowany, ale po chwili pojawiły się kolejne błędy.

01276 - Pompa hydrauliczna ABS (V64)
012 - usterka elektryczna w obwodzie

kasuję go, chwila spokoju i za jakiś czas jest znowu.
kolejna sprawa, nacisnąłem guzik ESP między fotelami na tunelu i poleciał z niego dym, i straciłem moc bo było już późno.
Polskie menu,lektor,mapy MMI.
Awatar użytkownika
yox
Władca postów
Posty: 2982
Rejestracja: wt maja 27, 2014 21:43
Auto:: 1.9 TDI BXE 07 R-Line C.M
Imię:: Marek
Lokalizacja: UK
Podziękował: 240 razy
Otrzymał podziękowań: 673 razy

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

Post autor: yox »

... sprawdz we wtyczce ABS, czy wszystkie piny podlaczyles wg schematu, potem odlacz aku na chwile i sprobuj wkleic kodowanie ;)

-- Pt lip 08, 2016 10:30 --

... jeszcze co do w/w bledu to internety podaja aby sprawdzic bezpieczniki :)
Awatar użytkownika
szefu55
Początkujący
Posty: 24
Rejestracja: czw maja 28, 2015 15:29
Auto:: Leon Cupra 1P 2008
Imię:: Grzesiek
Lokalizacja: Wałbrzych
Podziękował: 2 razy

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

Post autor: szefu55 »

Właśnie mi się wydaje że coś mogłem pomylić we wtyczce i może dlatego nie przyjmuje kodowania. Dziś to sprawdzę. Dziękuję wszystkim za zainteresowanie....a czy piny zamienione we wtyczce ABS mogły mi zabić włącznik ESP ? tzn mogło się tam zrobić zwarcie ?
Polskie menu,lektor,mapy MMI.
Arek_VI
Kandydat
Posty: 7
Rejestracja: pt sty 06, 2012 18:36
Auto:: Touran
Imię::
Lokalizacja: Wrocław
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

Post autor: Arek_VI »

Moim zdaniem kodowanie powinno być:

113BC00009220003001403EB901D0041000000
Awatar użytkownika
szefu55
Początkujący
Posty: 24
Rejestracja: czw maja 28, 2015 15:29
Auto:: Leon Cupra 1P 2008
Imię:: Grzesiek
Lokalizacja: Wałbrzych
Podziękował: 2 razy

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

Post autor: szefu55 »

Dziś sprawdzę.Ogarnę jeszcze problem błędu

1276 - Pompa hydrauliczna ABS (V64)
012 - usterka elektryczna w obwodzie

bo powstaje on czasem tak jakby nie stykało coś.

-- So lip 09, 2016 00:19 --

nadal jestem w dup... tzn w odbycie :D
okazało się że kable we wtyczce były pomylone, poprawiłem je. Uporałem się z błędem v64, została informacja o tym że sterownik niezakodowany. Żadnego kodowania nie przyjmuje, jest pełna komunikacja z pompą, ale każde kodowanie jest poza zakresem błąd 31. Może być że pompa jest uwalona ?
za kilka dni mam urlop i potrzebuję auto, już nawet zastanawiałem się nad wykupieniem opcji do Vag Can Pro która sama koduje pompę do auta.... Proszę o jakieś sugestie
Polskie menu,lektor,mapy MMI.
Mobilek
Początkujący
Posty: 35
Rejestracja: sob sty 09, 2016 12:09
Auto:: Audi A3 BKD
Imię:: Adam
Lokalizacja: Dąbrowa G
Podziękował: 4 razy
Otrzymał podziękowań: 6 razy

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

Post autor: Mobilek »

Też u siebie zakładałem BJ, to powinien przyjąć: 113B801209228003881403EB901D0161380000 zakładam że vin wcześniej wpisany odpowiednio.
Krzycho
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: ndz gru 01, 2013 14:29
Auto:: Golf GT BMN '08
Imię:: Krzysiek
Lokalizacja: Kraków
Podziękował: 5 razy
Otrzymał podziękowań: 60 razy
Kontakt:

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

Post autor: Krzycho »

szefu55 pisze: za kilka dni mam urlop i potrzebuję auto, już nawet zastanawiałem się nad wykupieniem opcji do Vag Can Pro która sama koduje pompę do auta.... Proszę o jakieś sugestie
ok jak rozumiem jest to Seat 1P, z jakim silnikiem? jaka wielkość hamulców (bo we wszystkich kodowaniach są największe)...

po tym co wyczytałem z tych kodowań i postów które pisałeś mi wyszło coś takiego, przy czym wszystkie "ficzersy" są wyłączone 113B801209220003881401EB901D0041300000 jak przyjmie to kodowanie to wtedy uzupełni się resztę
Krzycho
MK5 '08 GT Sport ---> Kartoteka
Obrazek
Awatar użytkownika
szefu55
Początkujący
Posty: 24
Rejestracja: czw maja 28, 2015 15:29
Auto:: Leon Cupra 1P 2008
Imię:: Grzesiek
Lokalizacja: Wałbrzych
Podziękował: 2 razy

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

Post autor: szefu55 »

Panowie temat ogarnięty przez kolegę z leonclub.pl wszystkie kodowania proponowane przez was sa błędne.
To jest prawidłowe.
143BC01209228003281403EB901D0141350800
Dziękuje wszystkim za zainteresowanie tematem :)
Polskie menu,lektor,mapy MMI.
Krzycho
Użytkownik
Posty: 250
Rejestracja: ndz gru 01, 2013 14:29
Auto:: Golf GT BMN '08
Imię:: Krzysiek
Lokalizacja: Kraków
Podziękował: 5 razy
Otrzymał podziękowań: 60 razy
Kontakt:

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

Post autor: Krzycho »

czyli masz pompę zakodowaną na FR... z mniejszymi hamulcami niż to co sobie wczesniej wyliczyłeś oraz 1 stopniowe wyłączenie ESP
Krzycho
MK5 '08 GT Sport ---> Kartoteka
Obrazek
Awatar użytkownika
yox
Władca postów
Posty: 2982
Rejestracja: wt maja 27, 2014 21:43
Auto:: 1.9 TDI BXE 07 R-Line C.M
Imię:: Marek
Lokalizacja: UK
Podziękował: 240 razy
Otrzymał podziękowań: 673 razy

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

Post autor: yox »

...bedzie mial 2 - stopniowe wylaczanie ESP na tym kodowaniu:
Byte 06 / bit 07 zaznaczony oraz Byte 14 /Bit 00 zaznaczony ;) pewnie chodzilo o Byte 00 i wartosc 14, chociaz internety podawaly wartosc 11 dla tego auta ;)
Awatar użytkownika
szefu55
Początkujący
Posty: 24
Rejestracja: czw maja 28, 2015 15:29
Auto:: Leon Cupra 1P 2008
Imię:: Grzesiek
Lokalizacja: Wałbrzych
Podziękował: 2 razy

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

Post autor: szefu55 »

A co oznacza że esp ma dwustopniowe wyłączanie ? wszystko jest ok ale jedna redukcja gwintu jest nieszczelna, kupił bym na biegu dwa przewody ABS albo jesli ktoś ma dwie redukcje gwintów ale stożkowe bo te dostałem płaskie i pewnie dlatego sączy płyn...
604274054
Polskie menu,lektor,mapy MMI.
dexter23pl
Expert
Posty: 1084
Rejestracja: czw kwie 10, 2014 14:38
Auto:: Golf 5
Imię:: Dexter
Lokalizacja: Slaskie
Podziękował: 43 razy
Otrzymał podziękowań: 148 razy

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

Post autor: dexter23pl »

U mnie problem z sączeniem nawet przy stożkowych rozwiązało danie na gwint redukcji dwie warstwy taśmy teflonowej do rurek.
Awatar użytkownika
jeżu
Władca postów
Posty: 5612
Rejestracja: pn kwie 25, 2011 16:07
Auto:: PB8
Imię:: Tomek
Lokalizacja: KOL
Podziękował: 214 razy
Otrzymał podziękowań: 678 razy

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

Post autor: jeżu »

szefu55 pisze:A co oznacza że esp ma dwustopniowe wyłączanie ?
Wyłączasz najpierw ASR, a po przytrzymaniu dłużej przycisku całe ESP,

http://carsareweapons.com/golfR.html
Awatar użytkownika
hagio
Expert
Posty: 1220
Rejestracja: sob lut 04, 2012 14:35
Auto:: TRENDLINE 2.0 16V BKD2005
Imię:: BARTOSZ
Lokalizacja: Poznań
Podziękował: 276 razy
Otrzymał podziękowań: 153 razy
Kontakt:

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol

Post autor: hagio »

ODPOWIEDZ