Strona 8 z 29
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
: czw lip 07, 2016 07:36
autor: yox
Mobilek pisze:Arek_VI pisze:113B800009228103001401EB901D8169350800
Dla Seata w trzecim bajcie nie moze być zer, musi byc 12 tak samo jak w A3
113B80
1209228103001401EB901D8169350800
... dokladnie, masz racje, moje przeoczenie (slepy juz jestem

), wiec niech wklei:
113B801209228103001401EB901D8169350800
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
: czw lip 07, 2016 23:27
autor: szefu55
Panowie lipa !! pozbyłem się błędów a kodowania dalej nie przyjmuje, poza zakresem.
chwile był tylko jeden błąd, że sterownik niezakodowany, ale po chwili pojawiły się kolejne błędy.
01276 - Pompa hydrauliczna ABS (V64)
012 - usterka elektryczna w obwodzie
kasuję go, chwila spokoju i za jakiś czas jest znowu.
kolejna sprawa, nacisnąłem guzik ESP między fotelami na tunelu i poleciał z niego dym, i straciłem moc bo było już późno.
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
: pt lip 08, 2016 10:24
autor: yox
... sprawdz we wtyczce ABS, czy wszystkie piny podlaczyles wg schematu, potem odlacz aku na chwile i sprobuj wkleic kodowanie
-- Pt lip 08, 2016 10:30 --
... jeszcze co do w/w bledu to internety podaja aby sprawdzic bezpieczniki

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
: pt lip 08, 2016 10:57
autor: szefu55
Właśnie mi się wydaje że coś mogłem pomylić we wtyczce i może dlatego nie przyjmuje kodowania. Dziś to sprawdzę. Dziękuję wszystkim za zainteresowanie....a czy piny zamienione we wtyczce ABS mogły mi zabić włącznik ESP ? tzn mogło się tam zrobić zwarcie ?
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
: pt lip 08, 2016 11:41
autor: Arek_VI
Moim zdaniem kodowanie powinno być:
113BC00009220003001403EB901D0041000000
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
: pt lip 08, 2016 11:57
autor: szefu55
Dziś sprawdzę.Ogarnę jeszcze problem błędu
1276 - Pompa hydrauliczna ABS (V64)
012 - usterka elektryczna w obwodzie
bo powstaje on czasem tak jakby nie stykało coś.
-- So lip 09, 2016 00:19 --
nadal jestem w dup... tzn w odbycie

okazało się że kable we wtyczce były pomylone, poprawiłem je. Uporałem się z błędem v64, została informacja o tym że sterownik niezakodowany. Żadnego kodowania nie przyjmuje, jest pełna komunikacja z pompą, ale każde kodowanie jest poza zakresem błąd 31. Może być że pompa jest uwalona ?
za kilka dni mam urlop i potrzebuję auto, już nawet zastanawiałem się nad wykupieniem opcji do Vag Can Pro która sama koduje pompę do auta.... Proszę o jakieś sugestie
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
: sob lip 09, 2016 12:02
autor: Mobilek
Też u siebie zakładałem BJ, to powinien przyjąć: 113B801209228003881403EB901D0161380000 zakładam że vin wcześniej wpisany odpowiednio.
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
: sob lip 09, 2016 14:29
autor: Krzycho
szefu55 pisze:
za kilka dni mam urlop i potrzebuję auto, już nawet zastanawiałem się nad wykupieniem opcji do Vag Can Pro która sama koduje pompę do auta.... Proszę o jakieś sugestie
ok jak rozumiem jest to Seat 1P, z jakim silnikiem? jaka wielkość hamulców (bo we wszystkich kodowaniach są największe)...
po tym co wyczytałem z tych kodowań i postów które pisałeś mi wyszło coś takiego, przy czym wszystkie "ficzersy" są wyłączone 113B801209220003881401EB901D0041300000 jak przyjmie to kodowanie to wtedy uzupełni się resztę
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
: sob lip 09, 2016 16:46
autor: szefu55
Panowie temat ogarnięty przez kolegę z leonclub.pl wszystkie kodowania proponowane przez was sa błędne.
To jest prawidłowe.
143BC01209228003281403EB901D0141350800
Dziękuje wszystkim za zainteresowanie tematem

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
: sob lip 09, 2016 18:45
autor: Krzycho
czyli masz pompę zakodowaną na FR... z mniejszymi hamulcami niż to co sobie wczesniej wyliczyłeś oraz 1 stopniowe wyłączenie ESP
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
: sob lip 09, 2016 19:05
autor: yox
...bedzie mial 2 - stopniowe wylaczanie ESP na tym kodowaniu:
Byte 06 / bit 07 zaznaczony oraz Byte 14 /Bit 00 zaznaczony

pewnie chodzilo o Byte 00 i wartosc 14, chociaz internety podawaly wartosc 11 dla tego auta

Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
: śr lip 13, 2016 09:34
autor: szefu55
A co oznacza że esp ma dwustopniowe wyłączanie ? wszystko jest ok ale jedna redukcja gwintu jest nieszczelna, kupił bym na biegu dwa przewody ABS albo jesli ktoś ma dwie redukcje gwintów ale stożkowe bo te dostałem płaskie i pewnie dlatego sączy płyn...
604274054
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
: śr lip 13, 2016 10:51
autor: dexter23pl
U mnie problem z sączeniem nawet przy stożkowych rozwiązało danie na gwint redukcji dwie warstwy taśmy teflonowej do rurek.
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
: śr lip 13, 2016 15:25
autor: jeżu
szefu55 pisze:A co oznacza że esp ma dwustopniowe wyłączanie ?
Wyłączasz najpierw ASR, a po przytrzymaniu dłużej przycisku całe ESP,
http://carsareweapons.com/golfR.html
Re: Zmiana pompy ESP - MK60 na MK60-AT lub MK60EC1 - HillHol
: śr lip 13, 2016 22:42
autor: hagio