
Oficjalna prezentacja w weekend.
VWariaT pisze:Od tygodnia czułem w kabinie swąt przypadlanego plastiku lub kabli. Już myślałem że mam problem z instalacją. Pierwsze co to VCDS - zero błędów. No i przy okazji wyciągania zakupów coś mi przeleciało koło nosawięc obwąchałem kąty i padło na okolice klapy bagażnika.
Myślałem że to zamek albo silniczek wycieraczki.... ale po rozkręceniu tapicerki padło na lampki... a w nich niestety diody od ProLumo które wytrzymały 1.5 roku.
Zaczęły już się nadpalać i przytapiać.
Problemem dla ledów od ProLumo niestety jest wilgoć.marcyb3 pisze:A niby takie amerykańskie, moje że sklepu elektronicznego działają ponad rok i nic się nie dzieje, w poprzednim aucie miałem takie same i tak samo zero problemu
wystukane w garażu z kluczem w ręku
Problem polega nie na jego modułach, a na tym ze lampy, jak i lampki podświetlenia tablicy rejestracyjnej powinny być szczelne i nie powinna się tam dostawać wilgoć.ThoMass pisze:.
O ile te w środku auta są rewelacyjne to już moduły do postojówek czy rejestracji po czasie łapią wilgoć i potrafią wariować tzn, nie świecić albo słabiej świecić albo wcale lub tak jak u kolegi wspomniane problemy.
Dokładnie miałem na myśli, że niektóre lampki od rejestracji czy lampy nie są odporne na wilgoć i chłonie ona do środka w efekcie właśnie wykańcza elektronikę.szczyku pisze:Problem polega nie na jego modułach, a na tym ze lampy, jak i lampki podświetlenia tablicy rejestracyjnej powinny być szczelne i nie powinna się tam dostawać wilgoć.ThoMass pisze:.
O ile te w środku auta są rewelacyjne to już moduły do postojówek czy rejestracji po czasie łapią wilgoć i potrafią wariować tzn, nie świecić albo słabiej świecić albo wcale lub tak jak u kolegi wspomniane problemy.
Wilgoć lub woda zabije każdą elektronikę. U mnie nawet ori led w lusterku zdechł od właśnie wilgoci.
Miałem golfa 4 z modułami od prolumo, także w podświetleniu tablicy i przez 5 lat zero problemów, aż do sprzedaży auta.
W innym aucie źle skręciłem lampke i ledy padły. Teraz pytanie: Czy to moja wina, czy wina modułów?
Od siebie dodam, że to co pokazujesz na zdjęciu to większa tuleja, a w niej powinna być mniejsza, taka blokująca. Przy montażu wkładasz tą większą a później blokujesz tą mniejszą. Może nie masz tej mniejszej i dlatego wypadła.VWariaT pisze:Okazało się że jakimś cudem wypadła tuleja która blokuje szybę w uchwycie.
Trochę się naszukałem zguby. Ukrył się w samym rogu wnęki drzwi.