Strona 8 z 37

: ndz sty 27, 2013 16:34
autor: niko02
Też mi się tak wydaje, że jeżeli pompki były by bardziej zapierdzielone, t mo,zna by je tym systemem odratować, a że były w nienajgorszym stanie, to jest tylko minimalna poprawa.

: czw lut 07, 2013 23:46
autor: JacaTouran
[quote="lock00"]niko02, różnicy wielkiej nie ma,ale troche na :oki: , być może w stanach kryzysowych pompek byłaby większa, :piwo: leci[/quo

To nie tak do końca, wtryski na pewno oczyscily się z nagaru, widać, że nie były przytkane, wyczyscily się oprucz tego górne pierścienie zgarniajace, komora spalania I zawory ssace. P.O. zabiegu na pewno silnik odwdzieczyl się cichsza pracą, płynnością pracy, ograniczeniem dymienia I spalaniem.

Niko, a pokaz bipy przed I po.

: czw lut 07, 2013 23:59
autor: lock00
JacaTouran, pewnie w jakimś stopniu pomogło, lecz odczytując według wskazań komputera,to parametry odczytane wtrysków jak i bipów przed i po są praktycznie indentyczne , gdyby taki manewr zrobił u siebie LYJO to może jego problem by rozwiązało i by wiele pokazało

: pt lut 08, 2013 00:30
autor: JacaTouran
W moim turciu korekcje I bipy zbily się praktycznie do 0 po drugim czyszczeniu, a czyszcze co wymianę oleju. Ostatnio miałem fajny przypadek peugeota 307hdi. Przyjechał na wymianę wtryskow - walily jakby młotem o kowadlo stukal. Po czyszczeniu nastała bloga cisza ;). Niestety nie miałem czym sprawdzic parametrów, ale przestał dymic, szarpać I walić I wtryskow nie wymienialismy.

Utrzymanie w higienie układu zasilania paliwem to wbrew pozorom bardzo dobra I istotna rzecz szczególnie w dieslu gdzie proces spalania jest bardzo brudny I obdarzony sporą ilością nagaru I sadzy.

: pt lut 08, 2013 00:52
autor: lock00
JacaTouran, też uważam że tą metodą, opóźnienia w przełączaniu możemy zbić do prawidłowych parametrów, co docelowo polepszy same wtryski, ja kiedyś w przyszłości zawitam przy jakiejś okazji, na taka profilaktykę :)

: pt lut 08, 2013 01:07
autor: JacaTouran
lock00 pisze:JacaTouran, też uważam że tą metodą opóźnienia w przełączaniu możemy zbić do prawidłowych parametrów, co docelowo polepszy same wtryski, ja kiedyś w przyszłości zawitam przy jakiejś okazji, na taka profilaktykę :)
O jakiej metodzie opóźnienia mówisz bo nie zatrybilem

: pt lut 08, 2013 01:37
autor: lock00
Tam powinien byc przecinek, opoznienia,bipy :mrgreen:, tel.takie pisanie

: pt lut 08, 2013 01:39
autor: JacaTouran
:shock:

: pt lut 08, 2013 10:05
autor: seba244
Jedno jest pewne..Czyszczenie na pewno nie zaszkodzi a w wielu przypadkach pomoże...

: ndz lut 10, 2013 23:35
autor: niko02
Jacek masz wszystko na poprzedniej stronie. Nic więcej nie mam.

: ndz lut 10, 2013 23:49
autor: ewasobol
a jak to wygląda w moim touranku? prosze o opinie

Address 01: Engine (03G 906 021 MG)

15:38:56 Group 013
-0.31 mg/str Inj. Quantity
0.09 mg/str Inj. Quantity
-0.07 mg/str Inj. Quantity
0.28 mg/str Inj. Quantity

15:38:56 Group 023
-27.0 (no units)
-38.0 (no units)
-44.0 (no units)
-43.0 (no units)

15:38:56 Group 018
0.0 (no units)
0.0 (no units)
0.0 (no units)
0.0 (no units)
Sunday,10,February,2013,15:43:39:32264
VCDS Version: Release 11.11.3
Data version: 20120401


Address 01: Engine (03G 906 021 MG)

15:43:34 Group 013
-0.38 mg/str Inj. Quantity
0.02 mg/str Inj. Quantity
0.00 mg/str Inj. Quantity
0.33 mg/str Inj. Quantity

15:43:34 Group 023
-30.0 (no units)
-37.0 (no units)
-43.0 (no units)
-42.0 (no units)

15:43:34 Group 004
819 /min RPM
1.6 °ATDC Ign. Timing
7.7°KW Idle Stabilization
-3.4°KW Idle Stabilization

: ndz lut 10, 2013 23:52
autor: lock00
ewasobol, same wtryski sa jak najbardziej wporządku, lecz bipy przekraczają norme, pierwsze na co powinnaś jechać to regulację paska rozrządu

: ndz lut 10, 2013 23:56
autor: ewasobol
dzieki :piwo:

: pn lut 11, 2013 00:16
autor: Muti
Wtrysk jest trochę za bardzo przyśpieszony. Po korekcie,znów zrób logi i będziemy wiedzieli ;)

: pn lut 11, 2013 00:26
autor: ewasobol
a może ten rozrząd jest już do wymiany?