cieżko pali na zimnym silniku

Awatar użytkownika
Dodi
Władca postów
Posty: 3653
Rejestracja: pn maja 09, 2011 10:00
Auto:: Sharan 7N CFGB
Imię:: Paweł
Lokalizacja: Łuków
Podziękował: 29 razy
Otrzymał podziękowań: 58 razy

Post autor: Dodi »

Muti pisze:Ja miałem jakiś czas 50 i nie było różnicy w dymieniu,tylko w minimalnie gorszej dynamice i lepszym paleniu
czyli dobrze odczuwałem z tą dynamiką...

czy jak wróciłeś do 0 to nadal dobrze pali?
Awatar użytkownika
Muti
Władca postów
Posty: 5031
Rejestracja: pt cze 10, 2011 10:21
Auto:: MK7.5 R 2.O TSI DJHA
Imię:: Mateusz
Lokalizacja: Lubuskie
Podziękował: 75 razy
Otrzymał podziękowań: 365 razy

Post autor: Muti »

Na ciepłym tak,ale mam problem z tym zimnym :? Bo dawka tylko trochę pomagała na to palenie poranne,a przed rozkładaniem to palił od dotknięcia,dlatego teraz próbuje to zrobić.
Był Touran... Jest kolejne czerwone auto z grupy :)
Awatar użytkownika
Dodi
Władca postów
Posty: 3653
Rejestracja: pn maja 09, 2011 10:00
Auto:: Sharan 7N CFGB
Imię:: Paweł
Lokalizacja: Łuków
Podziękował: 29 razy
Otrzymał podziękowań: 58 razy

Post autor: Dodi »

a wcześniej na ciepłym jak palił?

z tym porannym paleniem to tak jak mówiłem sprawdź świece, bo dawka paliwa tu nie ma nic do tego... a z tymi napięciami świec to sprawdzałem i do 1.9 też idą świece 5V także chwilowe podanie wiekszego prądu im nie zaszkodzi... mówie to z doświadczenie bo zawsze tak świece sprawdzam i nigdy nie było problemu...
Awatar użytkownika
Cesarz
Władca postów
Posty: 4415
Rejestracja: pt maja 27, 2011 18:43
Auto:: 5T1 2.0TDI, DFHA 2017
Imię:: Michał
Lokalizacja: Gdynia
Podziękował: 629 razy
Otrzymał podziękowań: 223 razy

Post autor: Cesarz »

Dodi pisze:chwilowe podanie wiekszego prądu im nie zaszkodzi...
gwoli ścisłosci wyższego napiecia (V) a nie pradu (A)
1T1 HL 2005 2.0 TDI BKD+ 176KM/350Nm
5T1 HL 2017 2.0 TDI DFHA 190KM/400Nm
Awatar użytkownika
Muti
Władca postów
Posty: 5031
Rejestracja: pt cze 10, 2011 10:21
Auto:: MK7.5 R 2.O TSI DJHA
Imię:: Mateusz
Lokalizacja: Lubuskie
Podziękował: 75 razy
Otrzymał podziękowań: 365 razy

Post autor: Muti »

Na ciepłym zawsze palił dobrze.

No świece posprawdzam..
Był Touran... Jest kolejne czerwone auto z grupy :)
Awatar użytkownika
Dodi
Władca postów
Posty: 3653
Rejestracja: pn maja 09, 2011 10:00
Auto:: Sharan 7N CFGB
Imię:: Paweł
Lokalizacja: Łuków
Podziękował: 29 razy
Otrzymał podziękowań: 58 razy

Post autor: Dodi »

marynarz75 pisze:gwoli ścisłosci wyższego napiecia (V) a nie pradu (A)
tak zgadza sie, miałem na myli napięcie V
Awatar użytkownika
Cesarz
Władca postów
Posty: 4415
Rejestracja: pt maja 27, 2011 18:43
Auto:: 5T1 2.0TDI, DFHA 2017
Imię:: Michał
Lokalizacja: Gdynia
Podziękował: 629 razy
Otrzymał podziękowań: 223 razy

Post autor: Cesarz »

Muti myśle ze jak powymieniasz uszczelniacze pompowtrysków to bedzie dobrze :>
1T1 HL 2005 2.0 TDI BKD+ 176KM/350Nm
5T1 HL 2017 2.0 TDI DFHA 190KM/400Nm
Awatar użytkownika
Muti
Władca postów
Posty: 5031
Rejestracja: pt cze 10, 2011 10:21
Auto:: MK7.5 R 2.O TSI DJHA
Imię:: Mateusz
Lokalizacja: Lubuskie
Podziękował: 75 razy
Otrzymał podziękowań: 365 razy

Post autor: Muti »

Oby;)
Był Touran... Jest kolejne czerwone auto z grupy :)
Awatar użytkownika
Dodi
Władca postów
Posty: 3653
Rejestracja: pn maja 09, 2011 10:00
Auto:: Sharan 7N CFGB
Imię:: Paweł
Lokalizacja: Łuków
Podziękował: 29 razy
Otrzymał podziękowań: 58 razy

Post autor: Dodi »

a ja jestem przekonany, że to wina świec... przynajmniej warunki wystepowania jak i objawy na to wskazuja...
Awatar użytkownika
Muti
Władca postów
Posty: 5031
Rejestracja: pt cze 10, 2011 10:21
Auto:: MK7.5 R 2.O TSI DJHA
Imię:: Mateusz
Lokalizacja: Lubuskie
Podziękował: 75 razy
Otrzymał podziękowań: 365 razy

Post autor: Muti »

Spokojnie,sprawdzimy i zobaczymy;)
Był Touran... Jest kolejne czerwone auto z grupy :)
Awatar użytkownika
Dodi
Władca postów
Posty: 3653
Rejestracja: pn maja 09, 2011 10:00
Auto:: Sharan 7N CFGB
Imię:: Paweł
Lokalizacja: Łuków
Podziękował: 29 razy
Otrzymał podziękowań: 58 razy

Post autor: Dodi »

Muti pisze:Spokojnie,sprawdzimy i zobaczymy;)
ja wiem ale lepiej zacząć od mniej kosztownych rzeczy... ;)
Awatar użytkownika
Muti
Władca postów
Posty: 5031
Rejestracja: pt cze 10, 2011 10:21
Auto:: MK7.5 R 2.O TSI DJHA
Imię:: Mateusz
Lokalizacja: Lubuskie
Podziękował: 75 razy
Otrzymał podziękowań: 365 razy

Post autor: Muti »

No oczywiście zacznę od sprawdzenia świec,chociaż były zmieniane 2lata temu,ale były wyjmowane 2 razy to moze już sie skończyły..
Był Touran... Jest kolejne czerwone auto z grupy :)
Awatar użytkownika
Cesarz
Władca postów
Posty: 4415
Rejestracja: pt maja 27, 2011 18:43
Auto:: 5T1 2.0TDI, DFHA 2017
Imię:: Michał
Lokalizacja: Gdynia
Podziękował: 629 razy
Otrzymał podziękowań: 223 razy

Post autor: Cesarz »

Dodi nie ma przeciez jeszcze takich mrozów zeby świece były az tak istotne, jeżeli ma dobra kompresje (ciśnienie nie ucieka przez uszczelnienia) to powinien spokojnie zapalić. A tak jak zimny to gubi kompresje, po nagrzaniu PD sie "uszczelniaja i jest OK :P
1T1 HL 2005 2.0 TDI BKD+ 176KM/350Nm
5T1 HL 2017 2.0 TDI DFHA 190KM/400Nm
Awatar użytkownika
Dodi
Władca postów
Posty: 3653
Rejestracja: pn maja 09, 2011 10:00
Auto:: Sharan 7N CFGB
Imię:: Paweł
Lokalizacja: Łuków
Podziękował: 29 razy
Otrzymał podziękowań: 58 razy

Post autor: Dodi »

marynarz75 pisze:Dodi nie ma przeciez jeszcze takich mrozów zeby świece były az tak istotne, jeżeli ma dobra kompresje (ciśnienie nie ucieka przez uszczelnienia) to powinien spokojnie zapalić
zgadza sie, ze nie ma mrozów ale już są temperatury gdzie świece żarowe sie powinny załączać... jeżeli 1 lub 2 świece są uszkodzone to silnik w tych temperaturach też bedzie miał problem z zapaleniem pomimo, że ma dobra kompresję... Muti napisałe, że to trwa tylko chwile(efekt wahania) i juz potem jest dobrze i to by sie zgadzało bo w komorze spalania diesla po paru sekundach jest juz temperatura "pracy" z racji własnie kompresji... i nawet jak nie grzała któraś swieca to po chwili silnik chodzi juz równo... przy czym puszcza chmurke dymu z tych cylindrów gdzie swieca nie grzeje...
Awatar użytkownika
Cesarz
Władca postów
Posty: 4415
Rejestracja: pt maja 27, 2011 18:43
Auto:: 5T1 2.0TDI, DFHA 2017
Imię:: Michał
Lokalizacja: Gdynia
Podziękował: 629 razy
Otrzymał podziękowań: 223 razy

Post autor: Cesarz »

Tak czy inaczej Muti musi zakasac rękawy... 8)
1T1 HL 2005 2.0 TDI BKD+ 176KM/350Nm
5T1 HL 2017 2.0 TDI DFHA 190KM/400Nm
ODPOWIEDZ