Strona 9 z 20

: czw gru 01, 2011 14:18
autor: Muti
:lol: będzie robota

: czw gru 01, 2011 16:50
autor: peterb
Za bardzo się nie znam na dieslach, ale ktoś tu na forum pisał, że kontrolka od świec pali się 2 sekundy a świece grzeją trochę dłużej. Może za szybko odpalasz. U mnie zauważyłem, że jak rano go odpalam zaraz po zgaśnięciu kontrolki to kręci dłużej a jak poczekam jeszcze chwilę to pali dobrze.

: czw gru 01, 2011 21:10
autor: Dodi
peterb pisze: U mnie zauważyłem, że jak rano go odpalam zaraz po zgaśnięciu kontrolki to kręci dłużej a jak poczekam jeszcze chwilę to pali dobrze.
zawsze trzeba poczekać dłuzej niz kontrolka... po zgaśnieciu kontrolki swiece jeszcze troche grzeją... dopiero przekaźnik je rozłacza... w niektórych samochodach nawet słychać pykniecie...

: pt gru 02, 2011 08:51
autor: gregorypeg
AZV ma swiece 4,4V.

: pt gru 02, 2011 08:57
autor: Dodi
AZV ma swiece 4,4V.
4.4V, 5V, 11V jeden czort... jak na chwileczke podasz mu napiecie na krótko napewno nie spalisz, a w prosty sposó przekonasz się czy swieca grzeje... specjalnie wczoraj patrzyłem świece od 2.0 TDi... wykręciłem od kumpla ( bo tez miał takie objawy jak Muti ) co prawda od passata ale to przeciez to samo i wyszło ze ma 2 świece spalone dwie dobre... wymieniliśmy te 2 złe i zobaczymy jak dzisiaj będzie z paleniem... wszystkie świece sprawdzałem normalnie na krótko jak opisywałem wcześniej i nic sie nie stało z nimi ( żadna sie nie spaliła) wiadomo jak sie bedzie trzymac długo to sie moze przepalić ale jak na chwile podamy napiecie prosto z aku to nic sie nie stanie...

: pt gru 02, 2011 12:01
autor: Muti
Dodi, a mógłbyś lepiej opisac jego objawy i problemy z odpalaniem?

: pt gru 02, 2011 12:10
autor: Dodi
Muti pisze:Dodi, a mógłbyś lepiej opisac jego objawy i problemy z odpalaniem?
to trwało juz od końca tamtej zimy... ale przez lato wiadomo świece nie grzeją wiec nic nie robił... teraz zima idzie i znowu sie zaczeło... jak temperatury spadły to zaczęły sie problemy z paleniem na zimnym... kręcic to dobrze kręcił.. tzn. zakręci rozrusznikiem dobrze i wmiare szybko zapali, tylko zaraz po zapaleniu trzesie silnikiem jakby jak, na któryś cylinder nie chodził... przy tym jest sporo dymu... po krótkiej chwili obroty wracają do normy i jest ok... po wymienie swiec i dłyższym podgrzaniu niż wskazuje to kontrolka jest wszystko ok... problem znikł... kiedys miałem to u siebie w Galaxy-m i tez były winne świece...

: pt gru 02, 2011 12:35
autor: Muti
hmm to by się zgadzało... :piwo: zobaczymy jak rozbiorę

: pt gru 02, 2011 19:57
autor: Muti
Sorry,że post pod postem..
Niestety wszystkie 4 świece sprawne... :/ Także chyba pozostają gumki,ale to dopiero w przyszlym tygodniu..

: pt gru 02, 2011 20:00
autor: Cesarz
no uszczelniacze to juz troche wiecej czasu / pracy
:/

: pt gru 02, 2011 20:52
autor: Muti
Ale czy przy temperaturze 13st. one mają się w ogóle załączyć?Bo one teraz po przekręceniu stacyjki nie grzeją,a kontrolka zapala się tylko na sekunde..Błędów brak,bezpieczniki ok..

: pt gru 02, 2011 21:52
autor: Cesarz
hm, nie jestem pewien czy aby swiece nie załączaja sie tak jak dogrzewacz poniżej +5

: pt gru 02, 2011 23:33
autor: Dodi
Muti pisze:Ale czy przy temperaturze 13st. one mają się w ogóle załączyć?Bo one teraz po przekręceniu stacyjki nie grzeją,a kontrolka zapala się tylko na sekunde.
a jak wogole je sprawdzałes? świece zaczynają grzać ponizej 5 stopni bodajże ale na 100% nie powiem dokładnie... przy 13 na na bank nie grzały, naawet jak były dobre...

: pt gru 02, 2011 23:43
autor: Muti
No to ja mam problem z paleniem nawet jak stoi w garażu,czyli koło 10-15st. sprawdzałem dotykając do aku,a później włożyłem w kabelki i dotknęłem do wałków i przekręciłem stacyjke.Jak będę miał chwilę czasu to odepne czujnik g62 i powinny się wtedy właczyć.A przekaźnik jest podobno pod skrzynką bezpieczników pod maską.

: pt gru 02, 2011 23:54
autor: Dodi
15 stopni to juz nie jest wcale tak zimno... to juz sie robi dziwna sprawa...