Strona 10 z 20

: ndz gru 04, 2011 14:29
autor: gregorypeg
Mój jak postoi przez noc na mrozie pod chmurką to pali od strzała, a jak w garażu to się męczy tak jak na filmie, który wcześniej załączyłem.

: śr gru 07, 2011 17:47
autor: Muti
PILNE

Nagrałem filmik z odpalania i 1 odpalanie jest z podłączonym czujnikiem temp.cieczy G62,a drugie z odpiętym. Zawsze przy odpiętym odpala dobrze,a z podpiętym ma problemy jak na filmie,czasem dłuzej trwa to wahanie czasem krócej.Na filmie akurat trwa to dłużej.

http://www.youtube.com/watch?v=B698miiejY4

I teraz gdzie szukać przyczyny? Raczej nie wygląda to na problem z paliwe,bo zawsze odpala dobrze bez czujnika,a jak tylko podłącze,to się zaczyna wahanie.. Czy to może być czujnik?Niby pokazuje dobrą temperaturę po podłaczeniu,podobną do otoczenia,a po kilku odpaleniach i paru sekundach chodzenia silnika poniosła się o 3st.czyli realne..

: śr gru 07, 2011 22:23
autor: jeżu
Najprościej będzie podmienić czujnik.... i sprawdzić... Różnica w odpalaniu jest diametralna.

: śr gru 07, 2011 22:26
autor: Muti
Czujnik już zamówiony w ASO jutro będzie na 9...cena nieciekawa,ale trzeba szukać :/

Tylko jeśli pokazuje dobrą temperature w VCDS'ie to jest możliwe,że to będzie czujnik? Podobno jak odłaczy się G62 to temperature bierze z czujnika temperatury doładowania,a ta była może ze 4-5stopni niższa niż cieczy,czyli coś by mogło być na rzeczy...

: śr gru 07, 2011 22:38
autor: jeżu
Jak masz jakiś oddział Intercars w okolicy to zapytaj bo wiem,że maja oryginał i cena bardzo dobra do 50zł w detalu... ASO hmm? :mrgreen:

: czw gru 08, 2011 08:06
autor: Muti
Hmm no to zadzwonię jutro rano i jak będą mieli na miejscu to wezmę od nich,a jak nie to wezmę z ASO,żeby nie czekać znowu i w razie czego brać się za coś innego..Tylko teraz za co..nie wygląda to na uszczelniacze PD,bo paliwo wychodzi,ze ma ciągle..Jeszcze zobaczę jutro rano jak odpali bez czujnika..


Byłem przed chwilą odpalić po całej nocy bez czujnika i odpalił od dotknięcia i wszedł na ok 1100obr. i spadły do normalnych i chodził równiutko...oby to był czujnik...

: czw gru 08, 2011 10:15
autor: jeżu
Oby czujnik..... ;)

: czw gru 08, 2011 17:58
autor: Muti
Czujnik wymieniony i dalej kicha.. :cry: Juz teraz nie wiem co sprawdzać..Podpowiedzcie coś :>

: czw gru 08, 2011 18:15
autor: Cesarz
Muti a jak stary masz akumulator? W jakim jest stanie?

: czw gru 08, 2011 18:50
autor: jeżu
Muti ma nowy aku Varta Taki

: czw gru 08, 2011 19:13
autor: Cesarz
Hm, wiec i tak juz "rozebrał pół silnika" wiec te uszczelniacze pompowtrysków tez nie zaszkodzi wymienic...

: czw gru 08, 2011 19:33
autor: Muti
Tylko wydaje mi się,że jak byłyby uszczelniacze walnięte,to po całej nocy nie odpaliłby na dotknięcie z odpiętym czujnikiem temp... :|

: czw gru 08, 2011 20:43
autor: lupo4801
Witam, mam ten sam problem w 2.0 16V TDI. Synchronizację wałków miał przed pierwszym uruchomieniem zimnego 3.53 zagadał dopiero (zawsze) za trzecim razem, po uzyskaniu temp. ok. 12 st.C 2.97. przestawiłem na 0.35 pali za pierwszym ale trzeba chwile pokręcić, dziś znów -0.74 na ciepłym, zobacze rano bo zmniejszy o 0.40 czyli będzie -0.35.
Tyle kombinacji, ale tak to wygląda i nie wiem dlaczego przyspiesza, obok czujnika połozenia wałka jest dzwignia z gruchą.
Więcej nie pisze, pozdrawiam.

: czw gru 08, 2011 21:36
autor: Turanek
Muti sprawdzałeś jak zachowuje się dawka wtryskowa i kąt wtrysku z podłączonym i z rozłączonym czujnikiem?

: czw gru 08, 2011 22:47
autor: Muti
Musi być zimny silnik?

Na ciepły:
Z czujnikiem
Dawka wtrysku ok.6,3-6,6mg/suw
kąt:6,6st
Bez czujnika:
Dawka:początkowo po odpaleniu ok.8,8mg/suw pózniej po chwili spada do ok.7,1mg
kąt 7,7st poczatkowo pozniej 6,6-7,1st