Strona 2 z 2

: czw gru 29, 2011 23:51
autor: jeżu
EEE to się zastanowię ale nad Pipercrossem.... :mrgreen:

: pt gru 30, 2011 00:11
autor: QQRYDZA
No dobra ale dalej nie kumam co to ma usprawnić?

: pt gru 30, 2011 00:14
autor: Dodi
QQRYDZA pisze:co to ma usprawnić?
ma dać niby wiekszą moc... lepsze wkrecanie sie w obroty, ale przy tym i wiecej hałasu... :mrgreen:

: pt gru 30, 2011 00:16
autor: QQRYDZA
a oprócz hałasu jakieś inne minusy? bo jak to zaszaleje :>

: pt gru 30, 2011 00:19
autor: Cesarz
QQRYDZA pisze:No dobra ale dalej nie kumam co to ma usprawnić?
wiecej powietrza = lepsze spalanie = wiecej mocy... to tak w duzym skrócie

: pt gru 30, 2011 00:21
autor: QQRYDZA
większe spalanie też ?

: pt gru 30, 2011 00:24
autor: Dodi
QQRYDZA pisze:większe spalanie też ?
bez wiekszego spalania...

Filtr dla 2.0 BKD

: pt gru 30, 2011 13:55
autor: niko02
Przy przebiegu 186000KM wymieniłem filtr powietrza( po około 8000)na ORI KN dedykowany dla silnika 2.0 TDI marki VW/AUDI

ObrazekObrazekObrazek

7. Po pierwszym czyszczeniu filtra KN przy przebiegu około 200100km stwierdziłem, że lepiej spełnia on zadanie, niż jego poprzednik (ORI VW), ponieważ komora filtra była zdecydowanie czystsza, niż poprzednim razem.

ObrazekObrazekObrazek

Zmiany bez szału.
Łatwiej utrzymać spalanie na niskim poziomie.
Co do wrażeń dźwiękowych..... zero zmian, przynajmniej przy wkładzie.
Jak miałem filtr KN w golfie 1,8 bezpośredni, to odgłosy pomruku zasysanego powietrza były co najmniej przyjemne.


W pudełku pod filtrem są dwa preparaty, jeden widać na zdjęciu, jest to olejek, którym nasącza się filtr, dzięki niemu filtr lepiej absorbuje zanieczyszczenia.
Drugi preparat służy do rozpuszczania olejku podczas mycia po pierwszym i kolejnym użyciu. Dzięki niemu łatwiej schodzą wszystkie zanieczyszczenia.

: pt gru 30, 2011 23:17
autor: Dodi
niko02 pisze:Jak miałem filtr KN w golfie 1,8 bezpośredni, to odgłosy pomruku zasysanego powietrza były co najmniej przyjemne.
benzyna to nie diesel... tutaj silnik nie wydaje przyjemnych odgłosów zasysanego powietrza... ;)

: sob gru 31, 2011 01:09
autor: Cesarz
Nie ma lepszego dzwieku niz "klekoczacy" turbodiesel... Ale to zboczenie zawodowe... :mrgreen: Benzyna to jeszcze do niedawna tylko silniki wolnossace wiec jakie to porównanie... Ten downsizing zabija radosc z pracy silnika

: sob gru 31, 2011 07:45
autor: Dodi
miałem kiedyś taki pełny dolot założony w V6... to był dopiero dźwięk ;) a przy pełnym bucie to normalnie poezja... diesel mu nigdy nie dorówna... ;)

: pt sty 06, 2012 13:39
autor: niko02
Dodi pisze:miałem kiedyś taki pełny dolot założony w V6... to był dopiero dźwięk ;) a przy pełnym bucie to normalnie poezja... diesel mu nigdy nie dorówna... ;)
To się zgadza :)

: pt sty 06, 2012 13:48
autor: Cesarz
Co wy tam wiecie o dzwieku turbodiesla o wysokim doladowaniu.... :mrgreen:

: pt sty 06, 2012 19:19
autor: Dodi
marynarz75 pisze:Co wy tam wiecie o dzwieku turbodiesla o wysokim doladowaniu.... :mrgreen:
no nie porównujemy tu okrętów tylko samochody... ;)

: pt sty 06, 2012 19:24
autor: Cesarz
o okrętach to mam mgliste pojecie :P Ale TDI to jest to... Choc powiem ze mam teraz do czynienia z Caterpillarami z CR i to juz nie to samo co klasyka na pompie wtryskowej czy nawet mechaniczny pompowtrysk... No i bardzo czesto leca tu uszczelnienia pompek... :evil:

EDIT: QQ tu jest cos dla ciebie, taniej http://www.ebay.pl/itm/K-N-57i-Kit-57-0 ... 20b2273ce6

EDIT2: QQ i są jakies postepy w zakupie?