w sobotę wyciągnę całość i zobaczę co tam jest w środku. Przepustnica jest do rozkręcenia czy trzeba ją jakoś inaczej rozpoławiać? Można miernikiem sprawdzić wtyczkę pod kątem napięcia? Jakoś wydaje mi się, że mechanicznie będzie ona sprawna tylko po prostu nie ma prądu.
-- 7 lut 2015, o 13:38 --
Przepustnica z egr-em wyciągnięta i wyczyszczona. W całym tym mechanizmie klapy gaszącej pełno oleju, ale stan zębatek w porządku, mechanicznie wszystko raczej sprawne. Wyczyściłem wszystko, wysuszyłem i próba. Wpiąłem wtyczkę, przekręcam zapłon i patrzę co się dzieje...nic. Ale silniczek trzyma pozycję klapy w pozycji otwartej, nie można jej ręcznie przekręcić. Wyłączyłem zapłon, ręcznie zamknąłem klapkę, włączam zapłon i klapka się otwiera. Pomyślałem ma działać. Składam wszystko, montuję, wpinam vcds-a, kasuję błędy i robię testy urządzeń silnika. Aktywując v157 silnik jednak nie gaśnie... Jakieś sugestie co teraz można robić???