Problem z kalibracja G85

Czyli problemy z prądem w VW Touran (osprzęt elektryczny, włączniki, przekaźniki, szyby elektryczne, oświetlenie itp.)
dexter23pl
Expert
Posty: 1084
Rejestracja: czw kwie 10, 2014 14:38
Auto:: Golf 5
Imię:: Dexter
Lokalizacja: Slaskie
Podziękował: 43 razy
Otrzymał podziękowań: 148 razy

Re: Problem z kalibracja G85

Post autor: dexter23pl »

W blokach pomiarowych w abs jest prędkość kół. Podłącz i sprawdź jak pokazują przy prędkości od ok 5 do 30km/h.
Ale zapewne pierścień uwalony.
Awatar użytkownika
avisek
Początkujący
Posty: 40
Rejestracja: wt kwie 21, 2015 21:01
Auto:: 1T1 1.6FSI(BLP)
Imię:: Emil
Lokalizacja: K-lin
Podziękował: 21 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy
Kontakt:

Re: Problem z kalibracja G85

Post autor: avisek »

Też mi się wydaje że pierścień, jutro znajdę chwilę czasu w końcu. To wezmę się za spr piasty i przeczyszczenie. Oczywiście zdam relację.

P.S
Po wymianie czujnika czasami mi się zapala ABS a czasami nie. Ale myślę że to kwestia prędkości (przeważnie nie pali się poki nie przekrocze 30km/h)
dexter23pl
Expert
Posty: 1084
Rejestracja: czw kwie 10, 2014 14:38
Auto:: Golf 5
Imię:: Dexter
Lokalizacja: Slaskie
Podziękował: 43 razy
Otrzymał podziękowań: 148 razy

Re: Problem z kalibracja G85

Post autor: dexter23pl »

To zapewne pierścień na piaście.
Awatar użytkownika
avisek
Początkujący
Posty: 40
Rejestracja: wt kwie 21, 2015 21:01
Auto:: 1T1 1.6FSI(BLP)
Imię:: Emil
Lokalizacja: K-lin
Podziękował: 21 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy
Kontakt:

Re: Problem z kalibracja G85

Post autor: avisek »

A więc dziś zajrzałem do autka. No i okazało się że jednak pierścień abs spuchł od rdzy i syfu. Także czeka mnie wymiana piasty. Dzięki chłopaki za nakierowanie i pomoc. A pytanko jeszcze mam czy da rade dokręcić piastę bez klucza dynamometrycznego ?
Awatar użytkownika
Muti
Władca postów
Posty: 5031
Rejestracja: pt cze 10, 2011 10:21
Auto:: MK7.5 R 2.O TSI DJHA
Imię:: Mateusz
Lokalizacja: Lubuskie
Podziękował: 75 razy
Otrzymał podziękowań: 365 razy

Re: Problem z kalibracja G85

Post autor: Muti »

Tak, musisz poprostu mocno dobrecic :p jak będziesz miał większy klucz to konkretnie ale bez przesady.

NzTT
Był Touran... Jest kolejne czerwone auto z grupy :)
Awatar użytkownika
wins28ton
Przeglądacz
Posty: 68
Rejestracja: ndz mar 10, 2013 22:43
Auto:: Trendline 1.9tdi bkc 2004
Imię:: Wojtek
Lokalizacja: Szczecin
Podziękował: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Re: Problem z kalibracja G85

Post autor: wins28ton »

Jak to mój ojciec stary mechanior z krwi i kości powtarza z czuciem żeby gwintu nie ukręcić.
Awatar użytkownika
avisek
Początkujący
Posty: 40
Rejestracja: wt kwie 21, 2015 21:01
Auto:: 1T1 1.6FSI(BLP)
Imię:: Emil
Lokalizacja: K-lin
Podziękował: 21 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy
Kontakt:

Re: Problem z kalibracja G85

Post autor: avisek »

Jeszcze jedno pytanko mam. Ten klucz to piasty to spline M18 tylko go nigdzie nie mogę dorwać. W Castoramie widziałem M17 nie podejdzie?
Awatar użytkownika
Muti
Władca postów
Posty: 5031
Rejestracja: pt cze 10, 2011 10:21
Auto:: MK7.5 R 2.O TSI DJHA
Imię:: Mateusz
Lokalizacja: Lubuskie
Podziękował: 75 razy
Otrzymał podziękowań: 365 razy

Re: Problem z kalibracja G85

Post autor: Muti »

Nie. Za mocno dokrecona i zerwiesz.

NzTT
Był Touran... Jest kolejne czerwone auto z grupy :)
andreass211
Specjalista
Posty: 572
Rejestracja: pt paź 28, 2011 17:14
Auto:: 2.0tdi AZV,2004r
Imię:: andrzej
Lokalizacja: stavanger
Podziękował: 82 razy
Otrzymał podziękowań: 30 razy

Re: Problem z kalibracja G85

Post autor: andreass211 »

allegro ja tez szukałem i tam dopiero dostałem
pozdrawiam
Awatar użytkownika
wins28ton
Przeglądacz
Posty: 68
Rejestracja: ndz mar 10, 2013 22:43
Auto:: Trendline 1.9tdi bkc 2004
Imię:: Wojtek
Lokalizacja: Szczecin
Podziękował: 10 razy
Otrzymał podziękowań: 3 razy

Re: Problem z kalibracja G85

Post autor: wins28ton »

Musisz poszukać w sklepach narzędziowych, nie castosrasto itp... nie mają bo mają zakaz sprzedaży kluczy serwisowych( nieoficjalnie) pytałem gościa z działu, czy to prawda to nie wiem ale coś w tym jest. Jarzmo trzymające zacisk przykręcone na sp 14 lub 13 też nie do dostania. Na 99% będziesz musiał odkręcić aby zdjąć tarczę przynajmniej ja tak miałem.
Awatar użytkownika
jeżu
Władca postów
Posty: 5613
Rejestracja: pn kwie 25, 2011 16:07
Auto:: PB8
Imię:: Tomek
Lokalizacja: KOL
Podziękował: 214 razy
Otrzymał podziękowań: 678 razy

Re: Problem z kalibracja G85

Post autor: jeżu »

Awatar użytkownika
avisek
Początkujący
Posty: 40
Rejestracja: wt kwie 21, 2015 21:01
Auto:: 1T1 1.6FSI(BLP)
Imię:: Emil
Lokalizacja: K-lin
Podziękował: 21 razy
Otrzymał podziękowań: 2 razy
Kontakt:

Re: Problem z kalibracja G85

Post autor: avisek »

Dziś jestem po wymianie piasty:) Wszystko hula:) Starej piaście brakowało polowy gumy na pierścieniu, rdza zrobiła swoje. Ci którzy robią takie rzeczy w garażu proponuje się zapatrzyć w długa przedłużkę do śruby piasty( u mnie rura 2,5m zdała egzamin)
Image

Image

Dziekuje wszystkim za pomoc :piwo: :ok:
ODPOWIEDZ