Problem z kalibracja G85
-
dexter23pl
- Expert
- Posty: 1084
- Rejestracja: czw kwie 10, 2014 14:38
- Auto:: Golf 5
- Imię:: Dexter
- Lokalizacja: Slaskie
- Podziękował: 43 razy
- Otrzymał podziękowań: 148 razy
Re: Problem z kalibracja G85
W blokach pomiarowych w abs jest prędkość kół. Podłącz i sprawdź jak pokazują przy prędkości od ok 5 do 30km/h.
Ale zapewne pierścień uwalony.
Ale zapewne pierścień uwalony.
- avisek
- Początkujący
- Posty: 40
- Rejestracja: wt kwie 21, 2015 21:01
- Auto:: 1T1 1.6FSI(BLP)
- Imię:: Emil
- Lokalizacja: K-lin
- Podziękował: 21 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
- Kontakt:
Re: Problem z kalibracja G85
Też mi się wydaje że pierścień, jutro znajdę chwilę czasu w końcu. To wezmę się za spr piasty i przeczyszczenie. Oczywiście zdam relację.
P.S
Po wymianie czujnika czasami mi się zapala ABS a czasami nie. Ale myślę że to kwestia prędkości (przeważnie nie pali się poki nie przekrocze 30km/h)
P.S
Po wymianie czujnika czasami mi się zapala ABS a czasami nie. Ale myślę że to kwestia prędkości (przeważnie nie pali się poki nie przekrocze 30km/h)
-
dexter23pl
- Expert
- Posty: 1084
- Rejestracja: czw kwie 10, 2014 14:38
- Auto:: Golf 5
- Imię:: Dexter
- Lokalizacja: Slaskie
- Podziękował: 43 razy
- Otrzymał podziękowań: 148 razy
- avisek
- Początkujący
- Posty: 40
- Rejestracja: wt kwie 21, 2015 21:01
- Auto:: 1T1 1.6FSI(BLP)
- Imię:: Emil
- Lokalizacja: K-lin
- Podziękował: 21 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
- Kontakt:
Re: Problem z kalibracja G85
A więc dziś zajrzałem do autka. No i okazało się że jednak pierścień abs spuchł od rdzy i syfu. Także czeka mnie wymiana piasty. Dzięki chłopaki za nakierowanie i pomoc. A pytanko jeszcze mam czy da rade dokręcić piastę bez klucza dynamometrycznego ?
- Muti
- Władca postów
- Posty: 5031
- Rejestracja: pt cze 10, 2011 10:21
- Auto:: MK7.5 R 2.O TSI DJHA
- Imię:: Mateusz
- Lokalizacja: Lubuskie
- Podziękował: 75 razy
- Otrzymał podziękowań: 365 razy
Re: Problem z kalibracja G85
Tak, musisz poprostu mocno dobrecic :p jak będziesz miał większy klucz to konkretnie ale bez przesady.
NzTT
NzTT
Był Touran... Jest kolejne czerwone auto z grupy 
- wins28ton
- Przeglądacz
- Posty: 68
- Rejestracja: ndz mar 10, 2013 22:43
- Auto:: Trendline 1.9tdi bkc 2004
- Imię:: Wojtek
- Lokalizacja: Szczecin
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: Problem z kalibracja G85
Jak to mój ojciec stary mechanior z krwi i kości powtarza z czuciem żeby gwintu nie ukręcić.
- avisek
- Początkujący
- Posty: 40
- Rejestracja: wt kwie 21, 2015 21:01
- Auto:: 1T1 1.6FSI(BLP)
- Imię:: Emil
- Lokalizacja: K-lin
- Podziękował: 21 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
- Kontakt:
Re: Problem z kalibracja G85
Jeszcze jedno pytanko mam. Ten klucz to piasty to spline M18 tylko go nigdzie nie mogę dorwać. W Castoramie widziałem M17 nie podejdzie?
- Muti
- Władca postów
- Posty: 5031
- Rejestracja: pt cze 10, 2011 10:21
- Auto:: MK7.5 R 2.O TSI DJHA
- Imię:: Mateusz
- Lokalizacja: Lubuskie
- Podziękował: 75 razy
- Otrzymał podziękowań: 365 razy
Re: Problem z kalibracja G85
Nie. Za mocno dokrecona i zerwiesz.
NzTT
NzTT
Był Touran... Jest kolejne czerwone auto z grupy 
-
andreass211
- Specjalista
- Posty: 572
- Rejestracja: pt paź 28, 2011 17:14
- Auto:: 2.0tdi AZV,2004r
- Imię:: andrzej
- Lokalizacja: stavanger
- Podziękował: 82 razy
- Otrzymał podziękowań: 30 razy
- wins28ton
- Przeglądacz
- Posty: 68
- Rejestracja: ndz mar 10, 2013 22:43
- Auto:: Trendline 1.9tdi bkc 2004
- Imię:: Wojtek
- Lokalizacja: Szczecin
- Podziękował: 10 razy
- Otrzymał podziękowań: 3 razy
Re: Problem z kalibracja G85
Musisz poszukać w sklepach narzędziowych, nie castosrasto itp... nie mają bo mają zakaz sprzedaży kluczy serwisowych( nieoficjalnie) pytałem gościa z działu, czy to prawda to nie wiem ale coś w tym jest. Jarzmo trzymające zacisk przykręcone na sp 14 lub 13 też nie do dostania. Na 99% będziesz musiał odkręcić aby zdjąć tarczę przynajmniej ja tak miałem.
- avisek
- Początkujący
- Posty: 40
- Rejestracja: wt kwie 21, 2015 21:01
- Auto:: 1T1 1.6FSI(BLP)
- Imię:: Emil
- Lokalizacja: K-lin
- Podziękował: 21 razy
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
- Kontakt:
Re: Problem z kalibracja G85
Dziś jestem po wymianie piasty:) Wszystko hula:) Starej piaście brakowało polowy gumy na pierścieniu, rdza zrobiła swoje. Ci którzy robią takie rzeczy w garażu proponuje się zapatrzyć w długa przedłużkę do śruby piasty( u mnie rura 2,5m zdała egzamin)


Dziekuje wszystkim za pomoc



Dziekuje wszystkim za pomoc