A tak powaznie to 0,5l pokazuje chyba ze klima dojdzie to i 0,7 / 0,8
zużycie paliwa
- arti_76
- Przeglądacz
- Posty: 67
- Rejestracja: sob paź 22, 2011 21:55
- Auto:: TDI
- Imię:: Artur
- Lokalizacja: Zabrze
Byłem u speca od VW i po sprawdzeniu logów dynamicznych stwierdził że pompowtryski są w idealnym stanie.balikgdansk pisze:W moim 2,0 jest 0,5l/h bez klimy i chyba takie powinno być,jeżeli w drugim masz wyższe to są na wykończeniu pompowtryski o ile dobrze mi się wydaje.
Pytam o to zużycie bo jeszcze dwa miesiące temu po rozgrzaniu chwilowe pokazywał 0,4-0,5 a teraz 0,8. Temperatury zbliżone a nawet wyższe teraz są. Pomiar zawsze przy włączonych światłach i radiu.
Porównanie było na ciepłym silniku w obu przypadkach.
Jedyną różnicą jaka jest między tymi samochodami to że jeden ma dpf drugi nie. Czyżby aż taka różnica była?
Co do spalania na trasie to przy pokonywaniu tej samej drogi i tych samych prędkościach jeden ma zużycie ok 6 a drugi ok 8-8,5. Co w dzisiejszych czasach nie jest ekonomiczne.
Co do zmiany programu to w podpisie mam że jeszcze seria i na razie tak zostanie z racji skrzyni.
- Marco_Polo
- Specjalista
- Posty: 622
- Rejestracja: pt lis 11, 2011 10:02
- Auto:: VW Sharan 2.0 TSI 220KM
- Imię:: Marek
- Lokalizacja: Gdańsk
- Podziękował: 9 razy
- Otrzymał podziękowań: 18 razy
Witam
Mi po odpaleniu potrafi pokazać nawe 1,1-1,2 z reguły mam 0,7. Na rozgrzanym i neutralu 0,5
Pozdrawiam
Mi po odpaleniu potrafi pokazać nawe 1,1-1,2 z reguły mam 0,7. Na rozgrzanym i neutralu 0,5
Pozdrawiam
Był VW Passat Variant B6 2005r. Comfortline 2.0 TDI 140KM - manual
Był VW Golf Plus 2005r. Sportline 2.0 TDI 140KM - DSG
Był VW Touran 2008r. Highline BMN 2.0 TDI 170KM -> 186,1KM - DSG
Był VW Sharan 2012r. Comfortline 2.0 TDI 140KM Blumotion - DSG
VW Sharan 2017r. Highline 2.0 TSI 220KM - DSG
Był VW Golf Plus 2005r. Sportline 2.0 TDI 140KM - DSG
Był VW Touran 2008r. Highline BMN 2.0 TDI 170KM -> 186,1KM - DSG
Był VW Sharan 2012r. Comfortline 2.0 TDI 140KM Blumotion - DSG
VW Sharan 2017r. Highline 2.0 TSI 220KM - DSG
- arti_76
- Przeglądacz
- Posty: 67
- Rejestracja: sob paź 22, 2011 21:55
- Auto:: TDI
- Imię:: Artur
- Lokalizacja: Zabrze
Nie nic nie było robione. Kiedyś pomiar był przy obciążeniu i teraz też. Powiem tylko że jak wyłączę wszystko czyli radio światła nadmuch to nic się nie zmienia czyli dalej pokazuje 0,7-0,8.Muti pisze:arti_76, a nie zmieniany był rozrząd w którymś?Pomiaru dokonuje się na wszystkim wyłączonym.Ma być ok. 0,5l/h
- Muti
- Władca postów
- Posty: 5031
- Rejestracja: pt cze 10, 2011 10:21
- Auto:: MK7.5 R 2.O TSI DJHA
- Imię:: Mateusz
- Lokalizacja: Lubuskie
- Podziękował: 75 razy
- Otrzymał podziękowań: 365 razy
jeżu, w 16V ta synchronizacja już nie jest taka ważna,bo ona tylko odpowiada za jeden wałek,a napęd PD jest z wałka od komory(głębiej). Poprawne ustawienie rozrządu w bkd to nie lada sztuka,a złe ustawienie spowoduje zwiększone zużycie paliwa.Ja u siebie chyba z 5 razy rozkładałem i próbowałem ustawić i dopiero jakiś miesiąc temu udało mi się ustawić,że blokady weszły tak jak napisane w elsie(lekko) i zaczął normalnie palić paliwko 
Był Touran... Jest kolejne czerwone auto z grupy 
-
pawel07777
- Użytkownik
- Posty: 179
- Rejestracja: pn mar 28, 2011 16:33
- Auto:: Touran 2.0 2011
- Imię:: Paweł
- Lokalizacja: Leszno
- Podziękował: 5 razy
- Otrzymał podziękowań: 6 razy
Miałem podobna sytuację ze spalaniem na biegu jałowym a mianowicie przed wymianą rozrządu spalanie na liczniku na ciepłym 0,4-0,5l/h przy synchronizacji wałka -2,4 po wymianie rozrządu synchronizację ustawiłem na 0,0 spalanie zmieniło się na 0,7-0,8l/h.
Jakiś czas temu zmieniłem synchronizację na -1 i wskazanie spalania spadło do 0,5l/h.
Poleca również sprawdzenia spalania vagiem na bloku 15.
Jakiś czas temu zmieniłem synchronizację na -1 i wskazanie spalania spadło do 0,5l/h.
Poleca również sprawdzenia spalania vagiem na bloku 15.
WITAM [you]
