Strona 2 z 4
: śr mar 14, 2012 21:16
autor: Turanek
Koledze chodzi tzw. centralną wtyczkę pompowtryskiwaczy przy głowicy
: śr mar 14, 2012 21:21
autor: jeżu
Turanek pisze:Koledze chodzi tzw. centralną wtyczkę pompowtryskiwaczy przy głowicy
Nie wydaje mi się....
Turanek
Po takiej operacji to już w ogóle nie zapali.....
: śr mar 14, 2012 22:23
autor: JacaTouran
Jeżu po takiej operacji touran już pali, nie wiem czym uzasadnisz swój wywód, ale najwyraźniej nie masz racji, ani wiedzy w tym temacie.
więc nie neguj tylko ucz się ucz, bo Ja pisząc posty chcę pomóc, a jak nie mam o czymś pojęcia to Poprostu się nie wypowiadam.
Pozdrowionka
: śr mar 14, 2012 22:45
autor: andreass211
ok juz wiadomo kolega JacaTouran wielkie dzieki miałes racje to pompowtysk tyle ze jak odpięłem go auto odpaliło poczym wpiąłem wtyczke i auto odpaliło i działa silnik teraz elegancko moze zwarcie jakies było, spalanie bede obserwował zrobiłem pomiary i są takie
1-szy cylinder -0,71 2-gi cylinder -0,05 3-ci cylinder 0,19 4-ty cylinder 0,42
jak dodaje gazu to troche sie to zmienia ale nieduzo pomiary na 13 group,
były takie błedy
Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKD.lbl
Part No SW: 03G 906 016 EH HW: 028 101 178 6
Component: R4 2,0L EDC G000SG 5687
Revision: 12345678 Serial number: VWZ7Z0D9232073
Coding: 0000072
Shop #: WSC 01324 785 00200
VCID: 6DDACBEA4BCBE874
2 Faults Found
17056 - Cylinder 2 Glow Plug Circuit (Q11): Electrical Fault
P0672 - 000 - -
Freeze Frame:
RPM: 210 /min
Torque: 148.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Load: 0.0 %
Voltage: 10.34 V
Bin. Bits: 00001100
Temperature: 7.2°C
Bin. Bits: 01110000
18074 - PD Unit Injector; Cylinder 1 (N240): Electrical Malfunction
P1666 - 000 - -
Freeze Frame:
RPM: 546 /min
Torque: 154.0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Load: 100.0 %
Voltage: 11.48 V
Bin. Bits: 00001100
Temperature: 7.2°C
(no units): 128.0
Readiness: 0 0 0 1 1
po wykasowaniu niepojawiły sie przynajmniej dzis co sądzicie o tym wszystkim?
: śr mar 14, 2012 23:10
autor: jeżu
Turanek pisze:chodzi tzw. centralną wtyczkę pompowtryskiwaczy przy głowicy
Może nie zrozumiałeś mojej wypowiedzi.... Oto mi chodziło...Czy wtedy odpali?
Gratuluję "nosa"
: śr mar 14, 2012 23:13
autor: JacaTouran
skasuj błędy , po czym sprawdź ponownie. Dobrze by było przejrzec wtyczki wtryskiwaczy pod kontem zwarć , brudu itd, ewentualnie je wyczyscic.
Druga sprawa podjedź do mechanika i zrób próbę przelewową.
Nie zaszkodzi podjechać do kogoś na czyszczenie wtryskiwaczy i układu paliwowego.
Wymień filtr paliwa.
Trzecia sprawa wymień swiece, polecam beru.
Pozdr
[ Dodano: Sro Mar 14, 2012 22:14 ]
jeżu pisze:Turanek pisze:chodzi tzw. centralną wtyczkę pompowtryskiwaczy przy głowicy
Może nie zrozumiałeś mojej wypowiedzi.... Oto mi chodziło...Czy wtedy odpali?
Gratuluję "nosa"
Polecam się

: śr mar 14, 2012 23:21
autor: jeżu
Wtyczki wtryskiwaczy proponuję też lekko ''dogiąć"aby miały "lepszy styk"
: śr mar 14, 2012 23:24
autor: JacaTouran
jeżu pisze:Wtyczki wtryskiwaczy proponuję też lekko ''dogiąć"aby miały "lepszy styk"
no tego już logika nakazuje i miernik w łapkę koniecznie

: śr mar 14, 2012 23:27
autor: andreass211
dziekuje wszystkim trzymam kciuki zeby jutro odpalił
: śr mar 14, 2012 23:30
autor: jarry
po sposobie rozwiązania problemu coś przeczuwam że niezły fachura nam na forum przybył
a że z łódzkiego to podwójna radość

: śr mar 14, 2012 23:36
autor: JacaTouran
jarry bez przesady z tą fachurą,niestety w tej branzy uczymy się non stop, ale lekcje odrabiam sumiennie

. Zawsze jak będę mógł pomóc to chętnie to zrobię
: śr mar 14, 2012 23:40
autor: jarry
JacaTouran pisze:niestety w tej branzy uczymy się non stop
chyba stety
uchyl rąbka, masz warsztat, pracujesz w warsztacie, w czym się specjalizujesz?
z racji bliskości w kilometrażu jestem żywotnie zainteresowany kontaktem z osobami które tak szybko i skutecznie leczą nasze furki

: śr mar 14, 2012 23:45
autor: JacaTouran
Nie chcę robić reklamy firmy, podam Ci na PW. Zechcesz to zapraszam
Pod warunkiem, że włączysz PW

: pt kwie 13, 2012 10:40
autor: Dodi
mój szwagier ma podobny problem co kolega andreass211, z tym że u niego auto odpala lecz starsznie trzęsie silnikiem bo chodzi na 3 gary... dzieje się to tylko na zimnym silniku i jak sie nagrzeje nawet po przejechaniu kilku km to potem jest wszysko jak należy... trzeba tylko zgasićna chwile i zapalić... błąd jest ten sam czyli
:18074 - PD Unit Injector; Cylinder 1 (N240): Electrical Malfunction oraz
16685
JacaTouran, myślisz, że przeczyszczenie wtyczki może cos pomóc?
: pt kwie 13, 2012 10:59
autor: JacaTouran
sprawa pierwsza , sprawdz na vagu BIPy - kanał bodaj 23
sprawa druga nie sądzę , aby czyszczenie wtyczki pomogło, ale jak już będziesz miał to przed sobą to nie zaszkodzi, przy okazji czyszczenia dognij styki we wtyczce, aby miały lepsze połączenie w gnieździe
Sprawa trzecia sprawdź czy nie masz przełamanych gdzieś przewodów prowadzących do wtyczki, sprawdź wtyczkę miernikiem pod kątem zwarcia.
Jak powyższe nie pomoże to cewka pompowtrysku jest uszkodzona, ale tu już będziemy widzieli po wskazaniu BIPu.