Strona 2 z 7
: pn lip 11, 2011 07:10
autor: black fury
Turanek dzięki za podpowiedż. do tej pory nie potrzebowałem tego kodu ale dobrze wiedzieć na przyszłóść. Pozdrawiam.
: ndz wrz 04, 2011 22:04
autor: Muti
Mozna zanależć tam ciekawe informacje i są tam opisy bloków
LINK
Enjoy
: pt lis 11, 2011 06:29
autor: Eljot
: sob lis 19, 2011 22:28
autor: Robert
Szacum dla Ciebie kolego to co tu napisałeś no i te zdjęcia to mistrzostwo znalazłem tu wszystkie informacje jakich szukałem i odpowiedz na wszystkie moje pytania.
Jak przeglądam forum i czytam te wszystkie fachowe wypowiedzi to wychodzę z założenia ze jak by was paru pozbierać do kupy i otworzyć warsztat z waszą wiedzą wszystkie serwisy ASO by się chowały.Pozdrawiam

: ndz lis 20, 2011 00:02
autor: LYJO
Dziś tak na spokojnie dopiero sobie poczytałem to nasze kompendium wiedzy.
jarry wielki szacun

kawał dobrej roboty

: pt lis 25, 2011 22:15
autor: AdamOslo
Bardzo dobra robota! Świetne kompedium dla nowego posiadacza Tourana
: śr lis 30, 2011 17:47
autor: Rauko
Kod: Zaznacz cały
możesz puścić przycisk zerowania licznika, w ciągu 20 sekund przekręć pokrętło ustawiania zegara raz w kierunku zgodnym z ruchem wskazówek zegara (jakbyś ustawiał minuty na zegarze), właśnie wyzerowałeś wskazanie najbliższego przeglądu
To w Touranach występuje jakieś pokrętło o ustawiania minut?
Czy to tylko w wersjach bez MFA+, a w MFA+ to zdaje się, że jest przycisk? Bo coś mi się zdaje, że to jest bliższe prawdy

Dziś dopiero przeczytałem cały leksykon i robi wrażenie

To jedyne co mi się rzuciło w oczy

: śr lis 30, 2011 18:13
autor: jarry
hmm, we wszystkich Touranach które widziałem było pokrętło, może ty nie masz Tourana
pokrętło - dający się obracać element jakiegoś urządzenia, służący do włączania, wyłączania i regulacji
obrót o ile stopni to już sprawa otwarta, w każdym razie można i w lewo i w prawo sobie poobracać

: pn gru 05, 2011 11:32
autor: Megster
A ja mam pytanie odnośnie DSG. W opisie jest napisane, że najpierw były DSG 6-biegowe (350 Nm), od 2008 roku 7-biegowe (250 Nm). To jakie skrzynie były łączone z silnikami 2.0 TDI po 2008 roku? Patrząc po wartościach Nm powinny być nadal 6ścio biegowe, bo 7mio by nie dawały rady.
Pzdr
: pn gru 05, 2011 11:35
autor: jarry
Aktualnie w produkcji są i 6-cio i 7-mio biegowe, do słabszych silników są zestawiane 7-ki, do mocniejszych 6-ki.
: pn gru 05, 2011 11:39
autor: Megster
Dzięki wielkie za info

: pt gru 09, 2011 13:48
autor: seba244
Dopiero teraz całość przeczytałem. Jarry, należny ci sie naprawde duże ale to duże piwo........
: pt gru 09, 2011 23:12
autor: balikgdansk
A to ciekawostka,bo kolega ma Superba 2009rok 2,0tdi 170km i dsg 7biegową.
: sob gru 10, 2011 20:33
autor: jarry
Nie śledzę dokładnie rozwoju skrzyń poprzez całą grupę VAG - i dużo tego i czasu brak
W każdym razie w VW tak jest jak napisałem.
W Audi np. są skrzynie DSG (tam nazywane S-Tronic) o znacznie większych momentach przenoszonych. Także co akurat w Skodzie wstawiają to trzeba by w takim kompendium Superba szukać

: ndz kwie 01, 2012 09:21
autor: banan323
Wielki plusik tego mi właśnie było trzeba.Pozdrawiam