Strona 2 z 2

: wt mar 20, 2012 23:32
autor: jeżu
Bipy sa też ok. Szukaj w zawieszeniu układu napędowego.....

: wt mar 20, 2012 23:45
autor: ŁukaszTouran
Czyli na poduszkach czy nie ma luzów ?

: wt mar 20, 2012 23:52
autor: jeżu
[quote="ŁukaszTouran"][/quote]
Nie to nie znaczy,że nie masz luzów zawieszeniu silnika lub skrzyni...Trzeba to sprawdzić ale już nie vagiem... Sprawdziliśmy pompowtryski,które wg mnie są w bardzo dobrym stanie i raczej nie maja wpływu na drgania silnika....

: wt mar 20, 2012 23:57
autor: ŁukaszTouran
Nie to nie znaczy,że nie masz luzów zawieszeniu silnika lub skrzyni...Trzeba to sprawdzić ale już nie vagiem... Sprawdziliśmy pompowtryski,które wg mnie są w bardzo dobrym stanie i raczej nie maja wpływu na drgania silnika....
Rozumiem co sprawdzialiśmy. Tylko teraz wzrokowo muszę sprawdzić w zawieszeniu ukladu napedowego, czyli na poduszkach

: śr mar 21, 2012 00:11
autor: JacaTouran
jeżu pisze:
ŁukaszTouran pisze:
Nie to nie znaczy,że nie masz luzów zawieszeniu silnika lub skrzyni...Trzeba to sprawdzić ale już nie vagiem... Sprawdziliśmy pompowtryski,które wg mnie są w bardzo dobrym stanie i raczej nie maja wpływu na drgania silnika....

Jeżu to ani poduszki, ani pompki... Możecie przewalić to auto od góry do dołu i temat nie ustąpi.... Przerabiałem temat z niejednym vagiem z tym problemem i tak jak pisałem w niektórych przypadkach pomagał remap do nowszej wersji programu. A w niektórych nie....
Bardziej bym stawiał na sprawdzenie kompresji, ewentualnie sprawdzenie czy pierscionki zgarniające lekko nie przypieczone... Ewentualnie mikropęknięcia w głowicy...

Pozdr

: śr mar 21, 2012 01:06
autor: jeżu
No to Łukasz wiesz co robić... ;) Moje pomysły się wyczerpały....

: czw kwie 19, 2012 17:57
autor: ŁukaszTouran
Posprawdzałem z mechanikiem wszystkie możliwe poduszki i są w bardzo dobrym stanie. Nie widać ani nie czuć na nich luzów, więc nie wiem co może być przyczyną. Ma ktoś jeszcze jakieś sugestie z tym zwiącane ?

: czw kwie 19, 2012 20:36
autor: gregorypeg
u mnie wadliwy było nowy akumulator. Dawał za małe napięcie na elektronikę.
Po wymianie wszystko ok.

: czw kwie 19, 2012 20:37
autor: ŁukaszTouran
u mnie wadliwy było nowy akumulator. Dawał za małe napięcie na elektronikę.
Po wymianie wszystko ok.
aku jest nowy

: czw kwie 19, 2012 21:27
autor: gregorypeg
U mnie właśnie nowy akumulator spowodował takie objawy.
Sprawdź napięcie akumulatora miernikiem podczas włączonego silnika. Prawidłowo powinno być ok 14V.

: czw kwie 19, 2012 21:46
autor: ŁukaszTouran
U mnie właśnie nowy akumulator spowodował takie objawy.
Sprawdź napięcie akumulatora miernikiem podczas włączonego silnika. Prawidłowo powinno być ok 14V.
gregorypeg, Sprawdze jutro i dam znać :)

: czw kwie 19, 2012 22:25
autor: JacaTouran
ŁukaszTouran pisze:
U mnie właśnie nowy akumulator spowodował takie objawy.
Sprawdź napięcie akumulatora miernikiem podczas włączonego silnika. Prawidłowo powinno być ok 14V.
gregorypeg, Sprawdze jutro i dam znać :)
Dokładnie 13,8v, ale to nie wina aku.

: pt kwie 20, 2012 08:54
autor: gregorypeg
Dokładnie u mnie napięcie osiągało max 13,8V i wpadał w drgania na wolnych obrotach.
Podmień akumulator na próbę.

: pt kwie 20, 2012 09:16
autor: JacaTouran
gregorypeg pisze:Dokładnie u mnie napięcie osiągało max 13,8V i wpadał w drgania na wolnych obrotach.
Podmień akumulator na próbę.
A teraz regulator na alternatorze dobrze ładuje?? Trzyma więcej?? Jakie miałeś spadki na starym aku??

: śr gru 19, 2012 20:20
autor: darek8677
u mnie drgania wystepowały, wymienilem dwumas kpl. mimo ze nie bylo słychac zadnych dzwieków tylko przy ruszaniu lekko szarpało, po wymianie żadnych zmian.... dopiero teraz przed zima wymieniłem aku na 77ah i 760, a org. 6lat byl 72ah i 640 prad rozruchowy, po tej wymianie jak reka odjal drgania ustały, ładowanie 14.40V wczesniej tez takie bylo. pompki jak najbardziej ok.