Strona 2 z 35

: pn paź 10, 2011 15:39
autor: sianko86

: pn paź 10, 2011 18:56
autor: Highline
balbina76 pisze:Witam
ja robiłem tutaj Alhambre i Tourana
oba śmigają aż miło
Pozdrawiam

http://www.dyno.pl/goodhope_team.html

Ile płaciłeś? I jak ze spalaniem w twoich autach?

: pn paź 10, 2011 22:25
autor: zduno
V-tech Kraków koszt 800zł wraz ze zmianą dawki rozruchowej ,letnia promocja była .
Jeśli ktoś ma problemy z odpalaniem na ciepłym to polecam chip tuning ze zmianą dawki rozruchowej ,ja miałem zmiane dawki 360zł wliczoną w chipa dwie pieczenie przy jednym ogniu ;)
Auto lepiej się zbiera i mniej pali do 0.5L /100km teraz jestem pewniejszy przy wyprzedzaniu i taki był zamiar narazie same plusy .Polecam ale tylko w profesjonalnym warsztacie

Obrazek

: wt paź 11, 2011 17:06
autor: balbina76
Highline pisze:
balbina76 pisze:Witam
ja robiłem tutaj Alhambre i Tourana
oba śmigają aż miło
Pozdrawiam

http://www.dyno.pl/goodhope_team.html

Ile płaciłeś? I jak ze spalaniem w twoich autach?


Alhambre na 150km robiłem 2lata temu płaciłem 900zł
spalanie średnio 6,5-7 przy dość szybkiej jeździe
Touran w tym roku 1000 na 140km ale spalania nie mierzyłem bo nim żonka śmiga

: ndz paź 16, 2011 18:41
autor: Maniek
Ja polecam firme Cinsoft z Gliwic.

Zero poprawek, bez problemu wylaczaja DPF jesli ktos posiada i inne ustrojstwa.

: ndz paź 16, 2011 23:33
autor: Highline
Maniek pisze:Ja polecam firme Cinsoft z Gliwic.

Zero poprawek, bez problemu wylaczaja DPF jesli ktos posiada i inne ustrojstwa.
Ile kosztował Cię chiptuning w tym zakładzie?

: wt paź 18, 2011 00:54
autor: Robert
Panowie a orientuje się ktoś z was jak wygląda sprawa tuningu z DSG 7 biegów silnik 1.9TDI 105 KM bo nic tu o tym nie znalazłem a zamierzam podnieść moc tylko nie wiem jak skrzynia. Pozdrawiam

: wt paź 18, 2011 08:02
autor: rumun_58
Robert śmiało możesz podnieść moc, skrzynie DSG wytrzymuja więcej jak manualne i 350nm zniosą, tylko wybierz odpowiedniego Tunera to będzie wszystko ok.

: sob lut 04, 2012 20:23
autor: arti_76
rumun_58 pisze:Robert śmiało możesz podnieść moc, skrzynie DSG wytrzymuja więcej jak manualne i 350nm zniosą, tylko wybierz odpowiedniego Tunera to będzie wszystko ok.
Tu się kolego mylisz. Manual wytrzymuje większego niutona niż DSG.
DSG tak jak piszesz niestety tylko do max 350-380 a manualne to powyżej 400Nm.

Sam jestem przed dylematem modyfikacji ale ze względu na DSG chyba się wstrzymam choć wiadomo standard to trochę mało.

Co do Cinsoft to też mogę polecić gość ogarnia temat.
Byłem shamować tam swojego i wyszło to co w podpisie.

Pozdrawiam

: ndz lut 05, 2012 14:00
autor: andrz3j
Szkoda, że z benzynka nie jest tak łatwo. Jak pytałem się w 44tuning to podali mi cene ok. 3 500 pln (chip + zmiana dolotu powietrza) a przyrost ok 10 KM i 14 Nm:)

: ndz lut 05, 2012 17:31
autor: Cyrus
Ja w Dynosoft Katowice uzyskałem taką odpowiedź :

"Po modyfikacji można liczyć na ok. 135-145KM i 300-330Nm w zależności od stanu silnika oraz życzenia właściciela.."

Koszt ok 1200zł

: ndz lut 05, 2012 19:47
autor: rumun_58
arti_76 pisze:
rumun_58 pisze:Robert śmiało możesz podnieść moc, skrzynie DSG wytrzymuja więcej jak manualne i 350nm zniosą, tylko wybierz odpowiedniego Tunera to będzie wszystko ok.
Tu się kolego mylisz. Manual wytrzymuje większego niutona niż DSG.
DSG tak jak piszesz niestety tylko do max 350-380 a manualne to powyżej 400Nm.

Sam jestem przed dylematem modyfikacji ale ze względu na DSG chyba się wstrzymam choć wiadomo standard to trochę mało.

Co do Cinsoft to też mogę polecić gość ogarnia temat.
Byłem shamować tam swojego i wyszło to co w podpisie.

Pozdrawiam
Mówisz o sprzęgłach w 1.9 TDI ?!
Niestety w 1.9 sprzęgła powyżej 350Nm za długo nie pochodzą. Optymalnie to ok 300-320Nm ale każdy robi jak chce, wiadomo też, że i nawet na najbezpieczniejszym programie można zajechać sprzęgło prędko jeśli się w podłogę daje na każdych światłach :)

: ndz lut 05, 2012 21:11
autor: n00
Cyrus pisze:Ja w Dynosoft Katowice uzyskałem taką odpowiedź :
Ja w Dynosofcie w Katowicach robiłem 3 auta ;)
To może po kolei:
1. Passat B6 z silnikiem 2.0 TDI BMR 170KM [to samo prawie co BMN]
Seria 173/383nm po 1 modzie 189 i 403nm robiony w upal
Obrazek
po 2 modzie 199/411nm , trochę mało ale DPF nadal siedzi :P
Obrazek
Koszt modyfikacji jak dobrze pamiętam 1800zl

2. Caddy 1.9 TDI BLS 105KM
Seria 112/259nm i po 140/319nm lajtowy program:)
Wykres: http://imageshack.us/photo/my-images/33 ... 064lg.jpg/
Cena 1000zł , grupowy chip z forum octavii

3.Caddy 2.0 TDI BMM 8v 140
Seria 161/370nm i po 171/409nm , więcej się nie dało :<
Wykres: http://imageshack.us/photo/my-images/801/obraz0391.jpg/
Caddy na rolkach :P
Obrazek
Cena 1000zł , też z forum octavii

Każde z aut jeździ bezproblemowo do tej pory... Passat prawie 50 tys po programie, Caddy 1.9 TDI prawie 100 tys a Caddy 2.0 TDI prawie 40 tys :)

Spalanie w każdym aucie przy spokojnej jeździe spadło o ok 0.5 litra , przy szybkiej ciut wyższe niż wcześniej ale wiadomo nie ma nic za darmo :) ... Caddy 2.0 TDI na luzie bez obciążenia pokazywał przed 0.5 litra/h a teraz 0.4 litra/h :)

Tutaj klika projektów Dynosoftu na yt :)
http://www.youtube.com/user/DYNOSOFT

Stronka: http://www.dynosoft.pl/

Mogę polecić Wojtka [Aligatora] w 100% , z następnym autem tez zapewne do niego pojadę :)

Pozdro

: czw lut 09, 2012 12:01
autor: arti_76
[/quote]

Mówisz o sprzęgłach w 1.9 TDI ?!
Niestety w 1.9 sprzęgła powyżej 350Nm za długo nie pochodzą. Optymalnie to ok 300-320Nm ale każdy robi jak chce, wiadomo też, że i nawet na najbezpieczniejszym programie można zajechać sprzęgło prędko jeśli się w podłogę daje na każdych światłach :)[/quote]

Nie ja cały czas mówię o 2.0 bo taki mam.

Można z każdych świateł dawać po garach ale z głową i nic się nie stanie, jeśli kierownik nie ma pojęcia o jeżdżeniu to nawet auto bez chipa zajedzie.

Przykładem może być brava którą miałem kiedyś ze 105@200 było zrobione na 130@360 i auto śmigało bez żadnych problemów ponad 100kkm a teraz jeździ dalej u nowego właściciela.

: czw lut 09, 2012 13:10
autor: sianko86
ja u siebie robilem z 1,9 105km 260nm na 135 i 314nm i wszystko chodzi bez problemy nic nie wymienialem przejechane prawie 70tys po modyfikacji