Strona 2 z 2
Re: Bierze olej i nie pali na jeden gar
: wt cze 06, 2017 14:56
autor: zutjan
Easypro pisze:Kolego zutjan a jaki był koszt remontu w twoim przypadku?
Kwotę jaką podał mi warsztat zwaliła mnie z nóg.
Pierścienie i uszczelniacze dostałem z Polski /200zl/ a uszczelkę pod głowicę kupiłem w Irlandii /40euro/ planowanie głowicy 60 e. a jak to wygląda w PL to nie mam pojęcia.
Re: Bierze olej i nie pali na jeden gar
: wt cze 06, 2017 15:50
autor: marcyb3
Uszczelka około 100-150 zł w zależności od sklepu i firmy.jeśli chodzi o planowanie głowicy to około 60-70 zł
Wysłane z mojego SM-G361F przy użyciu Tapatalka
Re: Bierze olej i nie pali na jeden gar
: wt cze 06, 2017 19:58
autor: Marq
Kompleksowy remont glowicy + pierscienie + wszelkie uszczelki + robocizna, powinienes zmiescic sie w 2000 zl.
Re: Bierze olej i nie pali na jeden gar
: wt cze 06, 2017 22:34
autor: marcyb3
Marq pisze:Kompleksowy remont glowicy + wszelkie uszczelki + robocizna, powinienes zmiescic sie w 2000 zl.
Dużo moim zdaniem za robotę samej głowicy jak by wyszło 1500 Max
Wysłane z mojego SM-G361F przy użyciu Tapatalka
Re: Bierze olej i nie pali na jeden gar
: śr cze 07, 2017 05:49
autor: Easypro
Re: Bierze olej i nie pali na jeden gar
: śr cze 07, 2017 06:07
autor: wkpwojtek
Za 2000 zł można już kupić silnik z gwarancją.
Re: Bierze olej i nie pali na jeden gar
: pt lis 10, 2017 21:00
autor: grzybeks
Witam przechodziłem ten zabieg 2 miesiące temu. Najpierw wymienielem uszczelniacze z nadzieja ze to one są winne ale nie pomogło wiec padło na pierścienie i jak zobaczyłem w jakim były stanie to masakra VW nie popisało się a przebieg 176 tys. Co do kosztów to zamknąłem się w 8 stówach sam robiłem wymieniłem 4x pierścienie, uszczelka, planowanie, olej, filtry, uszczelki pod kolektory i uszczelniacze ponownie. Zajęło mi to cały dzień tak ze warto było
Re: Bierze olej i nie pali na jeden gar
: pt lis 10, 2017 21:27
autor: wesol
Pierscienie byly juz wysmigane czy poprostu zapieczone w rowkach?
Re: Bierze olej i nie pali na jeden gar
: pt lis 10, 2017 23:38
autor: zutjan
wesol pisze:Pierscienie byly juz wysmigane czy poprostu zapieczone w rowkach?
Wszystkie silniki jakie remontowałem, głownie w oplach i vw miały zapieczone pierścienie olejowe co do pozostałych nie było uwag, oprócz trzech czterech sytuacji w oplach gdzie były pęknięte lub wypalone zawory. Jeżeli silnik bierze olej to zawsze wymieniam kpl. pierścieni i uszczelniacze trzonków zaworowych.
Re: Bierze olej i nie pali na jeden gar
: sob lis 11, 2017 06:47
autor: wesol
A zapieczenie pierscieni kolego to wina czego? Interwalow wymiany oleju,stylu jazdy. Ludzie mysla ze jak jezdza po pare km wiecznie na zimnym silniku to tez mozna olej wymieniac co 15 tys km. Trzeba sie puknac w muzgownice i zrozumiec ze tloki sa w ksztalcie jaja a jak sie rozgrzeja to sa okragle. Teraz na zimnym wali benzyna bo slabo odparowuje plus nieszczelnosc na pierscieniach i zasyfia co sie da. A jezdzij takim autem po 500 km za jednym ciagiem to olej po 15 tys moze jeszcze byc znosny. Przy takiej w kolo komina to w oleju jest tyle beny ze szkoda gadac.
Re: Bierze olej i nie pali na jeden gar
: śr lis 15, 2017 12:22
autor: bossfarba
Witam wczoraj własnie autko wróciło na lawecie nie pali na jeden gar maiłem już zaplanowany remont w styczniu 2018 brał już olej około 1L na 800 km wiedziałem że to kwestia czasu
miałem podobny przypadek w wrześniu po wymianie cewki i przewodów świec auto zaczęło pracować normalnie może jest nadzieja na styczeń
koszty są rożne w zależności jakie się klamoty montuje
Aktualizacja autko odebrane z warsztatu koszt 2000 zł pierścienie zapieczone syf ogólnie przebieg auta 186226