anko1973 pisze:Czyli jednak coś jestTurbina w benzynie chyba mniejszy problem niż w ON, nie ma przynajmniej tej sadzy i całego syfu. ile nowa może kosztować 3 tys? plus robota i olej plus filtry, które przy kupnie i tak trzeba by zmienić razem 4 tys. Z tymi 200 tys. to jakaś masakra. To swojego chyba zacznę już dzisiaj sprzedawać to może za rok mi akurat się uda.
Mi przebieg nie przeszkadza - bardziej boję się całej tej ekologii w dieslu.
Marco Polo - a wiesz ile kosztuje gwarancja, którą sprzedaje ten handlarz z Kościerzyny?
-- 24 lip 2017, o 09:48 --
a jaka tam turbina w tej benzynie wchodzi? w katalogu garetta nie ma w ogóle silników benzynowych TSI?
http://www.motoremo.pl/pl/turbosprezarki/katalog
tego z Kościerzyny to omijaj szerookim łukiem

matacze krętacze itp
radzę samemu sprowadzić to nic trudnego
szukać po leasingu u dilerów niemieckich
można nawet znaleść nasze auta tam
jak sprzedawałem Multivana 2 latka to diler wyceniał go na Niemcy bo tam jest klient co zapłaci
niestety nie dogadaliśmy targu i sprzedałem w dwa dni do Czech
ale wszystko to kwestia ceny
sami wiecie nikt dobrego w niskiej cenie nie odda
ja Sharana kupowałem tu
https://home.mobile.de/home/index.html? ... _222775922
miła fachowa obsługa pewne auto
