Strona 2 z 2

: pt kwie 27, 2012 16:07
autor: QQRYDZA
"Smar miedziany nie może być stosowany do hamulców wyposażonych w systemy ABS i ESP! Może to prowadzić do wadliwego działania układu hamulcowego!"
Większość producentów ma taki napis na swoich produktach.Więc coś w tym jest.

: pt kwie 27, 2012 17:24
autor: szczpak
koło rozebrane docisk ściągnięty klocki dziwnie starte zeskosowane mocno brzegi chciałem przetoczyć tarcze ale nie mogłem odkręcić uchwytu docisku głupie dwie śruby zapiekło i klops wymiana klocków niema w tym momencie sensu musze najpierw uporać się z tarczą

: pt kwie 27, 2012 18:16
autor: Cesarz
zapomnij o przetaczaniu, spytaj sie jeża po ile ma nowe... :>

: pt kwie 27, 2012 20:24
autor: cheles
marynarz75 pisze:czyzby hamulec nie odpuszczał? :>
Tak jak na tym filmie

http://www.youtube.com/watch?v=E6gO6zwP ... r_embedded

: pt kwie 27, 2012 20:51
autor: rumun_58
przetoczenie nie zaszkodzi, choć znając życie jedynie Cię upewni że trzeba kupić nowy zestaw, ale przetocz, zobacz czy coś pomogło i podejmij decyzję

: pt kwie 27, 2012 20:55
autor: Cesarz
Przetoczenie tylko wygeneruje dodatkowe koszta bo zapewne i tak zakończy sie na wymianie na nowe... A swoja droga ciekawe co doprowadziło do uszkodzenia tarczy

: pt kwie 27, 2012 21:44
autor: BigBratl12
shaman82:
A to niby czemu??
Dokładnie tak samo się zdziwiłem i wydedukowałem, że może to mieć coś wspólnego z przewodnictwem prądu - chyba miedź jest bardzo dobrym przewodnikiem.

: sob lip 20, 2013 16:04
autor: adas110780
U mnie prawy tył się grzał. Wczoraj rozebrałem: osłona przeciwkurzowa na tłoczku w 1/3 wyszła ze środka, poza tym klocki już na wykończeniu. Trzeba zestaw naprawczy i do pracy. Nowe tarcze i klocki Ate już w drodze. Będzie co robić :)

: sob lip 20, 2013 21:23
autor: GASIOR997
Miałem niedawno to samo z tyłu. Klocek opadł na tarcze w dole potem docisk docisnął i nie puszczał tak ocierał , że felga aluminiowa była gorąca że nie było można dotknąć. I spadł płyn od razu w zbiorniczku z płynem hamulcowym . Czekała mnie wymiana zestawu tylnych klocków z gumkami od razu wymieniłem cały płyn w hamulcach.

: sob lip 27, 2013 18:38
autor: adas110780
Czy są dwa rozmiary tłoczków do tyłu?

[ Dodano: Pon Sie 19, 2013 15:16 ]
Okazało się, że jednak 41mm, bo w sklepie mieli 38 lub 41

[ Dodano: Sob Wrz 07, 2013 11:48 ]
Po wymianie osłony i przeszlifowaniu tłoczka dalej felga gorąca, że dotknąć się nie dało. Szkoda było nowych tarcz i klocków, wię do wymiany poszedł caly zacisk i wszystko jest ok, nawet ręczny dało się wyregulować.

Re: grzeje sie tylnie koło

: pt gru 26, 2014 14:45
autor: mikel24081
Ile cię kosztował cały zacisk?
Mam podobny problem, a mianowicie, po zaciągnięciu ręcznego, ramię hamulca nie wraca do pozycji "zero" okazało się że ośka w zacisku zapiekła się (nie pomogła wymiana sprężyn zewnętrznych na nowe, po manualnych ćwiczeniach bez rozbiórki, lub wymiany nic nie zrobię) póki co nie dotykam ręcznego. Waham się czy rozbierać i regenerować samemu, czy kupić nowy zacisk, bo boję się że po krótkim czasie wróci to samo, albo zacznie lać. Robił ktoś już to?

Re: grzeje sie tylnie koło

: pt gru 26, 2014 16:25
autor: Rafalgd1
tak , ja robiłem takie rzeczy tylko w innym aucie grupy VAG rozebrałem , wczyściłem , nasmarowałem i zanomtowałem nowy zestaw naprawczy ( uszczelniacze gumowe ) i do tej pory smiga :ok:

Re: grzeje sie tylnie koło

: sob gru 27, 2014 20:10
autor: adas110780
mikel24081 pisze:Ile cię kosztował cały zacisk?
Mam podobny problem, a mianowicie, po zaciągnięciu ręcznego, ramię hamulca nie wraca do pozycji "zero" okazało się że ośka w zacisku zapiekła się (nie pomogła wymiana sprężyn zewnętrznych na nowe, po manualnych ćwiczeniach bez rozbiórki, lub wymiany nic nie zrobię) póki co nie dotykam ręcznego. Waham się czy rozbierać i regenerować samemu, czy kupić nowy zacisk, bo boję się że po krótkim czasie wróci to samo, albo zacznie lać. Robił ktoś już to?
Nie pamiętam ale chyba ok.200pln