Strona 2 z 4

: wt maja 29, 2012 12:36
autor: ptomek2
Używaniem NB+ ostatnio, wg mnie bardzo dobre, wytrzymały rok ale swiecą lepiej niż zwykle żarówki. Ja teraz zamowilem te co polecał Muti, zobaczymy które lepsze;)

: wt maja 29, 2012 13:12
autor: Muti
ptomek2, może świecić nie będą lepiej,ale efekt xenon jest zdecydowany i co ciekawe ludzie zaczęli zjezdzać na prawy pas jak usiadleś na tyle :P Przez tydzień jeździłem na zwykłych i różnice bylo widać :shock:

: wt maja 29, 2012 13:28
autor: Misiek8010
malcolm pisze:A czy ktoś miał Osram H7 NightBreaker PLUS? Cena przystepna, opis zachęcający. Co myślicie?
Ja włożyłem do siebie jakieś 2 tyg. temu i jedyne co teraz mogę powiedzieć to, że dają lepsze swiatło :ok:

: wt maja 29, 2012 15:52
autor: Cesarz
malcolm pisze:A czy ktoś miał Osram H7 NightBreaker PLUS? Cena przystepna, opis zachęcający. Co myślicie?
Ja mam od paru dni, ale nie miałem jeszcze jakos okazji po zmroku jechac. Ale ww ciemnej hali garazowej daja fajne białe swiatło.... :ok:

: wt maja 29, 2012 15:54
autor: malcolm
Muti pisze:malcolm, używałem,ale jakoś mnie nie oczarowały,bo oczekiwałem innego efektu.Są białe,dobrze świecą i maja homologacje :mrgreen: Podobno z plusem się mniej przepalają,bo bez to chyba 2 razy w roku trzeba było wymieniać :haha:
Z tym przepalaniem to faktycznie moze byc problem zwłaszcza ze mam ustawiony tryb skandynawski :/ i swieca sie mijania non stop. A tak na marginesie moze przy okazji jakiegoś spotu w przyszłości któryś z kolegów z odpowiednim urządzeniem mógłby mi w ramach pomocy bliźniemu zmienić na ten tryb północno amerykański, oczywiście :piwo:

: wt maja 29, 2012 15:55
autor: Muti
malcolm, na skandynawii też możesz sobie zmniejszyc moc swiecenia na 60% i bedzie sii :D

: wt maja 29, 2012 15:57
autor: malcolm
Muti pisze:malcolm, na skandynawii też możesz sobie zmniejszyc moc swiecenia na 60% i bedzie sii :D
Ale do tego trzeba miec sprzet. A nie uśmiecha mi sie dla tekiej pierdoły płacic 80 pln :shock:

: wt maja 29, 2012 16:52
autor: Muti
VCDS potrzeba. Kup sobie swoj wlasny kabel na e-service i na pewno ci sie zwróci :)

: wt maja 29, 2012 16:57
autor: ptomek2
Ja zamowilem te żarówki ale zamiast 55wat przyszło 85. Oddałem i jutro maja być 55. Wydaje mi się że coś by popalilo pewnie przy takiej mocy;/ mowa o tych co ma Muti

: wt maja 29, 2012 16:59
autor: Muti
ptomek2, myślę,że raczej nic by się nie stało,ale nie wiadomo czy bordnetz nie uznalby takie zużycia prądu jako zwarcie i nie odłaczył by... :)

: wt maja 29, 2012 17:10
autor: malcolm
Muti pisze:VCDS potrzeba. Kup sobie swoj wlasny kabel na e-service i na pewno ci sie zwróci :)
Ile taki kable kosztuje? Masz jakiś link zebym mógł poczytac co i jak?

: wt maja 29, 2012 17:32
autor: ptomek2
Www.google.pl i tam wpisz vcds. Koszt około 1800zl

Co do żarówek to nie rozumiem dlaczego nie mają homologacji na europę. Czym się różnią od tych z ue?

: wt maja 29, 2012 17:34
autor: Muti
ptomek2, nie wprowadzaj kolegi w błąd...

malcolm, http://www.e-service.info.pl/index.html potrzebuje vag002..

: wt maja 29, 2012 18:32
autor: Przemek_85
co do tych zarowek narva to kolega w hurtowni mial jedna partie i tez na nich jezdzilem pomimo tego ze widnial napis zakazu sprzedazy w UE ale wydaje mi sie ze zbyt mocno nagrzewal sie klosz i zamontowalem je na dlugie a na mijania zalozylem osram night guide plus nie daja takiego xenonowego swiatla jak narvy ale tez ladnie i mocno swieca, a co wazne nie nagrzewa sie klosz tak mocno

: wt maja 29, 2012 18:43
autor: ptomek2
No zobaczę teraz już zamówione więc chwile pojeżdżę. Mam nadzieje że nie uszkodzą mi się reflektory :D Muti Ty masz założone i po dłuższej eksploatacji odbłyśniki nadal oślepiają? :)
Btw. Jak sprawdzisz to podziel się z nami :P