[Manual] Montaż podłokietnika regulowanego
-
- Zaawansowany
- Posty: 478
- Rejestracja: wt sie 23, 2011 12:34
- Auto:: TouranCross 2.0 CR CJFA
- Imię:: Łukasz
- Lokalizacja: Ołpiny/Kraków
- Podziękował: 136 razy
- Otrzymał podziękowań: 14 razy
- Tomasz_W-wa
- Władca postów
- Posty: 2561
- Rejestracja: czw maja 17, 2012 18:04
- Auto:: SEAT Ibiza SPORT 1.9 TDI
- Imię:: Tomasz
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 285 razy
- Otrzymał podziękowań: 484 razy
Tak, można ale czy to się opłaca, czy nie lepiej kupić inny na alledrogo.
Jak się nie mylę to części mechanizmu są takie:
- 1x 1T0 864 208 A
- 2x N 104 562 01
- 2x 1T0 864 381
Zliczając ceny tych części w ASO VW wyjdzie dość duża kwota (ponad 300 zł), raczej nie kupimy ich na Alledrogo, lepiej kupić drugi podłokietnik np. tu za 99 zł:
http://allegro.pl/vw-touran-2005r-podlo ... 74719.html
Pozdrawiam
Tomasz_W-wa
Jak się nie mylę to części mechanizmu są takie:
- 1x 1T0 864 208 A
- 2x N 104 562 01
- 2x 1T0 864 381
Zliczając ceny tych części w ASO VW wyjdzie dość duża kwota (ponad 300 zł), raczej nie kupimy ich na Alledrogo, lepiej kupić drugi podłokietnik np. tu za 99 zł:
http://allegro.pl/vw-touran-2005r-podlo ... 74719.html
Pozdrawiam
Tomasz_W-wa
- Dodi
- Władca postów
- Posty: 3653
- Rejestracja: pn maja 09, 2011 10:00
- Auto:: Sharan 7N CFGB
- Imię:: Paweł
- Lokalizacja: Łuków
- Podziękował: 29 razy
- Otrzymał podziękowań: 58 razy
ciekawe czy dobry i czy tez nie ma połamanych "łopatek"... bo cena dość niska...Tomasz_W-wa pisze: lepiej kupić drugi podłokietnik np. tu za 99 zł:
http://allegro.pl/vw-tour...3117174719.html
- Tomasz_W-wa
- Władca postów
- Posty: 2561
- Rejestracja: czw maja 17, 2012 18:04
- Auto:: SEAT Ibiza SPORT 1.9 TDI
- Imię:: Tomasz
- Lokalizacja: Warszawa
- Podziękował: 285 razy
- Otrzymał podziękowań: 484 razy
-
- Użytkownik
- Posty: 240
- Rejestracja: pn paź 31, 2011 17:55
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: Gdańsk
- Otrzymał podziękowań: 1 raz
też za stówkę z wysyłką kupiłem w pełni sprawny regulowany
tutaj macie okazję:
http://allegro.pl/vw-touran-podlokietni ... 81836.html
tutaj macie okazję:
http://allegro.pl/vw-touran-podlokietni ... 81836.html
- lukasz22i
- Użytkownik
- Posty: 270
- Rejestracja: pt wrz 07, 2012 17:17
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: Wrocław
- Podziękował: 3 razy
Dzisiaj się zabrałem za wymianę podłokietnika...niestety za późno bo trochę zeszło i zrobiło się ciemno za oknem, jutro dokończę, zostało poskręcanie, sam stelaż już siedzi, konsola środkowa też. Teraz doczytałem w manualu że muszę coś dociąć z tylnego panelu?! Rozumiem że są inne w podłokietniku stałym i regulowanym?
p.s. drugi raz bym się za to nie zabrał
najgorsze było wyciągniecie tego tunelu środkowego
p.s. drugi raz bym się za to nie zabrał

- andrz3j
- Specjalista
- Posty: 892
- Rejestracja: czw mar 03, 2011 22:06
- Auto:: T1, 1.6 FSI BAG, 2003
- Imię:: Andrz3j
- Lokalizacja: lubuskie
- Podziękował: 27 razy
- Otrzymał podziękowań: 101 razy
Problem jest jak się pierwszy raz to robi bez lub z niepełną instrukcją. Z wydrukowanym manualem powinno pójść zdecydowanie szybciejlukasz22i pisze:..... drugi raz bym się za to nie zabrałnajgorsze było wyciągniecie tego tunelu środkowego

Musisz przyciąć osłonę plastikową, powoli z wyczuciem aby za dużo nie wyciąć. Przymierz kilka razy, zaznacz i wycinaj. Na koniec krawędzie wykończ ładnie drobnym papierem ściernym lub nożem do tapet (z wyczuciem).
- Muti
- Władca postów
- Posty: 5031
- Rejestracja: pt cze 10, 2011 10:21
- Auto:: MK7.5 R 2.O TSI DJHA
- Imię:: Mateusz
- Lokalizacja: Lubuskie
- Podziękował: 75 razy
- Otrzymał podziękowań: 365 razy
lukasz22i, ja unikałem wyciągania tunelu i zrobiłem to inaczej :p Sama podstawa podłokietnika jest taka sama,jedynie rama metalowa jest w regulowanym. W tej ramie rozwierciłem nity,a zwykły podłokietnik wyciągnąłem i w jego miejsce włożyłem tę ramę i przykręciłem ją na śruby z płaskim łbem
Łatwo, szybko,przyjemnie..może pół h mi to zajęło 


Był Touran... Jest kolejne czerwone auto z grupy 

- lukasz22i
- Użytkownik
- Posty: 270
- Rejestracja: pt wrz 07, 2012 17:17
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: Wrocław
- Podziękował: 3 razy
Muti pisze:lukasz22i, ja unikałem wyciągania tunelu i zrobiłem to inaczej :p Sama podstawa podłokietnika jest taka sama,jedynie rama metalowa jest w regulowanym. W tej ramie rozwierciłem nity,a zwykły podłokietnik wyciągnąłem i w jego miejsce włożyłem tę ramę i przykręciłem ją na śruby z płaskim łbemŁatwo, szybko,przyjemnie..może pół h mi to zajęło


p.s. moja rama i sam podłokietnik dostałem osobno a powinny być skręcone do siebie, czym to skręcić? jakaś śruba? fabrycznie chyba są nity?
- andrz3j
- Specjalista
- Posty: 892
- Rejestracja: czw mar 03, 2011 22:06
- Auto:: T1, 1.6 FSI BAG, 2003
- Imię:: Andrz3j
- Lokalizacja: lubuskie
- Podziękował: 27 razy
- Otrzymał podziękowań: 101 razy
lukasz22i
o tym że można przynitować lub przykręcić sama górną część w opisie tego manuala było wspomniane, szkoda że nie czytałeś dokładnie. W treści tego całego postu jakbyś dokładnie przeczytał wspominał o tym także Dodi. Wszystko podane jak na tacy
Przy roznitowywaniu jeśli ktoś nie ma wprawy też mógłby się sporo namęczyć i czasami coś uszkodzić.
Przy manualach i instrukcjach podobnie jak przy cięciu... Czytać kilkakrotnie a potem do dzieła
.
o tym że można przynitować lub przykręcić sama górną część w opisie tego manuala było wspomniane, szkoda że nie czytałeś dokładnie. W treści tego całego postu jakbyś dokładnie przeczytał wspominał o tym także Dodi. Wszystko podane jak na tacy

Przy roznitowywaniu jeśli ktoś nie ma wprawy też mógłby się sporo namęczyć i czasami coś uszkodzić.
Przy manualach i instrukcjach podobnie jak przy cięciu... Czytać kilkakrotnie a potem do dzieła
