Problem z odkręceniem sprzęgiełka alternatora
- jeżu
- Władca postów
- Posty: 5612
- Rejestracja: pn kwie 25, 2011 16:07
- Auto:: PB8
- Imię:: Tomek
- Lokalizacja: KOL
- Podziękował: 214 razy
- Otrzymał podziękowań: 678 razy
Szczotki do tego alternatora Boscha mają wymiary 4x6x17,5mm Robi to np AUTOSTARTER ma ozn BX213
Sprzęgiełko kupiłeś?
Sprzęgiełko kupiłeś?
Michał jak na złość drogo i niedostepne...jezu po ile u ciebie alternator?
-
- Zaawansowany
- Posty: 355
- Rejestracja: ndz maja 27, 2012 22:29
- Auto:: Touran 1.9 TDI BXE 2006
- Imię:: Marcin
- Lokalizacja: York
- Podziękował: 1 raz
- Otrzymał podziękowań: 2 razy
Jezelisz szukasz uzywki to tutaj jest jeden rozbitek na zlomie Link nie pisza zeby byl juz wyciagniety takze mozesz sprobowac tylko w razie czego nie pisz maili bo nie odpisuja lepiej zadzwonic w razie czego wysylaja tez
-
- Początkujący
- Posty: 42
- Rejestracja: pt kwie 01, 2011 19:13
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: Anglia\Poole
dzięki za info ale chyba kupię nowego bo do używek nie mam zaufania. Nowy wyjdzie mi ok 200 funtów więc może nie jest za fajnie ale tragedii nie ma. Jak ktoś chce zasponsorować biednego emigranta to mogę podesłać numer kontacollega pisze:Jezelisz szukasz uzywki to tutaj jest jeden rozbitek na zlomie Link nie pisza zeby byl juz wyciagniety takze mozesz sprobowac tylko w razie czego nie pisz maili bo nie odpisuja lepiej zadzwonic w razie czego wysylaja tez

[ Dodano: Pon Sie 27, 2012 21:09 ]
a jeszcze takie małe pytanko, właśnie próbuję zamówić alternator i mam do wyboru Bosch lub RTX. Oryginalnie u mnie był Bosch ale ten jest dużo droższy . Wiecie może coś na temat RTXów? Bo nie chcę kupić znowu jakiegoś chłamu
<a href=http://zapodaj.net/d083fb79a9fd2.jpg.html>488043_3851865789427_1049964924_n.jpg</a>
-
- Początkujący
- Posty: 42
- Rejestracja: pt kwie 01, 2011 19:13
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: Anglia\Poole
Marynarz tutaj czasami nazwy lubią być inne a towar ten sam więc możliwe że RTX to właśnie Valeo; ) Niewazne, wymienilem i działa. Tylko mam nowy problem,otóż po starcie silnika dopóki nie przygazuje kontrolka ladowania nie gasnie
<a href=http://zapodaj.net/d083fb79a9fd2.jpg.html>488043_3851865789427_1049964924_n.jpg</a>
- Cesarz
- Władca postów
- Posty: 4415
- Rejestracja: pt maja 27, 2011 18:43
- Auto:: 5T1 2.0TDI, DFHA 2017
- Imię:: Michał
- Lokalizacja: Gdynia
- Podziękował: 629 razy
- Otrzymał podziękowań: 223 razy
wiem, wiem troche sie tam pływałoseb_pl pisze:Marynarz tutaj czasami nazwy lubią być inne a towar ten sam więc możliwe że RTX to właśnie Valeo; ) Niewazne, wymienilem i działa. Tylko mam nowy problem,otóż po starcie silnika dopóki nie przygazuje kontrolka ladowania nie gasnie

A sprawdziłeś napiecie ładowania? Tak poprostu zwykłym voltomierzem?
1T1 HL 2005 2.0 TDI BKD+ 176KM/350Nm
5T1 HL 2017 2.0 TDI DFHA 190KM/400Nm
5T1 HL 2017 2.0 TDI DFHA 190KM/400Nm
-
- Początkujący
- Posty: 42
- Rejestracja: pt kwie 01, 2011 19:13
- Auto:: Touran
- Imię::
- Lokalizacja: Anglia\Poole
nie bardzo ogarniam temat i nie wiem za bardzo jak to sprawdzić,voltomierz powinienem gdzieś tam mieć. Jakbyś dał jakąś wskazówkę... Myślę jednak że to może być foch komputera bo wybrałem się do sklepu i w drodze powrotnej jak chciałem wyjechać z parkingu to nie świeciły mi kontrolki w ogóle. powyciągałem bezpieczniki , powkładałem z powrotem i gra ale problem z kontrolką ładowania dalej jest. Zauważyłem że jak zgaszę silnik i po krótkiej chwili odpalę to kontrolka gaśnie tak jak powinna jednak jak trochę postoi to właśnie się tak dzieje że dopóki nie wprowadzę silnika na wyższe obroty to nie chce zgasnąć
[ Dodano: Wto Sie 28, 2012 17:11 ]
ale jak już zgaśnie to jest OK. Może przy nowym altku muszą dotrzeć się szczotki czy coś takiego?
[ Dodano: Wto Sie 28, 2012 17:11 ]
ale jak już zgaśnie to jest OK. Może przy nowym altku muszą dotrzeć się szczotki czy coś takiego?
<a href=http://zapodaj.net/d083fb79a9fd2.jpg.html>488043_3851865789427_1049964924_n.jpg</a>
- Cesarz
- Władca postów
- Posty: 4415
- Rejestracja: pt maja 27, 2011 18:43
- Auto:: 5T1 2.0TDI, DFHA 2017
- Imię:: Michał
- Lokalizacja: Gdynia
- Podziękował: 629 razy
- Otrzymał podziękowań: 223 razy
Przyłórz voltomierz poprostu na klemy akumulatora, powinno byc około 14,2V przy pracujacym silniku...
Alternator powinien byc gotowy do uzycia, nie ma mowy o jakims docieraniu szczotek
Mi jak tak zapalała sie i gasla kontrolka to okazało sie ze regulator napiecia uszkodzony... Po jakis 2 dniach zaczeła sie świecic na stałe, bo sie popaliło wszystko... Jak to nówka tak jak piszesz to go reklamój
Alternator powinien byc gotowy do uzycia, nie ma mowy o jakims docieraniu szczotek

Mi jak tak zapalała sie i gasla kontrolka to okazało sie ze regulator napiecia uszkodzony... Po jakis 2 dniach zaczeła sie świecic na stałe, bo sie popaliło wszystko... Jak to nówka tak jak piszesz to go reklamój
1T1 HL 2005 2.0 TDI BKD+ 176KM/350Nm
5T1 HL 2017 2.0 TDI DFHA 190KM/400Nm
5T1 HL 2017 2.0 TDI DFHA 190KM/400Nm