Jeździmy na D lub S. Nigdy na N. W czasie jazdy nie włączamy N - tak jak koledzy pisali wtedy pompa słabo pompuje i olej nie jest rozprowadzany po skrzyni jak należy.
Przy dojeżdżaniu do skrzyżowań nie włączmy N. Jeśli chodzi o spalanie to trzeba pamiętać, że gdy puścimy gaz to koła napędzają silnik a nie odwrotnie więc na N (również o manualnych skrzyniach) wcale nie oszczędzamy paliwa. Oczywiście jest to również mniej bezpieczne niż dojeżdżanie na biegu.
z D na S i odwrotnie można przełączać podczas jazdy dowolną ilość razy - po to to jest.
Holowanie na N
Po zaparkowaniu wystarczy P - nie trzeba zaciągać ręcznego - w pozycji P skrzynia i tak blokuje koła.
Na skrzyżowaniu jeśli boli noga od trzymania hamulca i chcemy sobie ulżyć to włączamy P a nie N.
Najlepiej tak jak któryś kolega pisał wcześniej. Odpalamy, włączamy D, jedziemy z punktu A do B i po zatrzymaniu włączamy P.
