Strona 2 z 37
Re: Mini Manual jak sprawdzić/odczytać działanie pompowtrysk
: śr paź 03, 2012 09:32
autor: admin
lock00 pisze:
Kanał 023 tutaj mamy czasy reakcji pompek (ang. Beginning of Injection Period = kąt wyprzedzenia wtrysku) po naszemu tzw bipy zakres poprawnego dzialania dla silników 1.9 +30á-30
Ja mam pytanie czy te przedziały to jakaś pewna informacja? Wiem, że taka "przedziałka" krąży w necie bo sam widziałem, ale na ile jest to wiarygodne?
Widziałem niejedno auto które miało po 30-40 (1.9PD, bo w 2.0PD to i powyżej 40) i hulało bajecznie...
Nawet na forum ktoś wrzucał pytanie czy z pompkami wszystko ok (miał w kanale 23 wartości powyżej 30) i dosyć wiarygodna osoba odpisała, że jest niemal "książkowo" i "idealnie"

: śr paź 03, 2012 09:54
autor: lock00
admin, jest to pewne w 100% , tak jak napisalem dla 1.9, 30: -30 , a dla 2.0 100; -100 , ja tez widzialem w innych powyzej 30 (dla 1.9), i dziala ale to juz oznacza ze jest jakis problem np.swiec
: śr paź 03, 2012 20:33
autor: Marekk
Leci

za pomoc w diagnozie i

za manuala

: czw paź 04, 2012 04:38
autor: Piotr1979
Podobało mi się i uważam manual za przydatny,
Jak dorobię się kabla to też stacje paliw przetestuję a co.
Piwko leci.

: czw paź 04, 2012 09:01
autor: marcin975
Ode mnie też

za manuala

: czw paź 04, 2012 09:33
autor: zibi1961
Duże z pianką . Za tą wiedzę którą się dzielisz z nami ,tobie i wszystkim zaangażowanych kolegom wielkie dzięki.
: czw paź 04, 2012 21:59
autor: lock00
Dzieki Panowie za

, o turbince tez na pewno cos bedzie...

: pt paź 05, 2012 16:56
autor: Tomas
Ja też postawię

: pt paź 05, 2012 22:38
autor: patarek
Tomek jutro zapewne będziemy sprawdzali

: pt paź 05, 2012 22:50
autor: Tomas
: sob paź 06, 2012 14:15
autor: kurik
lock00 pisze:admin, jest to pewne w 100% , tak jak napisalem dla 1.9, 30: -30 , a dla 2.0 100; -100 , ja tez widzialem w innych powyzej 30 (dla 1.9), i dziala ale to juz oznacza ze jest jakis problem np.swiec
lock00 ja dzisiaj posłużyłem się Twoim opisem i zrobiłem mały teścik, a poniżej jak to wygląda. Na 23 coś poza zakresem. Świece ok. VCDS żadnych błędów.

: sob paź 06, 2012 16:55
autor: lock00
kurik, pompki masz miodzio , ale wlasnie bipy 1,i 2 cylinder masz poza zakresem, VCDS bledow bipow Ci nie pokaze, lecz na tych cylindrach masz zbyt duze przelaczanie , jest wiele czynnikow odpowiedzialnych za opoznienia...
: sob paź 06, 2012 17:04
autor: kurik
lock00 pisze:kurik, pompki masz miodzio , ale wlasnie bipy 1,i 2 cylinder masz poza zakresem, VCDS bledow bipow Ci nie pokaze, lecz na tych cylindrach masz zbyt duze przelaczanie , jest wiele czynnikow odpowiedzialnych za opoznienia...
lock00 co z tym robić ? jak dodam gazu to nawet do wartości 60 skacze.
Oczywiście piwko za manual

: sob paź 06, 2012 17:50
autor: lock00
kurik, thx za piwko

, mechanicy mi mowili ze tych czynnikow jest,(ja nim nie jestem wiec w blad nie wprowadzam) , uszczelniacze robia tez robote
: pn paź 08, 2012 09:01
autor: Muti
kurik, zaczął bym od regulacji ustawienia rozrządu do -1,0--0,6st...bo to tez ma wpływ na wartości...