Brak mocy czasami.

Silnik (ON, PB, LPG, CNG), układ przeniesienia napędu, układ wydechowy itp.
Awatar użytkownika
Elsasser67
Początkujący
Posty: 15
Rejestracja: pt maja 11, 2012 02:49
Auto:: Touran
Imię::
Lokalizacja: Offendorf
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: Elsasser67 »

Teraz sobie przypomnialem ze całkiem nie dawno skanowalem auto vcds, tzn moze jakiś tydzień przed pojawieniem sie tych 3 błędów i było czysto. Zastanawiam sie czy błędy te występują w "parze" tzn jeden jest uzależniony od drugiego czy raczej pojedynczo i nie zależnie?

Znalazłem na forum passata, blad 1800 P1592 został przypadkowo rozwiązany przez wymianę bloku zaworow etektromagnetycznych - czarna skrzynka zaraz za EGR. Możliwe zeby to tam było tyle zamieszania? Kak myślicie?

[ Dodano: Czw Maj 31, 2012 20:24 ]
witam
jak widac nie daje mi spokoju to ze mam caly czas mula w aucie, co oznacza ze caly czas go sie nie wyzbylem. na kanale 03 egr jest bez ruchu 96,4% na kanale 07 temperatura caly czas bez zmian 134,1° o jakiej porze bym nie sprawdzal, na 11 N75 tez bez ruchu tzn 6,8%, pytanie jakie mi sie nasuwa jesli chodzi o EGR i N75 czy moze to byc blok elektromagnetyczny walniety, ma on chyba ref 6Q0 906 625? pozostaje jeszcze sprawa temperatury 134,1°. wszystkie sugestie mile widzane

[ Dodano: Wto Cze 19, 2012 02:30 ]
Help.....help.....help......help.....

Wykancza mnie to auto!!!!

Zauważyłem na kanale 11 n75 w cale sie nie rusza. Podmienilem przeplywomierz i czujnik g42, ciagle bez zmian. Podmienilem tez blok elektro zaworow, i ciagle zero reakcji, wszystko podmienione sprawdziłem u kumpla w aucie, u niego wszystko dziala perfekt. U mnie cały czas pokazuje ze turbo przeladowuje, tzn jest na 2182,8 mbar. Wezyki sprawdzone, kupiłem cały blok zaworow z wezykami i nic. Czyżby turbo dalej stało?
Jak ciezko ma chodzić grucha jak nią sie porusza? Ma stawiać dość duży opór ???

Dojdzie do tego ze będę musiał chyba znów dobrać sie do turba, co za koszmar w tym aucie.
Pliz o sugestie, pokierowanie, co myślicie na ten temat?

[ Dodano: Wto Cze 26, 2012 03:33 ]
Witam, ponownie...pisze tak sobie chyba sam dla siebie, dlatego ze zero sugestii :(
Moze kiedyś komuś to sie przyda jak będzie mieć ten sam problem.
Jak tylko sie z tym uporać, kiedyś nadejdzie ten dzień, to touran do "Żyda", następca juz jest!
Teraz do sedna. N75 sprawdzone i dziala. Ciekawostka jest taka ze auto od ktorego zapozyczylem czujniki ma takie same objawy co u mnie i dokładnie te same błędy. U kumpla zapaliła sie pomarańczowa kontrolka silnika, oczywiście mulek tez jest. Nie mówię juz nic o tym ze kumpel ma kwasna minę.

Miałbym prośbę do Was, podejrzewam ze zamieszaniem tego jest wina kabelkow na wtyczkach, jak by ktoś z was mógłby mi podać napięcie prądu na czujniku g42 i przeplywce to będę wdzięczny.
Załączniki
logi egr i temp
logi egr i temp
ODPOWIEDZ