Cala prawda o silnikach 1.9 & 2.0

Czy to auto warto kupić? Co o nim sądzą inni forumowicze? Tutaj możecie się do woli pytać o auta z ogłoszeń.
mlodypoznan

Post autor: mlodypoznan »

kolego może silniki 2.0 sa troche awaryjne ale ludzie też przesadzają.Na tyle tysięcy silników jakis procent jest awaryjny.Tylko ile w tym samym czasie sprzedali aut z tymi nieawaryjnymi silnikami?Znam osobiście kilka osób które mają 2.0 i nie narzekają.A jak chodzi o 1.9 to nie jest to slawne które było montowane w np.Golfie 4!Jak dobrze trafisz to bedzie jezdził i nie będziesz wiedzial co to awaria!I nie tylko sport ma climatronica.
Awatar użytkownika
czesio19892404
Użytkownik
Posty: 174
Rejestracja: wt lip 24, 2012 05:47
Auto:: szukam
Imię:: Grzegorz
Lokalizacja: Potworów/Łódź
Podziękował: 5 razy
Otrzymał podziękowań: 9 razy

Post autor: czesio19892404 »

Kolego ja mam 2.0 TDI i to pierwsze wersje AZV i szczerze mówiąc jestem z niego bardzo zadowolony. Jest w moich rękach od września 2011 zrobiłem prawie 40000 km i to sporo ciągając przyczepkę więc polecam 2 litry :)
Awatar użytkownika
aki
Władca postów
Posty: 2937
Rejestracja: czw lip 21, 2011 19:59
Auto:: VW/AUDI
Imię:: Artur
Lokalizacja: LEDZINY/LUDWIGSHAFEN
Podziękował: 5 razy
Otrzymał podziękowań: 40 razy

Post autor: aki »

widzę że większość tutaj sobie chwali niby awaryjne silniki, wiadomo auto musi mieć prawdziwy potwierdzony przebieg, a nie jak to jest u nas w PL same rodzynki :)
Był: VW TOURAN CROSS, AUDI A3 SPORTBACK S-TRONIC, PASSAT B6 VARIANT SPORTLINE, VW TOURAN R-LINE, VW Golf V TDI, VW TOURAN UNITED 2.0 TDI, FIAT PANDA
Jest: AUDI A6 Avant CR, MERCEDES A180, VW UP, SKODA CITIGO
"Lieber Geld verlieren als Vertrauen" - Robert Bosch.
Image
Awatar użytkownika
niko02
Władca postów
Posty: 4501
Rejestracja: sob lip 16, 2011 15:00
Auto:: BKD 2004r. 207KM 470Nm
Imię:: Michał
Lokalizacja: Szadek/Łódź/Warszawa
Podziękował: 384 razy
Otrzymał podziękowań: 325 razy

Post autor: niko02 »

No i sprawdzonego właściciela :). To chyba najważniejsze.
Touran by niko02Obrazek
ZWzPD :mrgreen:
Obrazek
Awatar użytkownika
Ciapek
Expert
Posty: 1887
Rejestracja: wt kwie 05, 2011 23:19
Auto:: 2.0 DSG BKD '05
Imię:: B
Lokalizacja: Toruń
Podziękował: 45 razy
Otrzymał podziękowań: 64 razy

Post autor: Ciapek »

aki pisze:a nie jak to jest u nas w PL same rodzynki :)
raczej w Touran Klubie :P
Pozdrawiam!
seba244
Expert
Posty: 1872
Rejestracja: ndz paź 30, 2011 14:35
Auto:: Touran
Imię:: .......
Lokalizacja: J-no
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 7 razy

Post autor: seba244 »

1.9 na pewno mniej awaryjny ale 2.0 nie jest zły...
Na pewno można mu pozazdrości mocy..............

Temat stary jak świat.
Carlosuk
Kandydat
Posty: 7
Rejestracja: ndz gru 09, 2012 20:15
Auto:: Touran
Imię::
Lokalizacja: UK

Post autor: Carlosuk »

Chyba jednak zostanę przy :19: i postaram się go zaczipować o 30% mocy w albo znajdę jakiś w miarę profesjonalny warsztat z hamownia.
Czy ktoś z was czipował Turanka?
Thanks Carlos
Awatar użytkownika
niko02
Władca postów
Posty: 4501
Rejestracja: sob lip 16, 2011 15:00
Auto:: BKD 2004r. 207KM 470Nm
Imię:: Michał
Lokalizacja: Szadek/Łódź/Warszawa
Podziękował: 384 razy
Otrzymał podziękowań: 325 razy

Post autor: niko02 »

Ja chipowałem, mam 178KM, 388NM. Poszukaj ematu o chipowaniu, bo jest na forum. albo podpytaj użytkownika JacaTouran
Touran by niko02Obrazek
ZWzPD :mrgreen:
Obrazek
Awatar użytkownika
Marekk
Specjalista
Posty: 512
Rejestracja: sob maja 19, 2012 08:58
Auto:: 2.0 TDI BKD 2005
Imię:: Marek
Lokalizacja: Warszawa
Podziękował: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 30 razy

Post autor: Marekk »

Ja tam nie narzekam też mam virusa na 180ps i 392 NM i jakoś niestraszny mi ten silnik 2.0 tdi BKD mysle że to sprawa tego typu.... tyle ile właścicieli tyle i opinni na temat tego silnika jak i auta. :>
CzarnaInez
Użytkownik
Posty: 176
Rejestracja: pt paź 07, 2011 09:09
Auto:: Touran
Imię::
Lokalizacja: Łódź
Podziękował: 1 raz

Post autor: CzarnaInez »

czesio19892404 pisze:Kolego ja mam 2.0 TDI i to pierwsze wersje AZV i szczerze mówiąc jestem z niego bardzo zadowolony. Jest w moich rękach od września 2011 zrobiłem prawie 40000 km i to sporo ciągając przyczepkę więc polecam 2 litry :)
Witam w klubie! Taki sam silnik i trochę mniejszy przebieg u mnie. Ogólnie ponad 200 000 i z silnikiem odpukać żadnych problemów.
seba244
Expert
Posty: 1872
Rejestracja: ndz paź 30, 2011 14:35
Auto:: Touran
Imię:: .......
Lokalizacja: J-no
Podziękował: 3 razy
Otrzymał podziękowań: 7 razy

Post autor: seba244 »

1.9 i 2.0 są to bardzo dobre silniki.
Co sie zepsuje trzeba naprawić i tyle w tym temcie..
Jeździć trzeba .
Awatar użytkownika
Ciapek
Expert
Posty: 1887
Rejestracja: wt kwie 05, 2011 23:19
Auto:: 2.0 DSG BKD '05
Imię:: B
Lokalizacja: Toruń
Podziękował: 45 razy
Otrzymał podziękowań: 64 razy

Post autor: Ciapek »

seba244 pisze:1.9 i 2.0 są to bardzo dobre silniki.
Co sie zepsuje trzeba naprawić i tyle w tym temcie..
Jeździć trzeba .
OOOOOOOOO!!!! :)

Ja poproszę moderatora o uznanie tej wypowiedzi jako wiodącej myśli naszego forum oraz automatyczną odpowiedź w każdym następnym temacie "1.9 vs 2.0" :)
Pozdrawiam!
Awatar użytkownika
Turanek
Władca postów
Posty: 2736
Rejestracja: sob sie 28, 2010 23:55
Auto:: 2x5T1
Imię:: Marek
Lokalizacja: lubuskie
Podziękował: 23 razy
Otrzymał podziękowań: 111 razy

Post autor: Turanek »

materazzi pisze:....

- 2.0 TDI 8V z wałkami wyrównoważającymi
(np. BKP) - problemy te same co z BMM + awarie napędu pompy oleju,

....
- 2.0 TDI 16 V z wałkami (BKP, BMR, BRD)
lub bez wałków wyrównoważających (BMN) ale z pompkami piezo od Siemensa -
analogiczne problemy jak dla tych z Boschem + problemy z pompkami
(utrata mocy, zapychanie się dysz).
Czytający straci w końcu orientację, czy BKP ma 8 czy 16 zaworów. Poza tym w tej "rozpisce" brakuje silnika BMP występującego w Passacie, mającego 8 zaworów, moduł wałków, DPF i świece żarowe ceramiczne - znaczy sam miód :>
Pozdrawiam

Turanek
R-Line Obrazek
H-Line Obrazek
Awatar użytkownika
aki
Władca postów
Posty: 2937
Rejestracja: czw lip 21, 2011 19:59
Auto:: VW/AUDI
Imię:: Artur
Lokalizacja: LEDZINY/LUDWIGSHAFEN
Podziękował: 5 razy
Otrzymał podziękowań: 40 razy

Post autor: aki »

Turanek, miałem Passata z silnikiem BMP i także na niego nie narzekałem, silnik pracował bardzo fajnie i był bardzo trwały, 3 lata i zero wkładu po za olejem i filtrami.
Był: VW TOURAN CROSS, AUDI A3 SPORTBACK S-TRONIC, PASSAT B6 VARIANT SPORTLINE, VW TOURAN R-LINE, VW Golf V TDI, VW TOURAN UNITED 2.0 TDI, FIAT PANDA
Jest: AUDI A6 Avant CR, MERCEDES A180, VW UP, SKODA CITIGO
"Lieber Geld verlieren als Vertrauen" - Robert Bosch.
Image
Awatar użytkownika
Turanek
Władca postów
Posty: 2736
Rejestracja: sob sie 28, 2010 23:55
Auto:: 2x5T1
Imię:: Marek
Lokalizacja: lubuskie
Podziękował: 23 razy
Otrzymał podziękowań: 111 razy

Post autor: Turanek »

Przecież w BKD też nie wszystkim pękały głowice... Cieszy mnie, że byleś zadowolony z tego silnika :)
Pozdrawiam

Turanek
R-Line Obrazek
H-Line Obrazek
ODPOWIEDZ