Moje BKD chyba namocniejsze w klubie

Tu chwalimy się naszymi autami. Jeden temat = jedno auto.
Awatar użytkownika
Eljot
Władca postów
Posty: 3968
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 09:15
Auto:: 1T1 BLS 1,9 2006
Imię:: Lesław
Lokalizacja: Bydgoszcz
Podziękował: 780 razy
Otrzymał podziękowań: 344 razy
Kontakt:

Post autor: Eljot »

rob555 Ciebie wciska jak jedziesz, a mnie wcisnęło w fotel jak czytałem...
:brawa: :brawa: :brawa:
A wykres jeszcze deko i przypominać będzie kształtem nasze logo! :haha:
Oj kusi mnie też, oj kusi....
:>
[you] zobacz nasz Black Hunk
Obrazek
ŁukaszTouran
Zaawansowany
Posty: 478
Rejestracja: wt sie 23, 2011 12:34
Auto:: TouranCross 2.0 CR CJFA
Imię:: Łukasz
Lokalizacja: Ołpiny/Kraków
Podziękował: 136 razy
Otrzymał podziękowań: 14 razy

Post autor: ŁukaszTouran »

brawo za BKD :)
i proszę o filmik jak trakcja będzie względna :)
Po pierwsze ... 1T1 Po drugie... 1T3
Awatar użytkownika
niko02
Władca postów
Posty: 4501
Rejestracja: sob lip 16, 2011 15:00
Auto:: BKD 2004r. 207KM 470Nm
Imię:: Michał
Lokalizacja: Szadek/Łódź/Warszawa
Podziękował: 384 razy
Otrzymał podziękowań: 325 razy

Post autor: niko02 »

Powiem Ci, że ja jestem zadowolony ze swojego, fajnie się jeździ ale Twoim bym się z chęcią przejechał :). Szacun.
Touran by niko02Obrazek
ZWzPD :mrgreen:
Obrazek
Awatar użytkownika
kamiloos
Przeglądacz
Posty: 59
Rejestracja: sob gru 01, 2012 21:27
Auto:: Touran
Imię::
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: kamiloos »

rob555 pisze:Filmiki beda jak trakcja sie pojawi :P

kamiloos
do BKC polecam turbo od ARL...najlepszy wybor do jazdy na codzien. Fajny dol i gora na poziomie 170-180KM
właśnie nie wiem, czy z ASZ czy ARL... przy ARL jest chyba rzeźba bo się nie mieści, gdzieś tak wyczytałem
Touran 1.9 TDI BKC + Program GTO DIGITUN
Awatar użytkownika
rob555
Przeglądacz
Posty: 79
Rejestracja: ndz mar 04, 2012 12:28
Auto:: Touran
Imię::
Lokalizacja: gdansk
Podziękował: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 17 razy

Post autor: rob555 »

Turbo ARL i ASZ wyglada dokladnie TAK SAMO :)
roznia sie tylko bebechami....bierz ARL jak sie bawic to sie bawic 8)

Obie pasuje p&p oprocz wyjscia na wydech. W ARL/ASZ masz flansze na 3 sruby ale to nie problem
Awatar użytkownika
kamiloos
Przeglądacz
Posty: 59
Rejestracja: sob gru 01, 2012 21:27
Auto:: Touran
Imię::
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Otrzymał podziękowań: 1 raz

Post autor: kamiloos »

rob555 pisze:Turbo ARL i ASZ wyglada dokladnie TAK SAMO :)
roznia sie tylko bebechami....bierz ARL jak sie bawic to sie bawic 8)

Obie pasuje p&p oprocz wyjscia na wydech. W ARL/ASZ masz flansze na 3 sruby ale to nie problem
To pocieszyłeś mnie :) na wiosne bede robił :)
masz racje jak je*** to je*** bez gaci :)
Touran 1.9 TDI BKC + Program GTO DIGITUN
Awatar użytkownika
KriSSo
Specjalista
Posty: 706
Rejestracja: pt paź 14, 2011 23:42
Auto:: Golf MK7.5 variant
Imię:: Kris
Lokalizacja: Szczecin
Podziękował: 26 razy
Otrzymał podziękowań: 82 razy
Kontakt:

Post autor: KriSSo »

rob555 pisze:Touranek > nie boj nic...skrzynia 6ska jest pancerna podobnie przeguby itd...
ROb, ale trza dodać, że chodzi o skrzynię z BKD, bo tutaj wszyscy mają skrzynie 6-tki ?? :). Tyle, że w 1.9 (BKC/BXE) to bieda z tą 6-tką, racja?
Obrazek
Obrazek
Damian15
Specjalista
Posty: 558
Rejestracja: ndz wrz 02, 2012 14:06
Auto:: Touran '03 AZV
Imię:: Damian
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Podziękował: 4 razy
Otrzymał podziękowań: 24 razy

Post autor: Damian15 »

W tyranach były chyba tylko szóstki innych zdaje się że nie było
Awatar użytkownika
rob555
Przeglądacz
Posty: 79
Rejestracja: ndz mar 04, 2012 12:28
Auto:: Touran
Imię::
Lokalizacja: gdansk
Podziękował: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 17 razy

Post autor: rob555 »

BKD ma DUZA skrzynie....240mm sprzegla pancerne bebechy porzadne przeguby.
Rozwalic ta skrzynie to trzeba sie postarac.
1.9TDI tez ma skrzynie 6tke ale MALA to znaczy maly dzwon dlatego tylko sprzeglo 228mm slabsze przeguby itd...
Natomiast skrzynia mala (czy 5 czy 6bieg) sama w sobie tez sporo znosi i jezdza auta z modami pod 250KM i nic sie nie dzieje (po oczywiscie wzmocnieniu sprzegla).

Dzis wlasnie z trasy wrocilem i nie powiem 8) fajnie sie wyprzedza. Najlepiej idzie na III biegu bo juz nie mieli a cug od 2500obr do 4500 jak na maly kiosk ruchu ma odpowiedni :)
Awatar użytkownika
niko02
Władca postów
Posty: 4501
Rejestracja: sob lip 16, 2011 15:00
Auto:: BKD 2004r. 207KM 470Nm
Imię:: Michał
Lokalizacja: Szadek/Łódź/Warszawa
Podziękował: 384 razy
Otrzymał podziękowań: 325 razy

Post autor: niko02 »

Czekam, aż u mnie turbo lub sprzęgło odmówi posłuszeństwa i też skuszę się na ARL-a :)
Touran by niko02Obrazek
ZWzPD :mrgreen:
Obrazek
Awatar użytkownika
JacaTouran
Władca postów
Posty: 2932
Rejestracja: ndz mar 04, 2012 00:44
Auto:: Touran 1.9tdi Bxe
Imię:: Jacek
Lokalizacja: Łowicz
Podziękował: 213 razy
Otrzymał podziękowań: 233 razy
Kontakt:

Post autor: JacaTouran »

niko02 pisze:Czekam, aż u mnie turbo lub sprzęgło odmówi posłuszeństwa i też skuszę się na ARL-a :)
niko zapraszam,już znasz naszą robotę i chętnie wymodzimy z Twojego autka sporo więcej :). Jak jutro będę w robocie to też wrzucę wykres naszego firmowego polo 1.9tdi 130PS w serii zrobionego na 193PS i 420NM, a osprzęt wymieniony to :
IC od Iveco
Wtryski seria
Turbo ARL
Wydech przelot (kwasówka)
EGR wywalony
Sprzęgło - wywalony dwumas

Zaręczam , że wykres jest imponujący i w rzeczywistości autko sprawuje się wzorowo - jeżdzi tak już od 1.5 roku i wszystko w jak najlepszym porządku :)

Pozdrowionka
Jacek V-TEC Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).


O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/

https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/



tel.509963064

Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
Awatar użytkownika
rob555
Przeglądacz
Posty: 79
Rejestracja: ndz mar 04, 2012 12:28
Auto:: Touran
Imię::
Lokalizacja: gdansk
Podziękował: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 17 razy

Post autor: rob555 »

JacaTouran pisze:
niko02 pisze:Czekam, aż u mnie turbo lub sprzęgło odmówi posłuszeństwa i też skuszę się na ARL-a :)
niko zapraszam

Zaręczam , że wykres jest imponujący i w rzeczywistości autko sprawuje się wzorowo - jeżdzi tak już od 1.5 roku i wszystko w jak najlepszym porządku :)
Jacku Niko ma silnik BKD (przynajmniej tak wyglada jego opis) wiec turbo ARL na ta glowice nie posadzisz chyba ze zespawasz aluminium z zeliwiem... :>

Po drugie co jest takie imponujacego w wykresie 1.9TDI 130KM na 190KM :P
Przeciez toz to "zwykle" mody... :ok:
Awatar użytkownika
JacaTouran
Władca postów
Posty: 2932
Rejestracja: ndz mar 04, 2012 00:44
Auto:: Touran 1.9tdi Bxe
Imię:: Jacek
Lokalizacja: Łowicz
Podziękował: 213 razy
Otrzymał podziękowań: 233 razy
Kontakt:

Post autor: JacaTouran »

rob555 pisze:
JacaTouran pisze:
niko02 pisze:Czekam, aż u mnie turbo lub sprzęgło odmówi posłuszeństwa i też skuszę się na ARL-a :)
niko zapraszam

Zaręczam , że wykres jest imponujący i w rzeczywistości autko sprawuje się wzorowo - jeżdzi tak już od 1.5 roku i wszystko w jak najlepszym porządku :)
Jacku Niko ma silnik BKD (przynajmniej tak wyglada jego opis) wiec turbo ARL na ta glowice nie posadzisz chyba ze zespawasz aluminium z zeliwiem... :>

Po drugie co jest takie imponujacego w wykresie 1.9TDI 130KM na 190KM :P
Przeciez toz to "zwykle" mody... :ok:

Robert nie będe się tu sadził ani wychwalał Jeżeli 193PS i 420NM z seryjnego 1.9tdi to standard mod to ok, być moze w Twoim mniemaniu . Tylko jest jedno pytanie... skoro mod jest standart to czemu takiego standartu nie wypuszczasz w każdym 1.9tdi 130PS, które robisz? Nie sądzę , żeby seryjne graty typu Turbo czy sprzęgło przeżyły więcej jak 3 miesiące eksploatacji o ile uda Ci się wogóle wypompować te 420NM z seryjnej suszarki ;) - sam wiesz , ze to graniczy z cudem , a jeżeli taki się trafi to za chwilkę klęknie :(.


Druga sprawa , nigdzie nie napisałem , że w BKD posadzimy Suszarkę od ARL , napisałem jedynie co zrobiiśmy w małej skromnej polóweczce, aby użytkownikom tego forum zobarazować pewien temat ;)

Co do BKD mamy sprawdzone i dobre rozwiązanie jeśli chodzi o modyfikacje mechaniczne , które nie zaszkodzą w normalnej codziennej eksploatacji ;) - bo taką mamy zasadę, ze robimy autko po to , aby jeżdziło i nie przysparzało kłopotów.

Następna sprawa - w seryjnym 1.9tdi w moim mniemaniu klasyczny mod robimy na 170PS i 390NM i to gwarantuje normalną bezawaryjną eksploatację, a nie jak wyżej ;), więc jeżeli 30NM momentu więcej i o ponad 20PS więcej od standartu w moim mniemaniu to według Ciebie standard na którym auta normalnie sobie jeżdża to lekko zdziwony jestem ;)
Powyższe to tylko cyfry przebieg wykresu to już inna bajka ;), ale to jutro zgram z hamowni i wrzucę.

Nie wiem po co ta riposta z Twojej strony, ja nie traktuje tego jako rywalizacji bo widziałem i miałem na rolkach parę aut z pod Twojej ręki i złego słowa nie powiedziałem, wręcz przeciwnie.. wszystko na cacy, ale z tym standartem w 1.9tdi 130 PS według Twojej wypowiedzi się nie zgodzę :(.


Pozdrowionka i lekkiego jutrzejszego poranka dla wszystkich po obfitych świętach ;)
Jacek V-TEC Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).


O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/

https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/



tel.509963064

Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
Awatar użytkownika
rob555
Przeglądacz
Posty: 79
Rejestracja: ndz mar 04, 2012 12:28
Auto:: Touran
Imię::
Lokalizacja: gdansk
Podziękował: 2 razy
Otrzymał podziękowań: 17 razy

Post autor: rob555 »

Nie byla to riposta :)
I nie napisalem ze to mody standartowe (zle to odczytales) :mrgreen: napisalem tylko ze to "zwykle" mody czyli cos co od wielu lat juz sie praktykuje poczawszy od starych 1Z, AFN, ASV, ATD ASZ czyli zestaw wieksze TURBO + FMIC.

Ujelo mnie w Twoim poscie te slowo imponujace w kwestii tej Polowki i tyle :piwo:
Awatar użytkownika
JacaTouran
Władca postów
Posty: 2932
Rejestracja: ndz mar 04, 2012 00:44
Auto:: Touran 1.9tdi Bxe
Imię:: Jacek
Lokalizacja: Łowicz
Podziękował: 213 razy
Otrzymał podziękowań: 233 razy
Kontakt:

Post autor: JacaTouran »

rob555 pisze:Nie byla to riposta :)
I nie napisalem ze to mody standartowe (zle to odczytales) :mrgreen: napisalem tylko ze to "zwykle" mody czyli cos co od wielu lat juz sie praktykuje poczawszy od starych 1Z, AFN, ASV, ATD ASZ czyli zestaw wieksze TURBO + FMIC.

Ujelo mnie w Twoim poscie te slowo imponujace w kwestii tej Polowki i tyle :piwo:

łaaaaaaaa to mylnie w takim odebrałem ;) , jednak mało takiego towaru jeżdzi i baardzo wielu użytkownikom to IMPONUJE gdyż stosunkowo niewielkim kosztem osiągi autka zostały znacznie poprawione i co w mojej ocenie jest pozytywne to to , że autko po tych modyfikacjach się nie psuje i pięknie się sprawuje :)

A już myślałem , ze standart zwady forumowo - tjunerowe sie zaczęły :) , ale to i bardzo dobrze , że nie ;).

:piwo: i pozdrowienia

[ Dodano: Sro Gru 26, 2012 21:55 ]
rob555 pisze:czyli zestaw wieksze TURBO + FMIC.
no i przy wydechu było sporo pracy , a to jednak pozwoliło na spokojniejszą pracę suszarki ... :piwo: i jeszcze wywalony dwumas bo niestety też by nie pociągnął za długo...

[ Dodano: Sro Gru 26, 2012 22:15 ]
rob555 pisze:Wrescie po 2krotnym sciaganiu orginalej turbiny (ciagle plula olejem w wydech po regeneracji) zamontowalem sobie meskie turbo GTB22

Bez wiekszego problemu zmiescila sie w samochodzie najwiecej zabawy bylo z pierwszym odcinkiem wydechu oraz TIP (wykorzystalem org dolot troche naciagniety ale daje rade).

Chyba najmocniejszy touranek w klubie :)
Troche dol leniwy ale jeszcze nie mialem czasu sztanga regulowac mysle ze 30Nm jestem w stanie spokojnie do 2000obr ugrac. Ale jak juz 2400obr mamy to sie zaczyna niezla zabawa ;)
Moment ograniczony ze wgledu na dwumase seryjna, moglo byc wiecej :P
Obrazek

[ Komentarz dodany przez: jarry: Sob Gru 22, 2012 16:39 ]
poprawiłem ci posta dla lepszej ekspozycji wykresu :)


Jak jeszcze pobawisz się ze sprzęgłem to widzę tu długą i ładną eksploatacje, ale na serynym dwumasie długo nie pojeździ :( ...SPRAWDZONE...
Jacek V-TEC Łowicz
Regeneracja układów wtryskowych diesel, regenerujemy wtryski commonrail piezo i elektromagnetyczne
Regeneracja Turbosprężarek już od 500zł, montaż i demontaż na miejscu!
Sprzedaż Turbosprężarek nowych i używanych (po regeneracji).


O nas i to co zrobiliśmy: https://www.facebook.com/v.tec.tuning.lowicz/

https://www.facebook.com/Regeneracja-turbospr%C4%99%C5%BCarek-%C5%81owicz-V-tec-482649295200944/



tel.509963064

Zduńska 41 , 99-400 Łowicz
ODPOWIEDZ