KriSSo,
zapraszam Cie kolego, przyjedź zmierzymy to autko przy Tobie i zaprogramuje go wszystkimi zrobionymi do niego SETUPami , nie ma żadnego problemu

. Autko jeżdzi po naszym łowickim podwórku i jest do dyspozycji non stop więc bardzo chętnie zaprezentuje Ci jego możliwości.
Jeżeli twierdzisz , że żadko spotyka się takie parmetry w tych silnikach to również bardzo chętnie obalę Twoją teorię chociażby wprowadzając na rolki swojego Tourana 1.9TDI BKC i jak dasz znać odpowiednio wcześniej to zorganizuje jeszcze co najmniej 3 sztuki dla pokazu na rolkach

.
Powiem Ci z doświadczenia bardzo często trafiają się w tych silnikach autka z idealnymi parametrami co nie zaprzecza tego , ze i szroty się zdarzają bo stan silnika stanowi nie równy.
Uprzedze następną uwagę , że hamownia lipna i kłamie... Nie nie, nie lipna - kalibrowana raz na pół roku i weryfikowana z super rozreklamowaną MAHA co juz nie jeden użytkownik tego forum sprawdził.
Co do sprzegła u mnie siedzi seria, w prezentowanym króliku doświadczalnym również. Ja zrobiłem u siebie ponad 100kkm i sprżegło ani dwumas nie daje złych oznak.
Przecież nie wykorzystujesz na drodze non stop max parametrów silnika i nie jezdzisz z pedałem w podłodze. Co innego jak będziesz upalał i strzelał ze sprzęgła to i na serii nie wytrzyma

.
Jak widać po naszych wykresach dół nie jest ruszany więc dwumasa bezpieczna
Pozdro i weekendowe
[ Dodano: Sob Sty 26, 2013 18:10 ]
baron1 pisze:co do teorii to też myslę że nie ma co z takiego motoru wyciskać 170 kucy (jeżeli to wogóle możliwe) bo coś napewno nie wytrzyma-sprzęgło,turbinka.Inna historia to też jazda z głową a nie cały czas p....
170PS ciężko by było na seryjnym osprzęcie, może na jeden pomiar by sie udało co innego jazda na drodze

. To co udało się zrobić w prezentowanym Touranie to wg mnie już bardzo dużo i więcej nie próbowaliśmy bo kolega własciciel autka by się zdenerwował jak by coś klękło

. Dlatego finalnie zeszliśmy z mocy i momentu, aby autko mogło normalnie funkcjonowac na codzień.