Strona 2 z 4

: ndz lut 17, 2013 01:56
autor: Muti
czesio19892404 pisze: podczas tych biegów największe obciążenie (ruszanie).
Najmniejsze obciążenie dla skrzyni i sprzęgła :P
niko02 pisze:końcowym zakresie auto rusza ale zaczyna przy tym trząść budą.
Trząść tzn. wibrować,czy szarpać? :roll:

: ndz lut 17, 2013 02:29
autor: niko02
Przy ruszaniu poszarpuje tak, jak by sprzęgło nierówno brało.
Odgłosów żadnych nie ma.

: ndz lut 17, 2013 12:07
autor: TOFIK_wlkp
Muti pisze:
czesio19892404 pisze: podczas tych biegów największe obciążenie (ruszanie).
Najmniejsze obciążenie dla skrzyni i sprzęgła :P
niko02 pisze:końcowym zakresie auto rusza ale zaczyna przy tym trząść budą.
Trząść tzn. wibrować,czy szarpać? :roll:
Objawy uszkodzonego koła dwumasowego znajdują się w osobnym temacie.

: ndz lut 17, 2013 13:32
autor: Muti
TOFIK_wlkp, ale to chyba nie mnie powinienes cytować,bo ja nic o 2masie nie pisałem..

niko02, takie objawy jakby zużytego sprzęgła :roll: To wtedy przy ruszaniu z 2 częstsze powinny byc te szarpania,tak jest?

: ndz lut 17, 2013 15:04
autor: ewasobol
wtrącę swoje trzy grosze: u mnie po wymianie wysprzęglika i pompki były podobne objawy ale na szczęscie po kilku dniach jakoś wszystko się uspokoiło :roll:

: ndz lut 17, 2013 15:29
autor: czesio19892404
Muti pisze:TOFIK_wlkp, ale to chyba nie mnie powinienes cytować,bo ja nic o 2masie nie pisałem..
A to coś ci nie pasuje w mojej wypowiedzi?? Tak się troche zastanów ile traci sprzęgło żywotności jak jest non stop hamowanie ruszanie a ile w jeździe po trasie. Bo widze że masz swoje odmienne zdanie. To według ciebie jak wrzucasz bieg i ruszasz najmniej się zużywa?? I może jeszcze do tego jak trzymasz nogę na sprzęgle?? :shock:

: ndz lut 17, 2013 19:51
autor: Muti
czesio19892404 pisze:A to coś ci nie pasuje w mojej wypowiedzi??
czesio19892404, zapytałem TOFIK_wlkp czemu mnie zacytował i napisał o dwumasie,jeżeli ja nic nie pisałem o niej.

Zacznijmy od tego,że ton Twojej wypowiedzi zahacza o niegrzeczyno/zaczepny-nie wiem dlaczego- i co jest chyba nie na miejscu :?

Żywotność,a obciążenie to dwie różne sprawy.
Ty pisałeś o obciążeniu,stąd wyprowadziłem Cię z błędu(że najbardziej obciążone jest na 1 biegu)

Oczywiście sprzęgło najbardziej się zużywa w czasie ruszania i zmiany biegów(żywotność).

A tak BTW
czesio19892404 pisze:I może jeszcze do tego jak trzymasz nogę na sprzęgle?? :shock:
Jak trzymasz nogę nie doprowadzając do poślizgu sprzęgła,to ono się nie zużywa,a "jedynie" łożysko oporowe...

: ndz lut 17, 2013 20:18
autor: czesio19892404
Muti pisze:Zacznijmy od tego,że ton Twojej wypowiedzi zahacza o niegrzeczyno/zaczepny-nie wiem dlaczego- i co jest chyba nie na miejscu :?
Żywotność,a obciążenie to dwie różne sprawy. Ty pisałeś o obciążeniu,stąd wyprowadziłem Cię z błędu(że najbardziej obciążone jest na 1 biegu). Oczywiście sprzęgło najbardziej się zużywa w czasie ruszania i zmiany biegów(żywotność).
Sorry nie chciałem żeby zabrzmiało cokolwiek w takim tonie. :mrgreen:
A wracając do tematu to na miejscu kolegi nicko02 pojeździłbym około 1tkm żeby się wszystko ułożyło po rozebraniu :ok:

: pn lut 18, 2013 02:46
autor: JacaTouran
niko02,
Spróbujcie jeszcze raz odpowietrzyc.

: pn lut 18, 2013 11:31
autor: niko02
No właśnie nad tym myślałem. Samo się nie odpowietrzy? Rozumiem, że trzeba odkręcić obudowę filtra powietrza i tam będzie pod spodem odpowietrznik? Jak postępować dalej? Pedał sprzęgła jest taki, jak by go nie było. Wciskasz i po prostu wchodzi jak w masło właśnie tak, jak by nie był odpowietrzony...

[ Dodano: Pon Lut 18, 2013 10:32 ]
Mogłem podjechać dzisiaj na zlot ale niestety mój ojciec trafił do szpitala... Chyba grypa albo jakiś wirus i nie dam rady.

: pn lut 18, 2013 12:17
autor: Muti
niko02,odpowietrzysz tak jak Ci tłumaczyłem ;)

: pn lut 18, 2013 16:28
autor: niko02
Czyli odkręcam filtr powietrza, zaciągam trochę płynu ze zbiorniczka płynu hamulcowego ,odkręcam lekko odpowietrznik, wyciągam trochę powietrza strzykawką i wciskam płyn, zakręcam odpowietrznik?

: pn lut 18, 2013 16:56
autor: JacaTouran
[quote][/quote]

i popedałuj trochę sprzęgłem podczas odpowietrzania

: śr lut 20, 2013 13:41
autor: Stribi
Przy wymianie warto też pomyśleć o tarczy i docisku - żeby historia z rozbieraniem auta nie powtórzyła się za jakieś 20 tyś km...

: śr lut 20, 2013 14:24
autor: niko02
W tej chwili jest już poprawa. Jeszcze nie odpowietrzałem sprzęgła.