Strona 2 z 5
: śr cze 19, 2013 23:15
autor: Loszmi
Ja jestem tych przeciwmgielnych ciekaw.
: śr cze 19, 2013 23:19
autor: Cesarz
A gdzie te foty 19" na gwincie?

: śr cze 19, 2013 23:35
autor: hok
foty dziennych w pierwszym poście jak by ktoś był zaiteresowany przeróbką to chetnie pomoge
co do gwintu to jutro wrzucę fotki bo touran dopiero o 22 z podnośnika zjechał
wbrew pozorom jeżdzi się i świtnie i też w miarę komfortowo
: śr cze 19, 2013 23:36
autor: Loszmi
gwint? amorki?
: śr cze 19, 2013 23:44
autor: hok
Szału nie ma firma FK automotiv dają 2 lata gwarancji no aled teraz jest pięknie
: czw cze 20, 2013 08:47
autor: wachu
hok pisze:foty dziennych w pierwszym poście jak by ktoś był zaiteresowany przeróbką to chetnie pomoge
myslę, że wszyscy byliby zainteresowani, może jakiś manual?
: czw cze 20, 2013 12:08
autor: hok
manual nie zrobiony bo raczej nie bylo takiej potrzeby
Poprostu wyciągamy halogen wypinamy z niego odbłyśnik , bierzemy sufmiarkę mierzymy wnętrze obudowy halogenu mierzymy średnicę dziennych jakie kupiliśmy biegniemy do tokarza zeby zrobi pierścień centrujący i wszystko do kupy składamy
w pierwszym poście nowe fotki tourana na gwincie
co sądzicie bo mi się wydaje żę trzeba jeszcze przód skręcić niżej??
: czw cze 20, 2013 21:41
autor: niko02
Siedzi pięknie, chociaż wzór nie jest dla mnie ale to kwestia gustu. Ledy też robią robotę

. Ciekawe, jak spisze się ten gwint, bo ostatnio czytam VW Trends i ten założy FK, tamtem MTS - Technik. Są bardzo popularne, bo ogólnie w przystępnej cenie jak na początek ale ciekawe, jak z trwałością...
: czw cze 20, 2013 22:41
autor: hok
ogólnie touran ma twarde nastawy zawieszenia i jeśli moja żona nic się nie kapneła wiec różnica w komforcie jest nie znaczna dla laika, a dla kogoś kto już przerabiał ten temat jest frajda z jazdy powiem wam ze na tych 18 calach gorzej się jeździło na seryjnym zawiasie niż teraz na gwincie
: czw cze 20, 2013 22:49
autor: niko02
hok pisze:powiem wam ze na tych 18 calach gorzej się jeździło na seryjnym zawiasie niż teraz na gwincie
To na 100% ale na pewno lepiej na 18-kach niż na 16-kach ( na seryjnym zawiasie) pod względem prowadzenia ze względu na szerokość opon, bo o komforcie nie mówię.
: pt cze 21, 2013 07:55
autor: hok
wlasnie chodzi mi o komfort ze lepiej na 18 calach na gwincie niz na 18 calach na serii bo przy serii jak ta 18tka wpada w dziurę to turbulencje jeszcze przez pare chwil auto odczuwa
a na gwincie jest piekne tłuminie i serce tak nie boli

: pt cze 21, 2013 12:17
autor: niko02
hok pisze: jest piekne tłuminie i serce tak nie boli

No właśnie. To najbardziej boli. Ze szwagrem w poniedziałek wracałem z Gliwic A4-ką z 2009r. na 18" 225/45 bridgestone potenza. Zaliczyliśmy dziurę (zawias seryjny), opony zwykłe, nie RSC i w oponie dziura taka, że palec wskazujący wchodził. 50km na dojazdówce. Ciekawe, jak by to na gwincie było.
: sob cze 22, 2013 22:21
autor: hok
powiem tak że jak sie po małym mieście lata to człowiek już od lat na pamięć wie gdzie najmniejsza dziura jest
: ndz cze 23, 2013 08:51
autor: niko02
hok pisze:powiem tak że jak sie po małym mieście lata to człowiek już od lat na pamięć wie gdzie najmniejsza dziura jest
Zgadza się. Też tak mam jak jadę do teściów. Lecę sobie 90km/h, znam wszystkie dziury, a po drodze mijam gości, którzy wymieniają koła

: śr cze 26, 2013 16:39
autor: hok
Dzisiaj znowu zabawa gwintem heheh kolejne 20mm w dół nic nie obciera jest git
i pięknie opona przednia wreszcie licuje się z obrysem.
Bo jak to ktoś na vw zone napisał "jak ci koło wystaje poza obrys to tak jak by ci słoma z butów wystawała'