Strona 2 z 3
: wt maja 14, 2013 12:49
autor: koncio
tak dla pewności, żebym to dobrze rozczytał wraz z łasymi logami, pierwsze ciśnienie to ZADANE a drugie AKTUALNE (na to patrzeć i porównywać ?) ?
: wt maja 14, 2013 12:50
autor: Muti
koncio, boost pressure (specified)-zadane to samo tylko (actual)-aktualne

: śr maja 15, 2013 21:03
autor: koncio
stresu i pracy ciąg dalszy... po wczorajszej rozmowie z turbiarzem okazało się, że wymieni od reki moją turbinę którą robił już dwa razy na inną po regeneracji, i tak się stało, poranek w kanale, potem odwiedziny u miłego Pana.. nowa turbina, montaż i... jak tylko turbo złapie temp to kierowniczka się blokuje, ciężko jej w pomóc na kanale nawet żeby się przestawiła, jak ostygnie pracuje chwile prawidłowo, po teście np na 2km znów się wiesza i najczęściej kończy się to trybem awaryjnym, po kolejnej rozmowie tel.. rano znów demontaż i dostane 3 turbinę.. mam dość, to będzie czwarta przekładka w ciągu 2mc ... jest gorzej niż było
a tak na marginesie wymiana rozrządu robiona chwile po naprawie po raz pierwszy turbiny może mieć coś do rzeczy ?
: śr maja 15, 2013 21:19
autor: rob555
koncio pisze: mam dość, to będzie czwarta przekładka w ciągu 2mc ... jest gorzej niż było
Ja dlatego zawsze polecam NOWE turbo...zakladasz i jezdzisz. A ze cena 2x wieksza...no coz...
: śr maja 15, 2013 21:21
autor: Cesarz
rob555, no ale przeciez czasem i zwykłe mycie pomaga, tak jak u mnie

: śr maja 15, 2013 22:54
autor: rob555
Ale tam sie turbo urwalo wiec mycie by nie pomoglo...a wszystko dalej to na 99% efekt zlej i nieprofesjonalnej regeneracji.
Za 850zl to mozna sobie zregenerowac jedna felge...a nie turbine gdzie zestaw naprawczy Melletta pewnie z 450zl kosztuje a gdzie amortyzacja maszyn do wywazania i zarobek?
: śr maja 15, 2013 23:00
autor: Cesarz
Nie, no o urwaniu sie wałka nie mówie, to juz dupa... Ciekawe czy nie było jakichs wczesniejszych objawów ze jak to mówisz "turbo zyje własnym zyciem". A reszta to niestety smutna prawda, regeneracja do dupy
: czw maja 16, 2013 00:05
autor: JacaTouran
Turbina robiona na chińszczyżnie, przyślij mi to turbo - wymienie cały srodek na oryginał włącznie z geometrią , wyważę i nie ma opcji żeby coś nie tak z nią było.
Tak jak rob555 napisał zrobie Ci to na mellecie (oryginał), ale niestety nie za 850zł

Jak jesteś zainteresowany to daj znać to dokładnie Ci wszystko wycenię.
Będzie lepiej zrobiona jak nowa z fabryki.
Pozdrawiam
: czw maja 16, 2013 17:59
autor: TURBO
Zgodze sie tu z JacaTuran turbiny robione na nowych orginalnych czesciach Melett jest to jedyna brytyjska firma produkujace czesci z najlepszych dostepnych materialow, garrett jak wszyscy wiedza nie produkuje juz czesci tylko cale turbiny, jedna z kluczowych zabiegow dobrej regeneracji turbosprezarek poza dobrymi czesciami jest dowazenie rdzen turbiny (CHRA) w warunkach podobnych jakie panuja w silniku czyli dowazarka wysokoobrotowa do 250tys obr na minute w zaleznosci od typu turbosprezarki najlepsze urzadzenia do tego przeznaczone to maszyny takich firm jak :CIMAT VSR,SHANK,TURBO TECHNIKS zywotnosc turbiny zalezy od jej precyzyjnego dowazanie im dokladniej skorygowana tym jej zycie sie wydluza i jestem na 100% przekonany ze dobrze zregenerowana turbosprezarka bedzie sluzyc duzej niz nowa. Firmy ktore do procesu wywazania turbosprezarek , uzywaja maszyn tylko niskoobrotowych nie moga cieszyc sie dobra opinia.Na prosbe JacaTuran wszedlem w temat chcialem wyjasnic w miare precyzyjnie temat regeneracji turbosprezarek,w razie czego służyć pomocą użytkownikom tego forum

: czw maja 16, 2013 21:03
autor: koncio
dzięki za zainteresowanie i rozjaśnienie tematu, relacja z dziś .. kolejna turbina, ta się może nie zacina jak poprzednia wczoraj, ale efekt podobny jak na tej przy której rozpisałem cały temat, dynamiczny test z dziś:
http://vaglog.rtnet.pl/rsdownpl_126798.html
nie udało mi się przekroczyć 3900rpm, rozrząd był minimalnie regulowany dziś przez mechanika, wcześniej max to 4100rpm(na turbinie z poniedziałku)
Panowie, rozumie temat turbiny, tego że niby nie ładuje poprawnie od dołu i dopiero przy 2300rpm dmucha tak jak powinna ale to 3 sprężarka w przeciągu kilku dni, nie uważacie, że problem leży w innym miejscu ? może wtryski, rozrząd był nie dawno robiony, kurde, ja się nie znam ale już pojęcia niemam co jeszcze można ... po przedstawieniu wyników po założeniu tej turbiny koleś ma oddać kase za robote jeśli nie pomoże, a jak widać nie pomogło, ale ja już na prawdę wątpie że to turbo.. moge wysłać do was sprężarkę ale jaką mam gwarancje że regeneracja u Was pomoże ?

: czw maja 16, 2013 21:12
autor: Muti
koncio, z tymi obrotami,to dziwne,bo turbo miało ciśnienie.. Coś mi się wydaje,że ten twój mechanik tak poregulował rozrząd,że jest gorzej niż na poczatku..
Jaką masz wartosć w blokach pmiarowych 4 kanał 4 pozycja?
: czw maja 16, 2013 21:19
autor: koncio
: czw maja 16, 2013 21:29
autor: Muti
DZiwne,że ten kat się nawet lekko nie zmienia na -0,5,albo in +...Czy przy ruszaniu pierwszym kołem mechanikowi wychodziły inne wartości?czy ciagle 0?
: czw maja 16, 2013 21:47
autor: koncio
ustawienie rozrządu nie było przez niego jakkolwiek sprawdzane na kompie, bo niby się nie da przy tym silniku, możesz powiedzięć coś więcej w tym temacie ? moge jutro do niego podjechać w celu regulacji z kompem jeśli tylko będę wiedział jak to ma wyglądać lub co obserwować..
: czw maja 16, 2013 22:09
autor: Muti
koncio, oczywiście że się da przy tym silniku.Właśnie 4 pozycja informuje o kącie wałka ssącego i jego ustawiasz na komputer,a wałek wydechowy "dociagasz" do ssącego.
Nie podoba mi się,że ciagle masz wartosć 0.0. U mnie też ciagle pokazywał 0.0,a walnięta była wiązka czujnika i po naprawie wartosć była -0.5. Twój brak mocy na górze nie był spowodowany turbiną,dlatego podejrzewam złą "regulację" rozrządu.
