Strona 2 z 20

: ndz wrz 18, 2011 16:20
autor: gregorypeg
Komputery w dwóch miejscach nie wykazały żadnych błędów. Wygląda no to, że paliwo po dłuższym postoju cofa się do zbiornika i przy odpaleniu trzeba długo kręcić żeby napompować układ (po zgaszeniu i ponownym odpaleniu zapala od strzału). Tylko co nawala? Może pompka w zbiorniku? przy przekręceniu stacyjki słychać brzęk ale żadnego bulgotania. Kumpel w Touranie ma tak, że słychać bulgotanie paliwa, a jak u Was?

: ndz wrz 18, 2011 17:53
autor: Dodi
u mnie nie słychac zadnego bulgotania ani nic innego po przekreceniu kluczyka a pali od strzała czy ciepły czy zimny...

: ndz wrz 18, 2011 22:51
autor: jeżu
Załóż sobie zaworek zwrotny na przewodzie i zobacz czy się poprawi...

: pn wrz 19, 2011 09:42
autor: gregorypeg
Na przewodzie podającym paliwo ze zbiornika paliwa do filtra?

: pn wrz 19, 2011 20:58
autor: jeżu
gregorypeg pisze:Na przewodzie podającym paliwo ze zbiornika paliwa do filtra?
Tak albo już za filtrem....Obojętne ale przed wg bardziej ok. Zrób to najlepiej przy filtrze paliwa jest miejsce...

: wt wrz 20, 2011 12:02
autor: gregorypeg
spróbuje najpierw zwiększyć dawkę rozruchową. Dziś rano przy odpalaniu przyciskałem pulsacyjnie pedał gazu i było znacznie lepiej.

: śr wrz 21, 2011 18:22
autor: gregorypeg
Wypiąłem przewód przy filtrze paliwa (ten idący z baku). Wsadziłem go w butelkę i przy włączeniu stacyjki pompka z baku nie tłoczyła paliwa, natomiast po kręceniu silnikiem paliwo było tłoczone. Czy ta pompka z baku nie powinna dawać ciśnienia już w momencie przekręcenia stacyjki?

: czw wrz 22, 2011 07:47
autor: Dodi
gregorypeg pisze:Czy ta pompka z baku nie powinna dawać ciśnienia już w momencie przekręcenia stacyjki?
powinna...

: czw wrz 22, 2011 09:23
autor: gregorypeg
Moja pompka przy przekręceniu stacyjki daje jednego strzała i potem dopiero pompuje przy kręceniu rozrusznikiem. Zdania uczonych są podzielone czy ma chodzić cały czas przy włączonej stacyjce?

: pt wrz 23, 2011 09:52
autor: sergiusz
Ja u siebie zauważyłem ostatnio że przy odpalaniu jak silnik załapie to obroty wskakują odrazu na ok 2 tys obr i dopiero spadają do ok.900obr/min.
Macie może u siebie podobne zjawisko?? ewentualnie co może być przyczyną?

: pn wrz 26, 2011 08:18
autor: gregorypeg
Pompkę w baku mam sprawną - paliwo jest tłoczone. Ta kompie wyszło że pompo-wtryski są dobre, nie wyszły żadne usterki. Czy to możliwe że paliwo się cofa przez filtr paliwa przez noc?

: pn wrz 26, 2011 20:56
autor: Turanek
Zrób inaczej. Podłącz dopływ i powrót do kanistra i umieść go nieco wyżej od silnika. Podłącz bezpośrednio do silnika pomijając filtr. Odpal na drugi dzień.
Jeśli juz po odpaleniu zadymił na czarno to może być (co zdarza się rzadko) winna pompek, które dobrze nie trzymają i paliwo przez noc sączy się na tłok. Później problem z odpaleniem i czarny dym, bo za dużo paliwa a za mało powietrza przy starcie.

Aha, a sprawdzałeś obroty silnika na rozruszniku? Trzeba odłączyć zasilanie pompek podłączyć się VAgiem i obserwować dowolny blok pomiarowy z obrotami.

: wt wrz 27, 2011 17:49
autor: gregorypeg
Podpiąłem przeźroczysty przewód z filtra do pompy Vacu i zauważyłem że paliwo jest tłoczone do silnika. Po nocy nic nie zeszło. Może spróbować odpiąć wtyczkę od czujnika położenia wałka rozrządu i zobaczyć?

: pn paź 03, 2011 14:40
autor: kames76
Witam Panowie mam taki sam objaw po nocy ,nocach zalezy -nie moge odpalic musze krecic ze dwie minuty i trach odpala potem lala i tak w koło .podłanczałem kompa wsio idealnie wartosc wtrysk. sprawdzone u mechanika -podobno lala , czy moze paliwo uciekac z pompowtryskiwacza jak sprawdzic ktory to

: pn paź 03, 2011 14:46
autor: gregorypeg
U mnie też prawdopodobnie przepuszcza jeden z wtrysków na uszczelce i jestem ciekaw jak sprawdzić który. Tak jak wcześniej pisałem paliwo nie cofa się po nocy, pompka w zbiorniku sprawne.